Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Päivän teema tuntuu maastaveto olevan, niin laitetaanpa tästäkin suunnasta yksi pätkä, kun tuli tuollainen 5-4-3-2-1 setti kokonaisuudessaan kuvailtua.
Kauhian helpon näköinen toi 200kg sarjakin, tais tulle ittellee lyötyä vähä turhan kovia tavotteita, kun ois tarkotus hakee ykkösiä 200kg:lla tän vuoden puolella ja menee muutamat sarjat 4x160kg tällä hetkellä :nolo:

MaVe ykkösissä on kyllä aina jotain hienoa, tuntuu ja näyttääkin siltä, että sen etee saa oikeesti tehdä töitä. :puntti: Hienosti vedelty!

Oon tehny pitkään leveellä myötäotteella leukoja nii koitin tolla vastaotteella ni aika hyvin se liikkui :) Omapaino oli salilla 100.3kg + dippivyö ja 50kg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Apuluksen videoissa parasta antia on Miskan monotoninen ja niin kannustava ääni
Hah :D Miska sanoki mulle toissapäivänä ennen tuota 3x220kg vetosarjaa, että pyydä joku muu huutamaan ku mää en tykkää huutamisesta :D No, täydellistä treenikaveria ei varmaan ole kellään mutta kyllä meillä vaan Misulin kans on mukavaa jumppaillessa ku kemiat sopii yhteen ja kehitystä tulee tasaiseen tahtiin!

Kauhian helpon näköinen toi 200kg sarjakin, tais tulle ittellee lyötyä vähä turhan kovia tavotteita, kun ois tarkotus hakee ykkösiä 200kg:lla tän vuoden puolella ja menee muutamat sarjat 4x160kg tällä hetkellä :nolo:

MaVe ykkösissä on kyllä aina jotain hienoa, tuntuu ja näyttääkin siltä, että sen etee saa oikeesti tehdä töitä. :puntti: Hienosti vedelty!

Itse olin eniten tyytyväinen 230kg sarjaan, koska painomäärästä (n. 85% treenimaksimista) huolimatta se tuntui liikkuvan vielä nopeaa vauhtia.
Sitä raskaammissa alkoi liikenopeus hidastua.

Jos useampia 4x160kg sinulla nousee, niin kyllä ykkösen luulisi olevan jo 190kg. Irtiottikyvystä riippuen voi olla jo 200 kiloakin. Se on aina henkilöstä kiinni... toiset on parempia keskiraskaissa sarjoissa ja toiset maksimaalisissa. Ja tämä vuosihan on vasta alussa joten ei muuta kun kovaa treeniä, niin ennen syksyä paukuttelet jo niitä 200kg ykkösiä :thumbs:

Mave ykkönen on enemmän kiinni tahdosta kuin voimasta... kyllä, tahto ei taito... sen takia kisoissa nousee enemmän kuin salilla :)

Laitetaan nyt tännekkin.. Vähän videota treeneistä 2 viikon aikajanalta. Raaka rive+ylöstyöntö 135kg x 2+2:sta piti olla videoki, mutta kadonnut kamerasta :(

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Siinä on kyykkyjen syvyys kohdallaan!

Saako kysyä herkistelymetodeista? Itsellä tuppaa olemaan ongelmana nimenomaan tuo maksimin löytäminen.

Meni tää viesti vähän ohi, mutta vastataan nyt myöhässä. Maastavedosta kun nyt oli puhe, niin siinä itellä on "herkistelyt" aika simppelit. Peruskauden jälkeen pidän vedossa ns. kevyen viikon, jolloin teen vaan jullea. Tämän jälkeen teen neljän viikon aikana kovia kakkosia ja hangbar ykkösiä, viides viikko kevyt ja kuudes viikko kisa. Eli viimesestä kovasta treenistä maksimiin jää yli kaks viikkoa.

Back
Ylös Bottom