Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Pertus: Hyvinhän se nousee. Kannattaa vaan sanoa varmistajalle että koskee siihen tankoon vasta sitten kun ei oikeasti nouse omin voimin, mua ainakin vituttaisi kauheasti maksiminostossa jos joku edes hipaisisi siihen tankoon, kun sitten ei voisi olla täysin varma tuliko 100% omin voimin. En siis väitä, ettei tässä tapauksessa olisi ilman kosketusta noussut, pisti vaan silmään :)

Ammattitaitoinen varmistaja tuntuu olevan ainakin tuolla omalla yliopiston salilla helvetin harvinainen luonnonvara, poislukien omat treenikaverit tietysti.

En minä koskenu tankoon. :(

[video=youtube_share;gxBdPhMZ0yo]http://youtu.be/gxBdPhMZ0yo[/video]

Takakyykkyä kokeilin. 5x140 tuli, tekniikassa olisi varmasti parannettavaa vielä. Saa antaa vinkkejä ja huomautuksia, kiitos :)

Osta kunnon voimanosto vyö ! Vähän syvyyttä lisää ei tekis pahaa. Äläkä päästä paineita pois (huuda/ärjy) kun otat tangon irti telineistä.

37 leukaa. Epävirallinen Suomen ennätys alle 85-kg sarjaan virallisilla Toistoleuanvedon SM-kisojen säännöillä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Murkulaa lavalle. Treenin viiminen setti(3*3*100 ja 3*3*120), alla on renkaanpyöritystä ja 15m vetoja 130kg farmareilla :)

Kivet on niin pihkasia jo valmiiksi että ei tarvi. 140 kiveen laitoin pihkaa käsiin... muuten ei tahdo pysyä nahkat käsivarsissa :D

37 leukaa. Epävirallinen Suomen ennätys alle 85-kg sarjaan virallisilla Toistoleuanvedon SM-kisojen säännöillä.

Kova suoritus! Jotenkin hämää kun ei tiedä mistä nuo kopautukset tulee. Pitääkö joku tahtia vai läimiikö lerssi tuota levyä vasten? :)

:D

Mappana on oikeassa. Ääni on tuotettu lyömällä puukeppiä lattiaan. Ennen kisoja tulee treenata mahdollisimman kisanomaisesti, joten koska kisoissa joka veto lähtee merkeistä, oli sama käytäntö myös treeneissä.

Eikö tuossa jäänyt Funky Monkey varaa tehdä vaikka neljäänkymppiin? Näytti siltä kuin olisit lopettanut kesken kaiken heti kun vanha SE raja tuli vastaan ;)

Selässä ois kyllä riittänyt voimaa vielä moneen toistoon, mutta grippi vaan petti! Selvästi heikoin lenkki mulla toistoleuanvedossa se, ettei vaan jaksa roikkua tarpeeksi pitkään. On se grippi onneksi viime vuodesta vähän kehittynyt :)

Selässä ois kyllä riittänyt voimaa vielä moneen toistoon, mutta grippi vaan petti! Selvästi heikoin lenkki mulla toistoleuanvedossa se, ettei vaan jaksa roikkua tarpeeksi pitkään. On se grippi onneksi viime vuodesta vähän kehittynyt :)

Huh huh... Millonkohan ite pääsis tollasiin tuloksiin...

Jaksotatko sä treenis tyylillä perusvoimakausi, maksimivoimakausi, kestovoimakausi vai miten yleensä treenaat? (Liekö vähän liian laaja kysymys)

Kuinka treenaat otevoimaa?

Maksimivoimaa treenaan ympäri vuoden. Kestovoimaa oon tänä tänä vuonna treenannu nyt vaan kuukauden ajan ennen toistoleuanvetokisoja. Hypertrofiaa treenaan maksimivoiman ohella jonkun verran perustreenikaudella, mutta kisakaudella en juuri ollenkaan.

Mulla on painooni suhteutettuna ihan hyvät maksimivoimatasot erilaisissa grippiliikkeissä (esim. COC#2 menee noin kuusi toistoa kummallakin kädellä), mutta siitä ei tunnu olevan oikein mitään hyötyä omalla painolla tehtävään toistoleuanvetoon. Gripille on tullut tehtyä mm. fat bar leukoja ja roikuntoja. Nyt toistoleuanvetokisoihin valmistavalla treenijaksolla oon ottanut uutena liikkeenä ylipitkät sarjat ylätaljassa, jotta jaksaisin roikkua pidempään tangossa vetosuorituksessa. Ylihuomenna nähdään, miten treenijakso on onnistunut. Tähän mennessä vaikuttaa todella lupaavalta :)

Maksimivoimaa treenaan ympäri vuoden. Kestovoimaa oon tänä tänä vuonna treenannu nyt vaan kuukauden ajan ennen toistoleuanvetokisoja. Hypertrofiaa treenaan maksimivoiman ohella jonkun verran perustreenikaudella, mutta kisakaudella en juuri ollenkaan.

Mulla on painooni suhteutettuna ihan hyvät maksimivoimatasot erilaisissa grippiliikkeissä (esim. COC#2 menee noin kuusi toistoa kummallakin kädellä), mutta siitä ei tunnu olevan oikein mitään hyötyä omalla painolla tehtävään toistoleuanvetoon. Gripille on tullut tehtyä mm. fat bar leukoja ja roikuntoja. Nyt toistoleuanvetokisoihin valmistavalla treenijaksolla oon ottanut uutena liikkeenä ylipitkät sarjat ylätaljassa, jotta jaksaisin roikkua pidempään tangossa vetosuorituksessa. Ylihuomenna nähdään, miten treenijakso on onnistunut. Tähän mennessä vaikuttaa todella lupaavalta :)
Treenaatko siis "samaan aikaan" sekä maksimivoimaa, että kestovoimaa? Entäs miten hermosto jaksaa sitä, että teet maksimitreenejä läpi vuoden? Uskotko kehityksen olevan tuolla tavalla parempaa kuin ilman perusvoimakautta? Sori kaikki kysymykset, mutta kiinnostaa itsekin oppia touhua :D

Back
Ylös Bottom