Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

lol vajaita toistoja

Ihan riittäviä. Ei se huippusupistus tosta enää parane vaikka kyynärvarren kääntäisi ylös asti, jännitys pysyy noin paljon paremmin päällä. Siitä voi jokainen nettipoliisi koittaa tehdä 40 kilosilla toistoja vaikka millä tekniikalla ;)

Rumia hauiskääntöjä 39kg painoilla.

Kyllä noilla hyvin rutistusta saa. Ja välillä tekee ihan hyvää vähän "repiä". Turha kaikkien kakaroiden olla vittu lollittelmassa joka kuvassa. Tulkaa salilla sanoon päin naamaa jos häirihtee.;)
Ps. Rupee sulla toi käsi oleen jo hyvän kokonen.:D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei ole nyt vähään aikaan näkynyt yhtään uutta videota niiltä neljältä vai oliko niitä viisi nuorta jannua Justin Bieber homogaymeiningillä jotka pelleili ilman paitaa kiskoen jotain kynäniska 20 kg ristitaljassa ilman paitaa, saataisiin näin jussina kännispäiten naureskella :D

Ei ole nyt vähään aikaan näkynyt yhtään uutta videota niiltä neljältä vai oliko niitä viisi nuorta jannua Justin Bieber homogaymeiningillä jotka pelleili ilman paitaa kiskoen jotain kynäniska 20 kg ristitaljassa ilman paitaa, saataisiin näin jussina kännispäiten naureskella :D

Yritin etsiä sitä videota yks kerta kun halus hyvät naurut, mutta en löytänyt :kakka:

Likka vetelee taas

Ei tarvii edes raskaaseen sarjaan mennä enää kun painoa on 84

Katoin eka, että jätkäki laitto oman muijansa treenivideon kuten tossa eellä ja sitten mietin hetken, että nyt on aika mötkö muija kun vetelee 270kg mavesta ja noissa massoissa, mutta se olitkin sinä itse pitemmällä hiusmallilla.:D

Niin siis,

Tän liikkeenhän on tarkoitus olla Overhead Lat Pullover ja varsinkin sen laitteen "jäljennös".
Hyvä viimeistelyliike latseille kun viimeisiä tiristellään pois taikka jos tehdään parina jonkun toisen liikkeen kanssa.
Liike joka tehdään tuntumalla ja jossa käytetään pienempiä painoja sekä tehdään pidempää sarjaa.

Tässä on nyt vaan tehty legendaariset ja lyöty liikaa rautaa taljaan, joten sarja jää lyhyeksi sekä venytys ja varsinkin supistus lopussa jää kokonaan pois. ;)

Nämä on tosiaan oikein pakkiksen helmiä kun joku 70 kiloinen kynäniska esittää että olisi mukamas keksinyt jonkin uuden hienon treenimetodin :dance:

Rumia hauiskääntöjä 39kg painoilla.

Kysyn nyt ihan neutraalista mielenkiinnosta että mikä näiden hauiskääntöjen toiminto on, kun aina kerrotaan jokapaikassa että hauiskääntöä ei saa auttaa selällä ( tässä heilutaan aika urakalla ) ja näyttää siltä että painoja olisi liikaa jolloin liikerata jää vajaaksi. Mutta onko tällaisillakin käännöillä sitten joku funktio, kun tuntuu että vastaavia näkee kokeneidenkin kaverien toimesta joka toinen päivä?

Kysyn nyt ihan neutraalista mielenkiinnosta että mikä näiden hauiskääntöjen toiminto on, kun aina kerrotaan jokapaikassa että hauiskääntöä ei saa auttaa selällä ( tässä heilutaan aika urakalla ) ja näyttää siltä että painoja olisi liikaa jolloin liikerata jää vajaaksi. Mutta onko tällaisillakin käännöillä sitten joku funktio, kun tuntuu että vastaavia näkee kokeneidenkin kaverien toimesta joka toinen päivä?

Omalla kohdalla oon huomannut, että joskus on hyvä tehdä isommalla painolla ja rumemmalla tekniikalla. Useimmiten teen kyllä puhtaammin, mutta kyllä tuo rumempikin tyyli itsellä hauikselle menee. Hetken kun on tehnyt rumalla tekniikalla ja isoilla painoilla niin huomaat että myös puhtaalla tekniikalla alkaa liikkua isommat painot.

Arnold treenasi myös paljo tuohon tyyliin, pääliikkeenä teki usein "cheating barbell curl"

Oletko tehnyt aina kengät jalassa vai kokeillut joskus ilman? Olen itse mieltynyt maven ja kyykkyjen tekoon sukkasillaan, eipä tule varianssia esim. kenkämallia vaihtaessa :)

Noissa on tosi ohuet pohjat. Enpä ole tainnut sukkasillaan tehdä ehkä ikinä. Olen välillä kyykännytkin noilla, mutta mieluummin käytän painonnostokenkiä kyykyissä.

Omalla kohdalla oon huomannut, että joskus on hyvä tehdä isommalla painolla ja rumemmalla tekniikalla. Useimmiten teen kyllä puhtaammin, mutta kyllä tuo rumempikin tyyli itsellä hauikselle menee. Hetken kun on tehnyt rumalla tekniikalla ja isoilla painoilla niin huomaat että myös puhtaalla tekniikalla alkaa liikkua isommat painot.

Arnold treenasi myös paljo tuohon tyyliin, pääliikkeenä teki usein "cheating barbell curl"

Teen itse tasan samalla tyylillä (toki pienemmillä painoilla). Tuntuu, ettei sarjapainot koskaan nouse (ihan oikeasti, tyyliin vuosi samoissa) ellei progressiota hae hakemalla tuntumaa isompiin painoihin hieman huijaamalla niitä aluksi. Sitten alkuvaikeuksien jälkeen yhtäkkiä huomaat, ettei tarvitsekaan huijata ja tässä on uudet sarjapainosi.

Propsit Donalle kyllä hanskoista!

Nuoha oli vielä varsin puhtaan sukulaisia alussa ja tietenki rumemmaks menee ku voimat vähenee. Ite teen hammeria samaan tyyliin, ja kuten yllä sanottiin, on tuo pieni huijaaminen ainaki mulle välttämättömyys, että saa progressiota pitkässä juoksussa. Suosittelen.

Eiköhän tuossa ole jotain perää. "Huijaaminenhan" on nimenomaan hyväksyttyä, jos sillä runnotaan parit viimeiset toistot perille.

Back
Ylös Bottom