Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
lol vajaita toistoja
lol vajaita toistoja
Rumia hauiskääntöjä 39kg painoilla.
Ei ole nyt vähään aikaan näkynyt yhtään uutta videota niiltä neljältä vai oliko niitä viisi nuorta jannua Justin Bieber homogaymeiningillä jotka pelleili ilman paitaa kiskoen jotain kynäniska 20 kg ristitaljassa ilman paitaa, saataisiin näin jussina kännispäiten naureskella :D

Likka vetelee taas
Ei tarvii edes raskaaseen sarjaan mennä enää kun painoa on 84
Likka vetelee taas
Ei tarvii edes raskaaseen sarjaan mennä enää kun painoa on 84
Mitkä kengät sul on?
Niin siis,
Tän liikkeenhän on tarkoitus olla Overhead Lat Pullover ja varsinkin sen laitteen "jäljennös".
Hyvä viimeistelyliike latseille kun viimeisiä tiristellään pois taikka jos tehdään parina jonkun toisen liikkeen kanssa.
Liike joka tehdään tuntumalla ja jossa käytetään pienempiä painoja sekä tehdään pidempää sarjaa.
Tässä on nyt vaan tehty legendaariset ja lyöty liikaa rautaa taljaan, joten sarja jää lyhyeksi sekä venytys ja varsinkin supistus lopussa jää kokonaan pois. ;)
Rumia hauiskääntöjä 39kg painoilla.
Kysyn nyt ihan neutraalista mielenkiinnosta että mikä näiden hauiskääntöjen toiminto on, kun aina kerrotaan jokapaikassa että hauiskääntöä ei saa auttaa selällä ( tässä heilutaan aika urakalla ) ja näyttää siltä että painoja olisi liikaa jolloin liikerata jää vajaaksi. Mutta onko tällaisillakin käännöillä sitten joku funktio, kun tuntuu että vastaavia näkee kokeneidenkin kaverien toimesta joka toinen päivä?
Asicsin Matflexit

Oletko tehnyt aina kengät jalassa vai kokeillut joskus ilman? Olen itse mieltynyt maven ja kyykkyjen tekoon sukkasillaan, eipä tule varianssia esim. kenkämallia vaihtaessa![]()
Omalla kohdalla oon huomannut, että joskus on hyvä tehdä isommalla painolla ja rumemmalla tekniikalla. Useimmiten teen kyllä puhtaammin, mutta kyllä tuo rumempikin tyyli itsellä hauikselle menee. Hetken kun on tehnyt rumalla tekniikalla ja isoilla painoilla niin huomaat että myös puhtaalla tekniikalla alkaa liikkua isommat painot.
Arnold treenasi myös paljo tuohon tyyliin, pääliikkeenä teki usein "cheating barbell curl"
Omalla kohdalla oon huomannut, että joskus on hyvä tehdä isommalla painolla ja rumemmalla tekniikalla. Useimmiten teen kyllä puhtaammin, mutta kyllä tuo rumempikin tyyli itsellä hauikselle menee. Hetken kun on tehnyt rumalla tekniikalla ja isoilla painoilla niin huomaat että myös puhtaalla tekniikalla alkaa liikkua isommat painot.
Arnold treenasi myös paljo tuohon tyyliin, pääliikkeenä teki usein "cheating barbell curl"