Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sadetta säätutkassa! Muutama vinkki kotona treenaaville ja turhanpäiväistä ajan sekä kaloreiden tuhlailua tältä viikonlopulta. Vielä pikku mavetreeni autotallissa ja sit jännittelemään Suomen peliä
[video=youtube_share;ILQmgI1DI0c]http://youtu.be/ILQmgI1DI0c[/video]
Etukyykky peeärriä ennen yövuoroa, ilman vyötä. 3x160. Tyhjällä vatsalla reeniä kesäkuumalla.. piti hakee vähä asennetta.
. Vyöllä oon sit toki ottanu 3x180 ja 2x190 että ne tulokset on sitten erikseen.Onks toi sun siskos joka vilahtaa kohdasta 04:08 eteenpäin muutaman kerran? Voisi olla mukavaa mikäli saisit hänetkin laittamaan muutaman treenividen.
Sanoit jossain, että tän tyylistä reeniä takana 5-6 vuotta, oliko sulla vielä voimistelutaustaa? Vahvannäköstä tekemistä, varsinki toi yhen käden l-sit tuolilla oli kivaa kateltavaa! Näytät reenaavan ihan fiilispohjalta, etkä noudata mitään ohjelmaa, vai oonko väärässä?
Kiitti videoista!
.
Jees kiitoksia! Tämmöset palautteet merkkaa kyllä paljon, kun harvemmin jengi jaksaa mitään kommentoida. Ei oo varsinaista voimistelutaustaa. Voikkasalilla oon käynyt kyllä treenailemassa omatoimisesti vapaaharjotteluvuoroilla, mutta en kyllä voimistelijaksi välttämättä itteäni laskisi. Valmennuksesta ois varmasti ollu kyllä jossain määrin hyötyä, kun ei ois kaikkea kantapään kautta tarttenu opetella. Toisaalta tuo rengasvoimistelu on niin voimapainotteista puurtamista, että en tiiä kuinka paljon siinä valmennus loppupeleissä edes hyödyttäisi. Joo oon niin kauan näitä vääntäny, että fiilispohjalta parempi vedellä. Treenit pääsääntösesti oon jaotellu: maksimivoimasuoritteet, suorinkäsin liikkeet (käsilläseisonnat ja staattiset pidot), hypertrofia (palauttelu/bodaustyyppinen ja pitkää sarjaa) ja jalkatreenit (pistooli ja mave). Intervalleja (loikkia ja spurtteja) oon normaalisti käyny muutaman kerran viikossa tekemässä, mutta tällä hetkellä joutunu jättämään ne arkiduunifillarointien takia pois.
PS. uus PR mavessa 175 kg! Hemmetin mielissää sikäli kun jalat ottaa kokoajan turpaan tuosta fillaroinnista.
Vyöstä saan aika paljon apuja kieltämättä. Tuntu kyllä siltä että hyvänä päivänä vara ois vähän enempäänkin (170-175) , hyvin harvoin olen siis tehnyt etukyykkyä ilman vyötä. Nyt oon pitäny sellasta treeniä itellä et oon jättäny vyön melkein kokonaan pois kaikista liikkeistä mitä teen ihan jo siksi että sais enemmän voimaa tuonne tynnyrin sisälle.. Vyöllä oon sit toki ottanu 3x180 ja 2x190 että ne tulokset on sitten erikseen.

Eipä oo tullut koskaan käytyä kyllä.Vaikka tuosta ei paljoa nää, niin pitää kysyä että käytkö eqqu Vantaa Gym Clubilla treenaileen? Samannäkönen hahmo on jokusen kerran osunut silmään tekemässä oikein rakkaudella ja hartaudella jalkaprässiä.
Samankaltaista kuin yllä, tosin lasten painoilla ja löysäillen - loppuun Kvarnarin pirjokeventelyt. 2 liikettä etureisille ja tuntuu että kiputila yltyy päivä päivältä kovemmaksi.. "Mukavaa" tehdä laadulla taas, osuu ja uppoo niin maan keleesti..
Samankaltaista kuin yllä, tosin lasten painoilla ja löysäillen - loppuun Kvarnarin pirjokeventelyt. 2 liikettä etureisille ja tuntuu että kiputila yltyy päivä päivältä kovemmaksi.. "Mukavaa" tehdä laadulla taas, osuu ja uppoo niin maan keleesti..