Et oo paska jätkä. Kukin pukee itsensä vaikka pellepukuun. Ei se ovaskainen pääse sinun sisälle, sinun lihaksilla treenaamaan vaikka seisoisi vieressä.
Korjasin vain että fitfarmilta en ole vielä oppinut mitään
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Et oo paska jätkä. Kukin pukee itsensä vaikka pellepukuun. Ei se ovaskainen pääse sinun sisälle, sinun lihaksilla treenaamaan vaikka seisoisi vieressä.
"Kevyttä" elvistelyä... :D
Nonii tekniikkapoliisit :D Kutsun tota liikettä kulmasouduks ja vastaotteella. Vai?
Ihan perusnättiä soutamistahan tuo oli hyvänkokoisilla painoilla. Eikö sua satu hauiksiin tolla otteella ja isommilla raudoilla?
Ei sarjan kuvaamisessa oo mitään noloa, jos sellasta mietit. Ite kuvaan melkein joka kerta (voimatreenissä) jotain. Niitä on hauska katella joskus ku on tylsää ja niistä voi oppia vaikka mitä. Harmi, etten kännykästäni millään tavalla saa videota nettiin. Jostain syystä USB:lläkään videoiden siirto koneelle ei onnistu, kun videon laatu ja värit menee aivan naurettaviks ja pätkiviksi.
No ei nuo minusta mitään kovia treenejä ole, koska vastus on niin pieni. Mitä tuossa kyykyssä oli 90kg isoimmillaan?

Noilla kehonpainolla jumppaavilla on kyllä aina tuo hartialinja hienon näkönen.
Noista kehonpainolla jumppaavista ajattelee aina toiveikkaasti, että "tuo ei varmaan kyykkää tai maastavedä paljoakaan".
Kieltämättä mun nostotulokset ei ole kyllä järin häävejä tämän ketjun voimahirviöihin verrattuna, mutta eipä mulla pääpaino reeneissä niissä ole koskaan ollutkaan. Maastavedossa otin viime syksynä 2x150 kg ja kyykkytulokset mulla ei ole kovin vertailukelpoisia. Kapeatyylistä painonnostokyykkyä oon treenannut viimeksi v. 2011, josta oon sittemmin siirtynyt pistoolikyykkyihin. Viime kesän tein sumokyykkyvariaatiota, jossa lantio taitetaan eteen. Tällä tekniikalla reidet saa maksimissaan hädin tuskin vaakatasoon, joten mihinkään syväkyykkyyn ei voi oikein verrata. Syväkyykyille voi laskea karkean arvion pistoolikyykkyjen perusteella kaavalla: syväkyykkypainot = oma paino + 1,5 x pistoolikyykyn lisäpainot. Tuon perusteella arvio mun syväkyykylle ois 71+1,5*36,5 kg = 125,75 kg, jonka uskoisin olevan melko lähellä sitä oikeata tulosta.
Normikyykkyjen tekemisen lopetin aikoinaan, sillä niistä ei tullut mulle muuta kuin toispuoleisia lonkkakipuja ja toimintahäiriöitä alakropan voimantuottoon.