Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

joppana unohtasin prosentit ja keskittysin enempi siihen tuntumapohjaseen tekemiseen.
Pieniä painoja mutta heikkona on pakko olla tyytyväinen. Vähän alko jo luisua tanko käsistä kun en remmeistä tykkää ja mankkua ei saa tuolla salilla käyttää
Tuasta!
joppana unohtasin prosentit ja keskittysin enempi siihen tuntumapohjaseen tekemiseen.
Jos sulla on Joppa motivaatio-ongelmia niin jos vaan rahaa yhtään löytyy niin esim. jto:n ohjelmalla varmasti saat uutta potkua tuloksiin![]()
Hyvä veto mutta vituttaa toi kun pudotellaan tankoa yläasennosta, jos sen jaksaa vetää ylös niin sen jaksaa myös ilman vapaapudotusta laskea alas. Täällä tuommoiset pudottelijat sais melko äkkiä vaihtaa salia... Tämä nyt ei suoraan ole, että kaikki kolistelu ois pahasta mutta en oo vaan ikinä käsittäny tuota et mavessa ku nostetaan ykkönen ylös niin päästetään sitte vaa tanko käsistä.
Hyvä veto mutta vituttaa toi kun pudotellaan tankoa yläasennosta, jos sen jaksaa vetää ylös niin sen jaksaa myös ilman vapaapudotusta laskea alas. Täällä tuommoiset pudottelijat sais melko äkkiä vaihtaa salia... Tämä nyt ei suoraan ole, että kaikki kolistelu ois pahasta mutta en oo vaan ikinä käsittäny tuota et mavessa ku nostetaan ykkönen ylös niin päästetään sitte vaa tanko käsistä.
painonnosto varmaan kielletty sielläpäin?
Kuulostaa aika HCBB-saliltapainonnosto varmaan kielletty sielläpäin?
Hyvä Arsori, tossahan oli 20kg ainaki varaa!![]()

Enpä ois arvannu että mun vedosta keksittäis näin paljon sanottavaa :hyvä:
Tällä hetkellä mua kiinnostaa lähinnä se kuinka paljon saan nostettua maasta ja kehittyä siinä, onko sillä laskulla silloin niin paljon väliä? Ylempänä jo mainitsin että meidän salilla ei saa mankkua käyttää, ja remmejä en periaatteesta mavessa käytä. Alla oli jo aika monta sarjaa ja handut oli hieman hiestä liukkaat.
Ja tosiaan toi tuli aika kevyesti nyt kun videolta jälkeenpäin kattelee, pitänee laittaa ens kerralla enemmän rautaa tankoon niin saa kovemman ryminän aikaseks! ;)
Enpä ois arvannu että mun vedosta keksittäis näin paljon sanottavaa :hyvä:
Tällä hetkellä mua kiinnostaa lähinnä se kuinka paljon saan nostettua maasta ja kehittyä siinä, onko sillä laskulla silloin niin paljon väliä? Ylempänä jo mainitsin että meidän salilla ei saa mankkua käyttää, ja remmejä en periaatteesta mavessa käytä. Alla oli jo aika monta sarjaa ja handut oli hieman hiestä liukkaat.
Ja tosiaan toi tuli aika kevyesti nyt kun videolta jälkeenpäin kattelee, pitänee laittaa ens kerralla enemmän rautaa tankoon niin saa kovemman ryminän aikaseks! ;)
Kyllä! Vain kehonrakennusta ja voimanostoa eli niitä oikeita lajeja täälläpäin!
Ja mikä hemmetin loukkaantumisriski, sen tangon voi aivan turvallisesti laskea alas ilman vapaapudotustakin
en oo livenä nähnyt kun tankoa pudotellaan käsistä, onneksi sen siis suurin osa tajuaa kuinka naurettavaa se on.
Kisoissakaan en muistaakseni ole kyseistä tapahtumaa nähnyt tehtävän, vaikka huhujen mukaan kisoissa ne ennätykset tehdään![]()
Ja sanoin vaan oman mielipiteeni, että en ymmärrä tuota pudottelua ja sen takia pyörityttää päätä, tee toki ite miten lystäät.
Ei sitä tietenkään erityisesti pidä hidastella (lainaten Joppaa), kyllä sen tyylikkäällä vauhdilla saa alas laskettua ilman kauheaa ryminääkin ja ilman että se syö voimia yhtään mistään.

Painonnostajat, osa voimanostajista ja muut urheilijat menee salille harjoittelemaan urheilusuoritusta varten (toisin kuin bodarit, jotka menee sinne viettämään aikaa).

Ja tosiaan tässä videossa tehdyt toistot ei tarkoituksella käy rinnassa! Rajoitin asetettu
200kg penkki tänä talvena tavoite (viime talvena 190kg) youtube kanavalta voi seurata puuhia jos mun tekeminen kuulassa ja keihäässä kiinnostaa kohti Rio:n paralympialaisia. Tai nettisivuilta aleksikirjonen.com. Voimakasta loppuvuotta kaikille!