Deleted member 40111
Samaa mietin itsekin. Itse saisi kyykättyä tuota vaikka 120kg olisi painoa. Mut hyvä se on myöntää itselleen oma rajallisuus näissä touhuissa, nuoret lahjakkaat kaverit painaa ohi oikeelta ja vasemmalta voimatasoissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sulla saattaa olla jotku rajat ehkä kyykyssä, mutta penkissä ei näy mikään rajoittavan sun kehitystä!Samaa mietin itsekin. Itse saisi kyykättyä tuota vaikka 120kg olisi painoa. Mut hyvä se on myöntää itselleen oma rajallisuus näissä touhuissa, nuoret lahjakkaat kaverit painaa ohi oikeelta ja vasemmalta voimatasoissa.
Kai tuota reeniä on semmoset 3-4 vuotta takana.
12.10.2011 kävin ekat kisat jolloin painoa oli 63,95 kiloa. :D Siitä se sit on noussu.
Nyt ollaan Anni Vuohijoen valmennuksen alaisena tehty lyhyeeseen aikaan aika hurja kehitys. Alotettiin yhteistyö tossa alkusyksynä, jolloin kyykky maksimi salilla oli 180kg. Junnu smoloveita oon pari tehny ja kaikkee muuta kivaa. ;)
Noista kisoista tuloksia muistissa?
Nyt kun oot vippi, niin totta kai alotat pitämään treenipäiväkirjaa? ;)
Vaikka päteekin oikeasti monessa tapauksessa.Viimenen hangbarsetti oli tänään aamupäivällä ja tyrät rytkyen tuli rekkarauta ylös. Iltapäivällä kyykkyä ja KORKEETA jullea, josta on pätkä vedon jälkeen. Oma paino rapiat 85kg tällä hetkellä, eli kasikolmosessa nostellaan.
Ja kova rauta on tuo nykyinen SE 265kg kasikolmosiin, mutta lähdetään siitä, että se pistetään uusiksi. Tässä lajissa huomaa hyvin "herkistelyn" tärkeyden. Pari viikkoa ennen tuota 270kg kisavetoa oli tarkoitus ottaa salilla 2x250kg - eipä irronnut silloin edes eka toisto lattiasta :D Kisoissa se sitten tuli aloitusrautana helposti, toisella 270 myös aika hyvin ja viimesellä 280 oli hyvin lähellä. Mutta se siitä ja pistäkäähän treenipätkiä tulemaan!Kiitos! Kovia rautoja sääkin kiskotJa kova rauta on tuo nykyinen SE 265kg kasikolmosiin, mutta lähdetään siitä, että se pistetään uusiksi. Tässä lajissa huomaa hyvin "herkistelyn" tärkeyden. Pari viikkoa ennen tuota 270kg kisavetoa oli tarkoitus ottaa salilla 2x250kg - eipä irronnut silloin edes eka toisto lattiasta :D Kisoissa se sitten tuli aloitusrautana helposti, toisella 270 myös aika hyvin ja viimesellä 280 oli hyvin lähellä. Mutta se siitä ja pistäkäähän treenipätkiä tulemaan!
Jep, itekki huomannu saman... Marraskuussa muutamaa viikkoa ennen kisoja olin niin tukossa että 1x215kg oli ehdoton maksimi mutta kisoissa herkistelyjen jälkeen tuli 217,5kg niin helposti ylös, että olis varmaan 230 kiloon ollu voimat. Oppiipa aina jotain uuttaKiitos! Kovia rautoja sääkin kiskotJa kova rauta on tuo nykyinen SE 265kg kasikolmosiin, mutta lähdetään siitä, että se pistetään uusiksi. Tässä lajissa huomaa hyvin "herkistelyn" tärkeyden. Pari viikkoa ennen tuota 270kg kisavetoa oli tarkoitus ottaa salilla 2x250kg - eipä irronnut silloin edes eka toisto lattiasta :D Kisoissa se sitten tuli aloitusrautana helposti, toisella 270 myös aika hyvin ja viimesellä 280 oli hyvin lähellä. Mutta se siitä ja pistäkäähän treenipätkiä tulemaan!