Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Joo se voi kyllä näyttää vähän pahalta :D Mutta aika luonnollisessa asennossa se vielä siinä on vaikka taipuukin aika kiitettävästi. Tais lähtee toi vika nosto vähän liikaa eteenpäin niin piti sit näköjään selällä korjata liikerataa. Mun selkä on aika taipuvainen kun oon vanha korkeushyppääjä :D

Löin varpaan pari sarjaa aiemmin tuoliin kun keräilin itseäni nostoa varten. Vieläkin arka, kun tätä kirjoitan. En kyllä käytä tätä tekniikkaa jatkossa, mutta ennätykset rikki 10 kilolla ja hyvillä mielin pienelle dieettijaksolle.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sadetta säätutkassa! Muutama vinkki kotona treenaaville ja turhanpäiväistä ajan sekä kaloreiden tuhlailua tältä viikonlopulta. Vielä pikku mavetreeni autotallissa ja sit jännittelemään Suomen peliä :kuola:

[video=youtube_share;ILQmgI1DI0c]http://youtu.be/ILQmgI1DI0c[/video]

Epäkunnolla on niin epäepäkunto, että kaikki näyttää suht helpolta. Todellisuus kirjaimellisesti iskee vasten kasvoja kun itse rupeaa testailemaan. Näitä videoita on kiva kattella, mukavaa vaihtelua perus etukyykky ja mave videoihin.

Epäkunnolla on niin epäepäkunto, että kaikki näyttää suht helpolta. Todellisuus kirjaimellisesti iskee vasten kasvoja kun itse rupeaa testailemaan. Näitä videoita on kiva kattella, mukavaa vaihtelua perus etukyykky ja mave videoihin.

Nyttemmin saanut olla kyllä kohtuullisen terveenä ja "kunnossa" (kop kop), mutta kyllä sitä on tässä aikojen saatossa tullut kärsittyä yhestä sun toisesta vaivasta.
Epäkunnossa on ollut muun muassa:
-oikea nilkka (murtunut),
-sormet, varpaat ja häntäluu (jonkinasteisia murtumia),
-olkapäät (venähtäny ja tulehtunu kiertäjänkalvosin),
-takareisi, pakara, vatsalihas ja molemmat nilkat (lihasrevähdyksiä ja repeytymiä),
-polvi leikattu (eturistiside ja kierukka),
-nivustulehduksia

Ajan myötä sitä on kaippa jotakin noista oppinu ja vaivat alkaneet vähetä. Toisaalta ehkä sitä on vaan tullut vanhaksi eikä mee enää ihan joka kerta niin pahasti pää edellä pusikkoon :D

Joo se voi kyllä näyttää vähän pahalta :D Mutta aika luonnollisessa asennossa se vielä siinä on vaikka taipuukin aika kiitettävästi. Tais lähtee toi vika nosto vähän liikaa eteenpäin niin piti sit näköjään selällä korjata liikerataa. Mun selkä on aika taipuvainen kun oon vanha korkeushyppääjä :D

Se näyttää pahalta, ja sitä se on. Tuolla tekniikalla rikot selkäsi. Selkä jos paskaksi menee, ei tuu mistään mitään. Ota vyö käyttöön raskaimmissa sarjoissa. Nyt kannattaa ihan oikeasti kuunnella kun neuvotaan, joku päivä voi kaduttaa..

Ihan asiaa puhut kyllä. Ajattelin kyllä tuota tekniikkaa vähän muuttaa jos vaan mitenkään pystyn. Sen verran tuota selkää tulee kyllä kunnioittaa :)

Perseen jännittäminen auttaa selän menemiseen notkolle, tuohon taaksepäin nojaamiseen saattais auttaa latsien/rinnan/etuolkapäiden venyttely niin että saat tangon punnerrettua suoraan ylöspäin, myös vatsoja tietosesti jännittämällä saattas vähetä tuo taaksepäin nojaaminen. Kova sarja kyllä jokatapauksessa!

