Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Tuota Meahin videossa tehtävää boksikyykkyhyppelyä mäkin teen aina volyymiviikoilla jalkajumpan päälle nopeella temmolla. Saa jalat kivasti hapoille vielä siihen loppuun.

No jotain tämmöstä mä aavistelinkin. Toi sana "turhuus" vaan teki tepposet ja aattelin laittaa "neutraalin" huomautuksen. Nimittäin oikeasti tullut nähtyä porukkaa, jotka eivät kehtaa tai eivät kykene mennä kysymään epäsuorasti, että voisko telinettä käyttää itse käyttötarkoitukseen. Supisevat vaan keskenään: "V**tu kun toikin kynäniska kääntää tuossa hauista vaan, eikä päästä kyykkään...", sitte odottavat 15min kun saisivat kysymällä varmasti kyykkypaikan haltuunsa 15 sekunnissa. :lol2:

Tota liikkettähän vois tehdä myös jollain käsissäpysyvällä kahvakuulalla, siten että loppuun penkkikyykyn jälkeen ottaa vielä kunnon suorinjaloin venytyksen takareisille/pakaralle.

No jotain tämmöstä mä aavistelinkin. Toi sana "turhuus" vaan teki tepposet ja aattelin laittaa "neutraalin" huomautuksen. Nimittäin oikeasti tullut nähtyä porukkaa, jotka eivät kehtaa tai eivät kykene mennä kysymään epäsuorasti, että voisko telinettä käyttää itse käyttötarkoitukseen. Supisevat vaan keskenään: "V**tu kun toikin kynäniska kääntää tuossa hauista vaan, eikä päästä kyykkään...", sitte odottavat 15min kun saisivat kysymällä varmasti kyykkypaikan haltuunsa 15 sekunnissa. :lol2:

Tota liikkettähän vois tehdä myös jollain käsissäpysyvällä kahvakuulalla, siten että loppuun penkkikyykyn jälkeen ottaa vielä kunnon suorinjaloin venytyksen takareisille/pakaralle.

Toisaalta, oon mä kyl niin itsekäs possu et vetäisin oman settini loppuun, oli laite käyttötarkoitukseen olevassa käytössä mulla tai ei. Toki sanoisin ystävällisesti, että tuu vaan tekee sarjojen välissä, voidaan tehä vuorotellen. Tosin useimmiten, vaikka koitankin ehdottaa että "tuu vaan tekee välissä" niin saan vastaukseksi ujohkoa epämäärästä mutinaa "eijjeijeiii eii tarvi".. :D

Itse olen joskus tehnyt Thibaudeaun opeilla räjähtäviä hyppyjä ennen kyykkyä.
Jotain "activate your nervous system" - settiä tuo oli ja voin vakuttaa ettei ollut minun suorittamana kovinkaan järkevän näköistä, mutta kiinnosti ku kiviä jos jotankin ahisti mun pomppimiset.

Miten niin turhuuteen, musta hyvä liike. :haart:

Ps. Löytyy sieltä toinenkin penkki, joka oli koko liikkeen ajan tyhjänä.

Minä kyllä tulisin mielelläni tuota penkkiä pitämään missä loikit noin sievästi, tuolla selkäpuolella luontaisesti olisin missä näkymä olisi paras jotta näkisin teetkö liikkeen tarpeeksi alas negatiivisessa vaiheessa ;)

Nyt voikin Meahin jalanjäljissä ladata omankin penkkipaikan väärinkäytön :D

Mulla oli aikoinaan vuosia kestänyt prosessi saada penkkipunnerrettua sarjaa omalla painollani, mutta kyllä oli sonni olo kun se päivä vihdoin koitti.
Tämä rannekääntösarja yli omalla painolla ei nyt ollut ihan yhtä merkityksellinen tavoite, mutta kyllähän tästäkin tyytyväinen olo tuli kun saman pituinen sarja samalla tekniikalla meni kolmisen vuotta sitten alle puolella noista painoista.

Ennen kilpakädenvääntöön hurahtamista ranteet eivät kestäneet edes hauiskääntöä suoralla tangolla:jahas:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hävytön määrä rautaa tuommosessa liikkeessä. Enpä oo ikinä livenä nähny tehtävän ku pelkällä tangolla rannekääntöjä, eikös tuossa oo jo 90k?

Hävytön määrä rautaa tuommosessa liikkeessä. Enpä oo ikinä livenä nähny tehtävän ku pelkällä tangolla rannekääntöjä, eikös tuossa oo jo 90k?

Kiitti :) Ei siinä vielä 90kg liiku, mutta 83kg on videossa ja oma paino hieman alle 82kg. Video ei ole aivan tuore, joten tällä hetkellä voisi mennä hieman enemmän. Tosin yleensä en tee rannekääntöä tällaisilla liikkeillä, koska asento on aika kaukana kädenväännön otteluasennosta. Toinen syy on se, etten meinaa saada kunnolla painoja ylös sarjaa varten... :D

Tässä vanhalla videolla on sotkuisessa kodissa kuvattu lajispesifimpi tapa tehdä rannekääntöä. Nykyään menee muutama kilo enemmän tälläkin tyylillä.

Jätkä huutaa yhtä kovaa, kun meidän salin bodarit kun ne tekee rannekääntöjä ja pohkeita.

Olet siis selvää bodariainesta!

Jätkä huutaa yhtä kovaa, kun meidän salin bodarit kun ne tekee rannekääntöjä ja pohkeita.

Olet siis selvää bodariainesta!

En syty ihan samalla tavalla rannekääntöihin, eikä kyllä tuukkaan ihan samanlaista onnistumisen riemuakaan niistä :( Bodaus on kuitenkin, kuten kaikki tietää, maailman kovin laji, joten otan kehus kyllä nöyränä vastaan.

Ollaan muuten huomattu että murina/pikku huuto tuo etukyykkyyn tosi paljon tehoja lisää. Noin överiks sitä ei ehkä tarvii kuitenkaan vetää :hyper: Muissa liikkeissä siitä on sitte lähinnä haittaa.

^^ minä tulisin penkiksi! (tähän sydänhymiö)

Minä kyllä tulisin mielelläni tuota penkkiä pitämään missä loikit noin sievästi, tuolla selkäpuolella luontaisesti olisin missä näkymä olisi paras jotta näkisin teetkö liikkeen tarpeeksi alas negatiivisessa vaiheessa ;)
:lol2:

Meahin video saavutti sille asetetun tavoitteen... :)

BT9QVrZCQAAGi6i.jpg:large

Back
Ylös Bottom