Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Vaimon tän päivän mave ykkönen, soundtrackki lainattu eräästä toisesta mave-videosta :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Olen päättänyt perehtyä tempaamiseen vähän enemmän. Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan kokeilin valakyykkyä ja yllätyin miten helpolta se loppuviimein tuntui. Tästä on hyvä jatkaa.

Se on kyllä totta että jäivät vajaaksi mutta tavallaan vain reeniä itselle niin en pyrkinytkään turpaan lattiaan asti saamaan :) peruskuntokauden jumppaa.. kiitti kuitenkin palautteest

Kolmas kerta eläessäni kun teen mavea, ensin 40k tekniikkakokeilu ja perään 80k, lopussa kyykkyä.

^ Hienosti nousi ! Ps; erityiskiitokset että video suomenkielellä eikä perisuomalaisesti " awesome leg train " tai muuta paskaa mihin saa tubessa törmätä kokoajan..:)

- - - Updated - - -

Olen päättänyt perehtyä tempaamiseen vähän enemmän. Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan kokeilin valakyykkyä ja yllätyin miten helpolta se loppuviimein tuntui. Tästä on hyvä jatkaa.

Hyvältähän toi näytti ! Alotin itekki nyt harjottelee enemmän tota tempausvalaa joka on yllättävän vaikeeta kevyelläkin painolla :O Katotaas jospa kehtais kuvatakki

eventa, 80kg mavessa huomaat varmaan itekin videolta, miten alaselkä pyöristyy. Tuohon kun saa tekniikan kohdalleen, niin nostelet melkoisia rautoja nopeastikin! :)

Tekipäs pahaa katsoa :(

Kannattaa oikeasti ottaa rautaa muutama kymmen kiloo pois, tehdä jokainen toisto stopilta sekä panostaa vähän enemmän tuohon että saat selän pidettyä suorassa.

^ ihan ok nostojahan noi oli, vähän ku hidastettua filmia ois vaan kattonu. kyl toi selkä aika hyvin oli ruodussa.

Elä riko ittees! Pitkät sarjat huonola formilla on huono yhdistelmä.

Se varmaan näyttää pahalta siksi kun toistot on niin hitaita ja tuskaisia.
Mä en tykkää pitkistä sarjoista, kun niissä tuo asento hajoaa aina joka toistolla. Jos pysäyttää ja hakee uuden lähtöasennon toistojen välissä tämä ongelma luonnollisesti katoaa. Otetaan pysäytykset käyttöön seuraavissa treeneissä.

Kiva kun saa palautetta.

Se varmaan näyttää pahalta siksi kun toistot on niin hitaita ja tuskaisia.
Mä en tykkää pitkistä sarjoista, kun niissä tuo asento hajoaa aina joka toistolla. Jos pysäyttää ja hakee uuden lähtöasennon toistojen välissä tämä ongelma luonnollisesti katoaa. Otetaan pysäytykset käyttöön seuraavissa treeneissä.

Kiva kun saa palautetta.

Ehdottomasti. Tolla tavalla tekemällä saat imuroida välilevyjä salin seinästä alta aikayksikön.

eventa, 80kg mavessa huomaat varmaan itekin videolta, miten alaselkä pyöristyy. Tuohon kun saa tekniikan kohdalleen, niin nostelet melkoisia rautoja nopeastikin! :)

Huomasin ja tunsin!! Tossa on noi klipit vähän väärässä järjestyksessä, ensin tein kyykkyjä sitten mavea ja mavessa 80kilossa tunsin ettei pysynyt enää pakka kasassa. Piti vielä ottaa rojua pois ja kattoa videolta miten nousee kun pystyy keskittymään enemmän tekniikkaan. Pitänee vähän vetää takapakkia noissa raudoissa :)

Ihan kohtalaiselta tuo näytti mutta tekniikasta muutama sana. Eli selkä voisi olla hiukan enemmän vaakatasossa kun irrotat tangon ja erityisesti käsiin pitää kiinnittää huomiota. Nostat tangon ylös kädet lähes suorana ja tanko menee aika kaukaa kehosta. Eli tangon pitäisi kulkea mahdollisimman lähellä kehoa, joka onnistuu niin, että kun ojennat lantion niin koukistat kyynärpäitä ja vedät olkapäitä ylös niin että tanko kulkee ihan mahassa kiinni. Sitten koita välttää tangon pysähtymistä lantion kohdilla ja tuota tangon pompautusta siitä. Eli tangon pitäisi kulkea kokoajan kohtisuoraa linjaa ylöspäin. Sitten näyttää myös, että alat välillä kiskomaan tankoa käsillä polvien ohituksen jälkeen. Koita saada voima mahdollisimman paljon lantiosta polvien jälkeen.

Tämän päivän takareisitreenistä videota, rummaahan tuo on ku perkele ja välilevyjä saa keräillä salin takanurkasta.. "Suorin" jaloin "maasta"vetoa:

Ja vielä viime selkätreenistä vähän koostetta, älkää ottako liian vakavasti ku ei mekään ;) Leuanvetoa, alataljaa ja ylätaljaa:

Krediitit kuvaamisesta, editoinnista, videoiden nimeämisestä ja treeniseurasta CauntesLeherille :D

Huomasin ja tunsin!! Tossa on noi klipit vähän väärässä järjestyksessä, ensin tein kyykkyjä sitten mavea ja mavessa 80kilossa tunsin ettei pysynyt enää pakka kasassa. Piti vielä ottaa rojua pois ja kattoa videolta miten nousee kun pystyy keskittymään enemmän tekniikkaan. Pitänee vähän vetää takapakkia noissa raudoissa :)

Mä teen suosiolla maven ja kyykyn eri treeneissä koska mulla oon niin heikko, että selkä ei pysy enää koossa jos teen molemmat samassa treenissä. Mielikuvaharjoitteluna mavessa kannattaa miettiä sitä, että aloittaa liikkeen syväkyykkyasennosta (eli sieltä alhaalta, sulla oli ainakin hyvän näköisiä kyykkyjä) ja sieltä sitten liike lähtee ikään kuin takaviistoon ylös. Tuntuu alkuun, että tässähän kaatuu jne, mutta tolla tavalla ite oli helppo alkaa pitää selkää suorassa. Lisäksi kun alun vetää jaloilla eikä selällä, niin ei ne pyöristymisetkään tuu enää niin helposti :)

Mä teen suosiolla maven ja kyykyn eri treeneissä koska mulla oon niin heikko, että selkä ei pysy enää koossa jos teen molemmat samassa treenissä. Mielikuvaharjoitteluna mavessa kannattaa miettiä sitä, että aloittaa liikkeen syväkyykkyasennosta (eli sieltä alhaalta, sulla oli ainakin hyvän näköisiä kyykkyjä) ja sieltä sitten liike lähtee ikään kuin takaviistoon ylös. Tuntuu alkuun, että tässähän kaatuu jne, mutta tolla tavalla ite oli helppo alkaa pitää selkää suorassa. Lisäksi kun alun vetää jaloilla eikä selällä, niin ei ne pyöristymisetkään tuu enää niin helposti :)

Joo ei ollu ihan ideaalein järjestys molemmat samana päivänä ja kyykyt ensin, mutta kaikki piti ottaa samalla kerralla videolle kun ensimmäistä kertaa elämässä kehtasin alkaa kuvailemaan salilla :D
Mavenki vedin ihan hatusta tohon kyykyn päälle, mitäpä sitä turhia suunnittelemaan :) Ja selkä muuten kiittää tällä hetkellä..

Back
Ylös Bottom