Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Pieniä painoja mutta heikkona on pakko olla tyytyväinen. Vähän alko jo luisua tanko käsistä kun en remmeistä tykkää ja mankkua ei saa tuolla salilla käyttää

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Jep jep. Ekaa kertaa vyön tosissaan kanssa ja pitkästä aikaa ihan oikeilla painoilla niin, että tuntuu hyvältä. Alla tossa oli jo viis nousevaa kakkosta.

Joku syy mikset kuoleta, Joppa?

Liian vähän voimaa.

Jos totta puhutaan, tuskin hyödyn tosta boksikyykystä yhtään mitään. Nyt mulla on kyykyn kanssa ollut vaan pitkään tosi isoja ongelmia, niin pyrin tekemään vaan treenejä jonka jälkeen tuntuu hyvältä ja voi olla tyytyväinen. Ihan sama oikeestaan mitä teen. Motivaatio koko salihommiin katoaa aivan kokonaan, jos treeni toisensa jälkeen on ihan täyttä paskaa. Kaikennäköstä oon kokeillut kyllä, jotta taas sais treenit menemään hyvin. Hauskaahan tän harrastuksen kuuluu olla, joten palautan hauskuuden nyt ihan ekana. Toinen vaihtoehto olis lopettaa kokonaan, mutta enhän minä sitä halua.

Se kuoletus vaan on tavallaan yksi perusidea tossa, ainakin jos niitä hyötyjä hakee.

Hain nyt lähinnä sitä hyötyä, että olisin treenin jälkeen tyytyväinen. Se onnistuikin oikein hyvin. Ihan sama vaikkei laatikko ollu ipf-syvyydessä ja ihan sama vaikka teinkin kakkosia ja ykkösen, vaikka jonkinlainen perusvoimakausi mulla on menossa.

Pieniä painoja mutta heikkona on pakko olla tyytyväinen. Vähän alko jo luisua tanko käsistä kun en remmeistä tykkää ja mankkua ei saa tuolla salilla käyttää

ihan hyvän näkönen veto, mutta minkä helvetin takia otit ilmat sisään videon alussa jonka jälkeen vielä nytkytit 30 sekuttia persettä? Eikö olisi parempi ottaa ilmat ja suorittaa veto lähes välittömästi?

Liian vähän voimaa.

Jos totta puhutaan, tuskin hyödyn tosta boksikyykystä yhtään mitään. Nyt mulla on kyykyn kanssa ollut vaan pitkään tosi isoja ongelmia, niin pyrin tekemään vaan treenejä jonka jälkeen tuntuu hyvältä ja voi olla tyytyväinen. Ihan sama oikeestaan mitä teen. Motivaatio koko salihommiin katoaa aivan kokonaan, jos treeni toisensa jälkeen on ihan täyttä paskaa. Kaikennäköstä oon kokeillut kyllä, jotta taas sais treenit menemään hyvin. Hauskaahan tän harrastuksen kuuluu olla, joten palautan hauskuuden nyt ihan ekana. Toinen vaihtoehto olis lopettaa kokonaan, mutta enhän minä sitä halua.

Kokeile huvikses tätä jto:n kyykkyohjelmaa, jos kyykky tökkii. Tuota on moni kehunut. Itellä on tota nyt 4. viikko menossa ja tosi mukavan oloista treeniä, kaikki sarjat on olleet tosi helppoja ja jopa 85% raudatkin tulee todella terävästi ylös. Tuo keskimmäinen treeni on aina nopeusvoimaa. Maastaveto kannattaa ehkä jättää pois ton ajaksi. Itellä on tuossa apuina maanantaina hip thrust ja perjantaina ghr.

Kokeile huvikses tätä jto:n kyykkyohjelmaa, jos kyykky tökkii. Tuota on moni kehunut. Itellä on tota nyt 4. viikko menossa ja tosi mukavan oloista treeniä, kaikki sarjat on olleet tosi helppoja ja jopa 85% raudatkin tulee todella terävästi ylös. Tuo keskimmäinen treeni on aina nopeusvoimaa. Maastaveto kannattaa ehkä jättää pois ton ajaksi. Itellä on tuossa apuina maanantaina hip thrust ja perjantaina ghr.

