Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Aivan hyviä. Se 1*100 riippuu täysin rinnaltalähdöstä, joten kannattaa ottaa välillä toisin päin eli stoppi rinnalla.

Aivan hyviä. Se 1*100 riippuu täysin rinnaltalähdöstä, joten kannattaa ottaa välillä toisin päin eli stoppi rinnalla.

Kannattaa myös ottaa se ekakin oikeesti stopilla. Tosta voi nähdä miten tanko dippaa vähän alaspäin ennen ekaa toistoa. Vaikka se on ihan pientä eikä sitä välttämättä huomaa edes tehdessä, saa siitä hämmästyttävän paljon apua.

Lievä offtopic.
100kg pystäri tangolla seisten stopista alhaalta on ihan helvetisti. Penkin luulisi olevan 170 jo siinä vaiheessa.

Hmm. Jos nyt siis puhutaan ihan sillä tavalla, että koko kroppa ei avita yhtään, niin kyllä. Muutenhan tuö lähinnä tekniikasta kiinni.

Lievä offtopic.
100kg pystäri tangolla seisten stopista alhaalta on ihan helvetisti. Penkin luulisi olevan 170 jo siinä vaiheessa.
Kyllä mä hyväksyn itselleni suoritetuksi tavoitteen tuommoisella pienellä dynaamisella liikkeellä kun sen 100kg nappaan.
Kuitenkin kyseessä apuliike tukkipunnerrukselle mihinkä saa sitten jaloista ottaa vauhtia mukaan.

Missä Myo sulla liikkuu ykkönen, onko 80 tai 82,5? (jos siis oot kokeillu)

ite en osaa ees vielä kuvitella jonkun satkun punnertamista, kun saan vasta 55 helposti, ehkä 60kg todellinen ykkönen tällä hetkellä.
Tavoitteena ois sitä vuodessa saada 20kg hinattua ylöspäin.

Lievä offtopic.
Itse otin juuri 170kg penkin jälkeen seuraavassa treenissä 100kg pystärin. Tiukkoja olivat molemmat, ja stopeilla tietenkin.

Offtopicista itse asiaan, kuvailin tämän päiväistä penkkailua kun satuin yksin olemaan salilla :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
video

Olkapäät olleet aina heikot suhteessa penkkiin, huhtikuuhun menenssä tavoitteena 1x100kg.
Mielellään kuulisin tästäkin kommenttia jos tekniikassa jotain parannettavaa.
Onko meininki ens keväänä koittaa -90:n voimamiehissä?
Itsellänikin mahdollisesti suunittelmissa riippuen miten saa reenailtua ja missä kunnossa keväällä...

Missä Myo sulla liikkuu ykkönen, onko 80 tai 82,5? (jos siis oot kokeillu)

ite en osaa ees vielä kuvitella jonkun satkun punnertamista, kun saan vasta 55 helposti, ehkä 60kg todellinen ykkönen tällä hetkellä.
Tavoitteena ois sitä vuodessa saada 20kg hinattua ylöspäin.
En ole kokeillut mutta luulen olevan juurikin tuolla 80-82,5kg paikkeilla.
Saan yllättävän paljon lisää vauhtipunnerruksella juurikin heikkojen olkapäiden takia ja tässä uskonkin saavani jo +100kg. (Kova panostus high bar ja etukyykyissä atm)

Onko meininki ens keväänä koittaa -90:n voimamiehissä?
Itsellänikin mahdollisesti suunittelmissa riippuen miten saa reenailtua ja missä kunnossa keväällä...
Juurikin sinne. Paitsi itse aion osallistua oli kunto mikä tahansa.
Missä omat raudat liikkuvat?

Voimanosto yt jonkun matkaa päälle 500... Painoa pitäis ottaa kylkiin aika reilusti vielä, mieluiten mahdollisimman liikkuvassa muodossa:D ja hilata rautoja samaa tahtia ylöspäin. Pystäri on samaa luokkaa sun kanssa.
Kyykkyä ja vetoa en ole viime aikoina oikein päässyt kunnolla tekemään selän oikuttelun takia.