Epäkunnon naikkonen se vaan taustalla puuhailee omiaan samalla kun mies leikkii mitä ihmeellisimmissä asennoissa! :D Kovalta näyttää, ja itellä olis aivan turha haaveilla moisesta. Mitä tulee peruspunttaajan pystäriin niin ai saatana odotin vaan että milloin sanoo naps.

Löin varpaan pari sarjaa aiemmin tuoliin kun keräilin itseäni nostoa varten. Vieläkin arka, kun tätä kirjoitan. En kyllä käytä tätä tekniikkaa jatkossa, mutta ennätykset rikki 10 kilolla ja hyvillä mielin pienelle dieettijaksolle.

Jumalauta sitä vain ouluhallilla kyykätään! Miksi et menny "isojen poikien" puolelle kyykkäämään vai oliko siellä jo joku kyykkyä vääntämässä ? :D

Jumalauta sitä vain ouluhallilla kyykätään! Miksi et menny "isojen poikien" puolelle kyykkäämään vai oliko siellä jo joku kyykkyä vääntämässä ? :D

Meinaat "isojen poikien" puolella sitä yksinäistä kyykkyräkkiä ja penkkiä siellä yleisurheilupuolella? Hauska homma, huomasin ne vasta toissapäivänä, joka oli samaten viimenen kerta ouluhallilla. Sali menee nimittäin vaihtoon, kun palaan kesän lopussa ouluun :D

Meinaat "isojen poikien" puolella sitä yksinäistä kyykkyräkkiä ja penkkiä siellä yleisurheilupuolella? Hauska homma, huomasin ne vasta toissapäivänä, joka oli samaten viimenen kerta ouluhallilla. Sali menee nimittäin vaihtoon, kun palaan kesän lopussa ouluun :D

Joo, se on aina täynnä ku vähintään se 17 ihmistä kyykkää ja 25 lukiopoikaa on penkkaamassa. Mikäs se ouluhallista sai vaihtamaan ? Onhan siellä kuitenkin pirskatin paljon tuijottavia ihmisiä ja tyhjän kyselijöitä! :D

Joo, se on aina täynnä ku vähintään se 17 ihmistä kyykkää ja 25 lukiopoikaa on penkkaamassa. Mikäs se ouluhallista sai vaihtamaan ? Onhan siellä kuitenkin pirskatin paljon tuijottavia ihmisiä ja tyhjän kyselijöitä! :D

Satunnaiset aukioloajat, huonot penkit ja vain yksi hyvä karhea tanko, jota saa aina jonottaa kun joku tekee forkkuja sillä. Lähinnä nuo aukioloajat, aina jotain messuja ja jeesustelupyhiä ni ovat kiinni ja pitää mennä heinäpäähän asti urheilutalolle. Harjoitukset jatkuu todnäk classicilla :D

Kevään punnertelut päätöksessään, maksimit ulosmitattiin tänään salilla - hieman jäi vielä syksylle tekemistä. Tulos kuitenki ihan suht ok, painoluokka 100kg ja luomuenergialla nostellaan. Frisbeegolffauksen pariin tästä mars! :)

Satunnaiset aukioloajat, huonot penkit ja vain yksi hyvä karhea tanko, jota saa aina jonottaa kun joku tekee forkkuja sillä. Lähinnä nuo aukioloajat, aina jotain messuja ja jeesustelupyhiä ni ovat kiinni ja pitää mennä heinäpäähän asti urheilutalolle. Harjoitukset jatkuu todnäk classicilla :D

Suosittelen klassikkia todella vahvasti. Nuo kissanristiäiset ym pistää kyllä hajottamaan aina...

Voimaa ja taitoa on vaikka kuinka, mut sama ku tossa muutaman viestin aiemmassa pystypunnerrusvideossa: selkä on aika vekkulissa asennossa. Pidemmän päälle se ei tee hyvää.

Siinä on sellainen pikku ero, että mun selän päällä ei ole kuin mun jalat. Eli rasitus selässä on pienempi kuin aamuisessa venyttelyhaukotuksessa.

Back
Ylös Bottom