Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

[video]https://m.youtube.com/watch?v=qTdbdqXu-o0[/video]
[video=youtube_share;qTdbdqXu-o0]http://youtu.be/qTdbdqXu-o0[/video]
Viikonlopun nostamistani neuvolasarjassa -100kg. GPA-Turku. Kivat skabat vaikkakin aivan liian kuuma päivä nostamiseen.
Varmaa ja vahvaa nostamista, onnittelut!

Samaa mieltä... tuo on se mäki jonka pyöräilijät taluttaa ja hölkkääjät kävelee :) Ne jotka tietää paikan niin on jyrkempi kuin mitä kuvasta näyttää.
Halisten takana ja Orikedon alueella menee muutenkin ristiin rastiin lenkkipolkua, niin sieltä löytyy joku sopiva mäki kaikkiin tarkoituksiin.

Opiskeluaikoina tuli asuttua YO-kylässä. Sai hyvät lämmöt, kun käveli / hölkkäili tuonne mäelle ja veti sitten sen 4-8 vetoa ja käveli kotiin :D

Tässä vielä Google Maps linkki.

Laitetaas ensimmäisestä lajivoitosta filmiä. Avoimen sarjan kilpailijoista ainoa joka veti pidemmälle oli martti harjapää. Itse siis 105kg sarjassa.

[video=youtube_share;NQxPP4xnpcU]http://youtu.be/NQxPP4xnpcU[/video]

Joo isoja rautoja kyllä mutta tämän liiton testivapaus huomioiden en itse pidä parinmarkan penkkiä juuri yhtään minään, omissa silmissäni pelkkiä steroidipellejä koko liitto täynnä mutta nämähän on tosiaan mielipiteitä.
Tulihan se sieltä, Tervetuloa itsekin nostamaan seuraaviin kisoihin, näitä yhtään mitään tuloksia :)

^^^ Ehkä hän yritti sanoa, mutta hieman huonosti muotoillen sen tosiasian, että toisissa liitoissa voi doupata huoletta ja toisissa ei. Ja, että doupilla on taipumus antaa suurta lisäetua näissä lajeissa.

Joillekin vain IPF/SVNL ei ole se mieluisin liitto, vaikka miten olisi steroidivapaa tai testattu. Ei se tarkoita että kaikki tuolla GPA:ssa douppaisivat, tuloksistakin sen huomaa että näin ei ole. Ja Suomen tasolla tosiaan ei ole paljoa vaihtoehtoja mikäli testatuissa haluaa kisata. Joko SVNL tai sitten joku noista ei testatuista liitoista jotka ovat "täynnä pelkkiä steroidipellejä" :rolleyes:

En tiedä onko monikaan kuullut kyseisestä raudan väännöstä. Tarkoitus olisi ensimmäisenä suomalaisena saada serti tehtyä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Opiskeluaikoina tuli asuttua YO-kylässä. Sai hyvät lämmöt, kun käveli / hölkkäili tuonne mäelle ja veti sitten sen 4-8 vetoa ja käveli kotiin :D

Tässä vielä Google Maps linkki.
Ah, tuttu mäki. On se pitkä, mutta ei kovin jyrkkä mielestäni. Mutta joo, todella hyvää aluetta tuo on juoksemiseen/hölkkäämiseen kumminkin ja ko mäki loistava paikka kiskaista vähän rankempaa vetoa. :D

Joillekin vain IPF/SVNL ei ole se mieluisin liitto, vaikka miten olisi steroidivapaa tai testattu. Ei se tarkoita että kaikki tuolla GPA:ssa douppaisivat, tuloksistakin sen huomaa että näin ei ole. Ja Suomen tasolla tosiaan ei ole paljoa vaihtoehtoja mikäli testatuissa haluaa kisata. Joko SVNL tai sitten joku noista ei testatuista liitoista jotka ovat "täynnä pelkkiä steroidipellejä" :rolleyes:

Jos mua kiinnostaisi kisata (kuten, kuka tietää, saattaa tulevaisuudessa kiinnostaa) en tasan varmasti haluaisi kisata liitossa jossa muut kilpailijat saisivat mennä halutessaan dopingilla ohitse. Enkä oikein kykene ymmärtämään, miksi kukaan muukaan natu haluaisi, eihän siinä ole mitään järkeä. Tästä syystä ainakin itse pidän roinaliitossa edes semikovia tuloksia tekeviä nostajia lähtökohtaisesti roinaajina. Varmaan sieltä löytyy seasta joitain natujakin, mutta sille ei voi mitään.

Ja on aika typerää sanoa että tuloksistakin huomaa, ettei kaikki roinaa. Miten niin huomaa? Onhan se nähtävissä vaikka tuota pakkiksen roinapuolta selaamalla ettei kaikki saa roinallakaan kummoisia tuloksia aikaiseksi.

Tulee kieltämättä mieleen lestadiolaisuus tässä liitto hommassa. Syntiä tehdään salassa, viinaa juodaan ja naidaan ennen avioliittoa..TV:stäkin salkkarit katsotaan uusintoja myöden.
Toiset vain tekevät noita edellä mainittuja pelkäämättä yötä päivää testaajia tai sitä herran vihaa. Sekaan mahtuu monenmoista kaikissa liitoissa, eikös niin?

Kilpailla voi myös ihan itseään vastaan, sen voi tehdä myös GPA-liitossa tai kunnanmestaruuskisassa, joihin ei ole asiaa jos olet SVNL jäsen. Itse olen kilpaillut myös GPA-kisoissa ja kyllähän siellä välillä nauratti Suomen vahvimman miehen vieressä istuessani et olen väärässä paikassa..... Mutta ainoa mikä minulle on tärkeää on kisata itseäni vastaan ja se ettei mikään taho rajoita nostamistani tai elämääni. Ei siis ole pakko käyttää, vaikka siihen on mahdollisuus, voimanosto on hauskaa! Ei ole pakko olla paras. Mutta voidaan siirtyä vaikka tuonne varustesodat osioon jatkamaan, ei pilata hienoa ketjua.

Kilpailla voi myös ihan itseään vastaan, sen voi tehdä myös GPA-liitossa tai kunnanmestaruuskisassa, joihin ei ole asiaa jos olet SVNL jäsen. Itse olen kilpaillut myös GPA-kisoissa ja kyllähän siellä välillä nauratti Suomen vahvimman miehen vieressä istuessani et olen väärässä paikassa..... Mutta ainoa mikä minulle on tärkeää on kisata itseäni vastaan ja se ettei mikään taho rajoita nostamistani tai elämääni. Ei siis ole pakko käyttää, vaikka siihen on mahdollisuus, voimanosto on hauskaa! Ei ole pakko olla paras. Mutta voidaan siirtyä vaikka tuonne varustesodat osioon jatkamaan, ei pilata hienoa ketjua.

Jos kisaa itseään vastaan niin miksi mennä mihinkään kisoihin? Ottaa salilla sen noston ja siinähän sitä on itseään vastaan kisannut. Ei tarvinnut matkustella ja punnitusmaksuja maksaa.

No, ehkä hieman nautin kisatilanteesta myös. Ja voisihan sitä kyllä pyytää, mulla on tutuissa kolme tuomariakin, josko katsoisivat kun nostan. Mutta kunnankisat ei maksa mitään, säästyy pitkä penni asuntolainaan:)

Back
Ylös Bottom