Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näinhän se menee, yritin tehdä sarkasmia aiheesta juuri siitä kulmasta kuinka jotain tosibodaria rupeaa ahistamaan.
Ei nää jutut aina toimi netissä.
No jotain tämmöstä mä aavistelinkin. Toi sana "turhuus" vaan teki tepposet ja aattelin laittaa "neutraalin" huomautuksen. Nimittäin oikeasti tullut nähtyä porukkaa, jotka eivät kehtaa tai eivät kykene mennä kysymään epäsuorasti, että voisko telinettä käyttää itse käyttötarkoitukseen. Supisevat vaan keskenään: "V**tu kun toikin kynäniska kääntää tuossa hauista vaan, eikä päästä kyykkään...", sitte odottavat 15min kun saisivat kysymällä varmasti kyykkypaikan haltuunsa 15 sekunnissa. :lol2:
Tota liikkettähän vois tehdä myös jollain käsissäpysyvällä kahvakuulalla, siten että loppuun penkkikyykyn jälkeen ottaa vielä kunnon suorinjaloin venytyksen takareisille/pakaralle.
Miten niin turhuuteen, musta hyvä liike. :haart:
Ps. Löytyy sieltä toinenkin penkki, joka oli koko liikkeen ajan tyhjänä.
Hävytön määrä rautaa tuommosessa liikkeessä. Enpä oo ikinä livenä nähny tehtävän ku pelkällä tangolla rannekääntöjä, eikös tuossa oo jo 90k?
Ei siinä vielä 90kg liiku, mutta 83kg on videossa ja oma paino hieman alle 82kg. Video ei ole aivan tuore, joten tällä hetkellä voisi mennä hieman enemmän. Tosin yleensä en tee rannekääntöä tällaisilla liikkeillä, koska asento on aika kaukana kädenväännön otteluasennosta. Toinen syy on se, etten meinaa saada kunnolla painoja ylös sarjaa varten... :D
130kg.Jätkä huutaa yhtä kovaa, kun meidän salin bodarit kun ne tekee rannekääntöjä ja pohkeita.
Olet siis selvää bodariainesta!
Muissa liikkeissä siitä on sitte lähinnä haittaa.^^ minä tulisin penkiksi! (tähän sydänhymiö)
:lol2:Minä kyllä tulisin mielelläni tuota penkkiä pitämään missä loikit noin sievästi, tuolla selkäpuolella luontaisesti olisin missä näkymä olisi paras jotta näkisin teetkö liikkeen tarpeeksi alas negatiivisessa vaiheessa ;)