Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Orrait. Paha tosta laittaa paremmaksi, mutta laitetaan liiton pätkää kehiin, kun nyt on sitten Liiton salikin ristitty viime lauantaina.

Hyvää syksynjatkoa kaikille!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ihan puhtaasta uteliaisuudesta: missä tommonen mesta on täällä Jyväskylässä? Olettaen siis, että tuo oli täällä kuvattu.

Tuo video kuvattiin NRJ-workoutissa Helsingissä. Kyseessä ovat Koura Barsin siirrettävät telineet, jotka ovat Suomen Street Workout ry:n omistuksessa.

PS: Jyväskylän Tuomiojärven rannalle tulee ihan lähipäivinä treenipuisto, jota oon ollut mukana suunnittelemassa :)

Sitte vähä tavallisempaa räpiköintiä tangossa tähä välii :D Tuntuu kivasti selässä ku vetelee niskantaa.

Selkätreenin loppuun mavea yksi kova sarja, 180kg:lla failureen. Selällä yritin vetää että repis mahd. hyvin joka toistolla. Hyyty kyllä yllättävän nopeasti! Jalkatreeni oli pari päivää aikaisemmin runtattu, joten etureidet huusi jo viidennen toiston kohdalla.

tuli vähä yllätyksenä että noin kauhialta näytti veto, minkäänlaista kipua ei edes tuntunut, 2kk sitten oon mavea viimeks tehny, laitetaan vaikka sen piikkiin :D

Perse ampuu ennen aikojaan ylös, selän asento ei oo kovin hyvä ja tuskin saisit edes kahta toistoa kuolettamalla.

Lavat yhteen, selkä suoraksi, nosta jaloilla enemmän. Tee ennemmin stopilla ja paremmalla tekniikalla, niin molemmat pakottavat käyttämään pienempiä painoja jolloin vaste pysyy samana mutta vammariski pienenee.

Lavat yhteen, selkä suoraksi, nosta jaloilla enemmän. Tee ennemmin stopilla ja paremmalla tekniikalla, niin molemmat pakottavat käyttämään pienempiä painoja jolloin vaste pysyy samana mutta vammariski pienenee.

Jos tarkkoja ollaan, lapoja ei tarvitse vetää yhteen eli olkapäiden ei tarvitse olla takana maastavedossa itse noston aikana. Yläselkä tiukkana tietysti, mutta olkapäät saavat roikkua vähän edessä. Lopussa nekin kuuluu tietysti tuoda taaksepäin.

Ryöpytetään nyt ryöpytettyä muiden mukana: tuo selkärangan eläminen on aivan hirveää katsottavaa. Sama se sille jos vähän perse ampuu ylös tai nosto heiluu, mutta tuo selän pyöristyminen saattaa joku kerta laittaa pisteen vedoille loppuiäksi.

Voimaa on, mutta tekniikka on hirveä. Tekniikkaahan voi kuitenkin parantaa. Kannattaa ihan varta vasten keskittyä nostamaan jaloilla ja pitämään selkä noston aikana staattisesti mahdollisimman pystyssä ja hiukan notkolla. Se tuntuu alkuun siltä kuin kaatuisi taaksepäin, mutta ei siinä oikeasti kaadu jos ei ole ihan vammainen. Onneksi nykyään on videokamerat kännyköissäkin, niin pystyy helposti ottamaan videota maastavedostaan ja arvioimaan siitä tekniikkaa. Itse puolestani yllätyin, miten hyvin selkä pysyi itselläni kasassa, kun videota otin.

Back
Ylös Bottom