Voishan sitä. Ainoo vaan, että en oikein tiedä mistä maksimista painot laskis. Pari treeniä sitten 3x8 120kg oli aivan paperia ja tuntu tosi hyvältä valakyykkyjen jälkeen, mut viime treenissä 5x120kg oli jo tiukka eikä tekniikka meinannu pysyä kasassa. Sen jälkeen 130 kilolla ei tullu ku kolmonen – neljäs jäi raudoille. Tommosta se on ollu jo monta kuukautta. Ihan all time sarjaennätys mulla on 5x140kg ja 145kg on ykkösmaksimiennätys. Ihan hullua. Jos nyt pitäis maksimi kokeilla, vois olla, että tulis tuurilla 150kg, mut ihan yhtä hyvin se vois jäädä jo 130 kiloon.

ihan hyvän näkönen veto, mutta minkä helvetin takia otit ilmat sisään videon alussa jonka jälkeen vielä nytkytit 30 sekuttia persettä? Eikö olisi parempi ottaa ilmat ja suorittaa veto lähes välittömästi?

Hain asennon valmiiks, viimehetkellä päätin että jalat ei ollu hyvin ja aloin korjaamaan. Siitä johtuu kaikki turha twerkkaus ja muu heiluminen. Lupaan vetää ens kerralla vähemmällä heilumisella :(

Hain asennon valmiiks, viimehetkellä päätin että jalat ei ollu hyvin ja aloin korjaamaan. Siitä johtuu kaikki turha twerkkaus ja muu heiluminen. Lupaan vetää ens kerralla vähemmällä heilumisella :(

Suosittelen hakemaan sellaisen tavan, joka on joka ikinen kerta tismalleen samanlainen. Ihan ensimmäisistä lämmittelyistä kovimpiin maksimeihin. Tietyt liikkeet (kuten toi "twerkkaaminen") kuuluu siihen. Esimerkiks Eric Lilliebridge suoristaa jalat ja kyykistyy takaisin aina kolme kertaa ennen nostoa ja neljännellä sitten oikeasti nostaa. Siihen nyt ei oo mitään oikeeta tai väärää tapaa, kunhan se on vaan samanlainen jokaisella nostolla.

Voishan sitä. Ainoo vaan, että en oikein tiedä mistä maksimista painot laskis. Pari treeniä sitten 3x8 120kg oli aivan paperia ja tuntu tosi hyvältä valakyykkyjen jälkeen, mut viime treenissä 5x120kg oli jo tiukka eikä tekniikka meinannu pysyä kasassa. Sen jälkeen 130 kilolla ei tullu ku kolmonen – neljäs jäi raudoille. Tommosta se on ollu jo monta kuukautta. Ihan all time sarjaennätys mulla on 5x140kg ja 145kg on ykkösmaksimiennätys. Ihan hullua. Jos nyt pitäis maksimi kokeilla, vois olla, että tulis tuurilla 150kg, mut ihan yhtä hyvin se vois jäädä jo 130 kiloon.

Noiden perusteella 160 maksimi vois aika hyvä varmasti. Tai 150, jos haluat ottaa tosi varman päälle. Toi 5x120 on ollut tavalla tai toisella huono päivä.