En ole kokeillut mutta luulen olevan juurikin tuolla 80-82,5kg paikkeilla.
Saan yllättävän paljon lisää vauhtipunnerruksella juurikin heikkojen olkapäiden takia ja tässä uskonkin saavani jo +100kg. (Kova panostus high bar ja etukyykyissä atm)

joo itsekin oon tuntunu hyötyvän siitä että oon tehny työntöä ja vauhtipunnerrus komplekseja. Vaikkakin alakropastahan se voima vauhtipunneruksessa ja työnnössä tulee. Itsellä on ainakin parantunut hermotus ykköstä kohti ja myös käsien lukitseminen ylhäällä, eli jos saa rinnalta liikkeelle, niin menee myös loppuun asti.

ootko itse huomannut että irtiottokyky ois parempi näissä pystypunnerruksissa kuin esim. penkissä? Tuntuu että sarja/toistokestävyyttä ei itselläni ole ainakaan samalla lailla kuin penkissä.

Treenit kulkenu hyvin tässä ja vielä kuutisen viikkoa saa syödä, sitten kiristelläänkin kohti Kultsaa. Ollanhan sitä tässä jo (osattu) odoteltu.. :') Kvarnari sen sijaan porskuttaa olisko nyt 5. vuosi menossa dieetillä. VL.

EDIT: Sisältää helepitkän outron.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
ootko itse huomannut että irtiottokyky ois parempi näissä pystypunnerruksissa kuin esim. penkissä? Tuntuu että sarja/toistokestävyyttä ei itselläni ole ainakaan samalla lailla kuin penkissä.

Mä olen ainakin huomannut. Tosi hyvin se tulee ilmi myös siinä, että tekee ensin vaikka kevyehkön vitosen jollain painolla ja lisää ihan vaikka 2,5kg, niin se voi tuntuakin jo tosi paljon raskaammalta, vaikka aiempi sarja oiskin ollut melko kevyt.

Mulla itelläni pystypunnerrus on muutenkin ihan jotain henkimaailman juttuja. Voi just olla, et yhessä treenissä teen vaikka kevyet 4x6 50kg ja sitten seuraavaksi 52,5kg liikkuu ehkä nelosen verran eikä edes montaa sarjaa niinkään.

Mä olen ainakin huomannut. Tosi hyvin se tulee ilmi myös siinä, että tekee ensin vaikka kevyehkön vitosen jollain painolla ja lisää ihan vaikka 2,5kg, niin se voi tuntuakin jo tosi paljon raskaammalta, vaikka aiempi sarja oiskin ollut melko kevyt.

Mulla itelläni pystypunnerrus on muutenkin ihan jotain henkimaailman juttuja. Voi just olla, et yhessä treenissä teen vaikka kevyet 4x6 50kg ja sitten seuraavaksi 52,5kg liikkuu ehkä nelosen verran eikä edes montaa sarjaa niinkään.

Joo, juuri tuota meinasin. Itselläni kävi tällä viikolla siten, että painolla jolla otin viime viikolla 5+ sarjan, sain kaksi toistoa vähemmän eikä ollut varaa tehdä yhtään enempää, mutta sama treeniykkönen liikkui ihan eri tyyliin tällä viikolla. Tuntuu muutenkin, että ensimmäinen toisto on joka sarjassa ihan naurettavan kevyt, mutta meno hyytyy sitä seuraavien toistojen myötä nopeasti.

Missä teidän painosuhde sitten menee? Otatteko te ne pystärit ihan kuoletuksesta vai kropalla auttaen. Itse teen monasti sotilaspunnerruksen leuasta avittamatta kropalla yhtään. Läskikunnossa avittamatta freesinä oli 80kg paikkeilla ehkä pystäri vitonen. Istuvaltaan vapaalla painolla vedin pystäristä 6x80kg leuasta, mutta se oli rintatreenin jälkeen muistaakseni. Ei tule oikein ikinä pystäriä kokeillut ihan tuoreena. Ihan rinnasta kropalla avittamalla en ole ikinä edes tehnyt. Tai no olen, mutta vaan nopeusmielessä.

Niin ja penkki ohjelman jälkeen ollut 140. En voimaillut ole oikein ikinä. Ajattelin, että jos sen 150 vetäis tai hyvällä tuurilla korkeemmalle ennen enskesää.

Otan ihan kuoletuksesta, rinnan päältä ensimmäisen toiston. Loput vaan käyttämällä noin sentin, kahden päässä rinnasta.
Painan 80kg tai alle, ja saan ehkä sen 60kg ylös.

Back
Ylös Bottom