Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Ei oo reenivideo, mut kisavideo munilleen mennyistä skaboista. Jäi kaivelee toi tokan noston hylky vilppilähdöstä kyllä aika kiitettävästi, mut ens kerralla tulee toi 67,5 ja mieli on parempi. Jännä miten hyyty ku seinään, kun 65 oli helppo.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Liiton malliin ja sillai. Jeissin ja Jarren kanssa ollaan todettu eripari limppujen käytön olevan todella hyödyksi lihaspaksuutta silmällä pitäen :3

Tänään seuraavana etureidet (A) LPG:llä, josta lähdetäänkin melkein suoraan Jarren kanssa kohti kouvolaa. Liiton reissut - kouvola siis tiedossa. Videota siitä jo ehkä tänään.

Liiton malliin ja sillai. Jeissin ja Jarren kanssa ollaan todettu eripari limppujen käytön olevan todella hyödyksi lihaspaksuutta silmällä pitäen :3

Tänään seuraavana etureidet (A) LPG:llä, josta lähdetäänkin melkein suoraan Jarren kanssa kohti kouvolaa. Liiton reissut - kouvola siis tiedossa. Videota siitä jo ehkä tänään.

Minkä kokoisia käsipainoja käytät tuossa vinopenkissä?

Siinä on 6x130kg ja 5x140kg eiliseltä. En oo vähään aikaan takakyykkyä tehnytkään. Enkä kyllä eilenkään viitsinyt ihan tavallisella tangolla tehdä. Hiukan julletusta tulee väsymyksen iskiessä, mut oon ihan tyytyväinen noihin.

Pitkästä aikaa kovempia maastavetoja. Testailin hangbaria eri korkeuksilta.

Ommoo painoo se vähän yli 79 koogee

Pääsee pikkuhiljaa taas aloittelee punnerrustreenit :)

Oma kokemus AC-nivelen osteoartriitista:
2012 oikean käden ac-nivel kipeytyi yllättäen ja pahimmillaan esti lähes kaikenlaisen käden liikkeen. Suurimman osan ajasta kaikenlaiset punnerrukset olivat mahdottomia kivun takia. Kävin lääkärillä ja leikkausta ehdotettiin jollei vaiva parane itsestään. Luin netistä leikkauskokemuksia, jolloin päätin, että annan vaivalle aikaa parantua itsestään. 10 kk päästä olkapäästä tuli lähes oireeton ja pystyin aloittamaan kunnollisen treenaamisen.
2013 marraskuussa sama vaiva tuli vasempaan ac-niveleen. Olen nyt vältellyt punnerrusliikkeitä 9 kk ajan ja tehnyt huoltavia liikkeitä: https://www.youtube.com/watch?v=mO08qmDuypQ. Ac-nivel on nyt lähes täysin parantunut ja olen pystynyt aloittamaan varovaisesti taas punnerrustreenit.
Leikkauksessa solisluun distaalisesta päästä leikataan pala irti, jolloin kivun tulisi vähentyä: Osteoarthritis of the Acromioclavicular Joint | eorthopod.com. Keho pystyy tekemään kuitenkin saman "leikkauksen" itse: tulehdus syövyttää ajan mittaan solisluun pään lyhyemmäksi, jolloin nivelkipu vähenee.
Suosittelen leikkausta vasta viimeisenä vaihtoehtona. Olen lukenut kokemuksia, joissa vastaavan leikkauksen jälkeen olkapää ei ole enää ollut entisensä tai sen kuntouttamiseen on mennyt vuosia. Toisaalta hyviäkin kokemuksia leikkauksesta varmasti on ja vaiva ei välttämättä parane itsestään kaikilla. Suosittelen kuitenkin tekemään kuntoutusliikkeitä (liikkeitä, jotka eivät satu - itsellä leuanveto ja soutuliikkeet) rauhassa pitkän aikaa ennen leikkausajan varaamista.

Liiton treenireissu kouvolan kuntokeskus ykköselle. Ei herkimmille!
HUOM! Saattaa sisältää voimasanojen jäämiä ja huonoa huumoria. Katsominen omalla vastuulla.

Hyvä videon pätkä ^. Mukava välillä katella matskua omilta kotikonnuilta. Täältä Kouvolasta harvemmin mitään matskua tulee liittyen bodauksee tms.

Kaikenlaisia treenivideoita on täällä tullut vastaan, mutta mitkään temput ei oo yhtä siistin näkösiä ku ne mitä sää teet :)
Jos jonkun fysiikan saisin ottaa omakseni koko pakkikselta, niin se olisi varmaan Laitisen, arvostan todella paljon!

No mutta kiitos erittäin paljon, lämmittää mieltä :)

[video=youtube_share;b6ueMg5dmfY]http://youtu.be/b6ueMg5dmfY[/video]

Laitetaan taas vähän kellarista terveisiä, ja jos noihin kavereidenkin nostoihin saisi vähän yritystä.:)

Form checkiä pyydän niinkin erikoisesta kohteesta kuin dippi. Tai ainakin kuvittelen, ettei sitä yleensä pahemmin tarvitsisi tsekkailla. Syvyyttä lähinnä mietin ja onko muuta huomautettavaa. Lisäksi musta tuntuu, että dippi on mulla vähän suhteettoman vahva muihin painoihin verrattuna enkä sitä mitenkään erityisemmin ole painottanut. Siksi mietin, että teenkö sen nyt edes oikein...

https://www.youtube.com/watch?v=iiEs88e3-P8&feature=youtu.be

Ei hätiä mitiä painot eivät ole mitenkään huolestuttavan suuret..:). Syvyys riittää ja kaikenkaikkiaan hyvää dippausta.

Joo, kyllä mulla vielä kiekot riittää tuolla salilla. :) Niiden muiden liikkeiden painoja en sitten kehtaakaan laittaa näkyville... Mutta hyvä tietää. Tuota vaan jatkamaan.

Kuvasin penkit treeniblokin päätteeksi. Treenikaveri haki roolia varmistajana, niin piti ottaa pari ylimääräistä settiä.

Back
Ylös Bottom