täällä oli samanlaista ongelmaa kyykyn kanssa pitkään, varmaan lähemmäs vuoden. parhaillaan tein 5x155 ja maksimi 1x180kg, jonka jälkeen oli yhtä alamäkeä. jonakin päivänä saatto tulla hyvä sarja 140kg:lla, ja joskus oli helvetin tiukka 1x140. vitutti koko touhu ja lopulta aloin tekemään vaan sarjoja, joiden jälkeen jäi hyvä mieli. tätä palloilua meni siis varmaan vuoden ja joka toisessa treenissä kyykkääminen tuntu täysin paskalta ihan kaikin puolin. pidin kevyttä viikkoa ja kävin hierojalla, ei auttanut. tuossa joku aika sitten loppu nää vaivat ihan kokonaan, kun olin viikon flunssassa enkä käynyt salilla ja heti perään pidin toisen viikon taukoa koko salista. eli 2vk taukoa salista ja voi herranjumala kun alko kyykky tuntumaan hyvältä tuon tauon jälkeen. kuukaudessa pääsin ohi vanhojen sarjaenkkojen ja mielekkyys koko touhuun löyty uudestaan. joten suosittelen kokeilemaan ihan totaalitaukoa, jos et sellasta ole kokeillut!

Mulle jää tuosta sellainen kuva että oot jotenkin treenannut itsesi tukkoon tuon kyykyn kanssa. Siksikin tuollainen fiksu prosenttiohjelma vois olla ihan hyvä veto. Keskittyis enemmän määrään ja yksittäisten sarjojen ei välttämättä tarvis olla kovin tiukkoja. Mitä nyt itse tässä kuukauden myllyttäny Sheikon ohjelmaa niin treenit on kuormittavia, mutta sikäli mukavia että tietää 100% varmuudella että failurea ei ole tulossa. Voi keskittyä noston tekniikkaan ja nopeuteen. Tai sitten tuo Orankin linkkaama JTO:n ohjelmapohja.

juu jopalla on menny treenit yli. fiksua treeniä ja hyvin menee. tiukka 8*120 pitäs tuoda vitosena 130-135 ja ykkösenä 150 ilman piikkailuja. ei näissä tuurilla mennä. kyllä se oma taso selkeesti pitää olla tiedossa. ellei itellä, koutsilla.

Ehkä se sitten on niin. Oon kyllä kokeillu täyslepoviikkoja ja ylimääräisiä lepopäiviä enkä oo tehny hermostollisesti raskaita treenejä oikeen pitkään aikaan. Mut kyykky taitaa olla aika herkkä liike siinä mielessä, että se menee tosi helposti yli. Oon myös tehnyt treenit sopivan kevyesti, mutta vähitellen niistäkin on alkanut tulla kovia, jos on halunnut pitää fiksua progressiota yllä.

Taidan nyt pitää kevyen viikon (alkaa muutenkin olla sellaisen aika) ja ottaa vaikka ton Orangin linkkaaman kyykkyohjelman käyttöön. Lasken 150 kilon maksimista, koska periaatteessa voimien puolesta sen pitäisi tulla, vaikka käytännössä voisi jäädä nousemattakin. Mielummin 150 ku 160kg, ettei ainakaan liikaa tule. Se syö motivaatiota paljon, jos arvioinkin yli ja sarjat alkaa painaa ihan liikaa. Uutta potkua saanen myös tosta vyöstä. Taisin nimittäin eilen oppia käyttämään vyötä kyykyssäkin.

Kiitos kaikille neuvoista! Ne ovat kultaakin arvokkaampia, jos kyykky taas lähtee vauhtiin.

Vielä sen verran, että mavehan ton kanssa täytyy jättää pois. Tavoitteena on kuitenkin vetää 200kg ens toukokuuhun mennessä (tällä hetkellä maksimi jotain 185kg). Toimisko maven korvikkeina esimerkiksi julle ja GHR? Ja keskivartalotreeniä niin maan perkeleesti, koska sieltä se mave mulla ekana pettää.

Ohi viestiketjun aiheen, mutta tuohon Joppan juttuun vain...

Mulla on ollut hetken aikaa käytössä jto:n 3 x kyykky viikossa ohjelma. Vetoa ei ole, muuten kuin nopeuspäivänä suorin jaloin. Oon vetänyt sillein, että
maanantai - etukyykky + prässi
keskiviikko - nopeuskyykky + sj mave
perjantai - raskas takakyykky

Näin kesällisen hiljaiselon jälkeen potkua tulee aika tuhdisti lisää:)

Back
Ylös Bottom