Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Olkapääongelmia vuodesta 2011 lähtien, nyt on vihdoinkin alkanut hellittää sen verran että pystyn taas treenaamaan kunnolla. 2-3kk treenattu penkkiä ja kehitys on ollut hurjaa. Tänään oli pienet salikisat joita mun oli tarkoitus mennä katsomaan, mutta en malttanut olla osallistumatta. Vielä kun kisoissa sais 2-alkuisen penkkituloksen, niin ei tarvitsisi hävetä enää.

205kg - YouTube

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
The Monkey:

Muuten meni oikeen, mutta Röönlannis ne jääkarhut asuu, Alaskas on vaan harmaakarhuja :)

Ja tiätysti SALEkaupan pussi ja liitu joukkohon, turha siton muuten mitää yrittää :D

The Monkey:

Muuten meni oikeen, mutta Röönlannis ne jääkarhut asuu, Alaskas on vaan harmaakarhuja :)

Ja tiätysti SALEkaupan pussi ja liitu joukkohon, turha siton muuten mitää yrittää :D

Wikipediasta: "Jääkarhuja elää Venäjän pohjoisosissa, Länsi- ja Pohjois-Alaskassa, Kanadan arktisilla alueilla, Grönlannissa, Huippuvuorilla ja Pohjois-Siperiassa."

;)

Vaikka herra itse en olekaan, uskoisin että normipenkkiin ei vain ole samallailla panostettu. Itsellä tasoittu kapean penkin ja normipenkin ero, kun rupesin ottamaan maltilla painon rinnalle, stoppeja ja muutenkin puhtaampia nostoja.

Useakin syy: 1) Ojentajat yksinkertaisesti vahvemmat ja kehittyvät nopeampaa kuin rinta 2) Leveässä penkissä olen nyt jo hetken seurannut tiettyä progressiota jonka mukaan tulen vielä ainakin 15 treeniä tekemään. Tämä progressio etenee hyvin hitaasti isompiin sarjapainoihin ja siksi kun kapeassa penkissä teen pari ns. "all-out"-sarjaa ja normipenkissä progression mukaan vaikka voimat riittäisivätkin vielä -> vaikuttaa sen takia siltä että kapea penkki olisi paljonkin edellä vaikka ei kovin paljoa olekkaan.

Omapaino on jotain 100, jos siis sitä meinasit. Mulla meinaa lähtä painot heilumaan ja keikkumaan jos lähden heti liikkeelle. Liian vähän voimaa siis :D

Edit: niin oon treenannu farmareita vasta maaliskuusta alkaen. Tekniikassa vielä paljon parannettavaa :whip:

Joo siis tuolla "paljon painoa" tarkoitin, että kovat painot käytössä, vähän huonosti ilmaisin asian. Jouko aholalla on neliosainen pätkä youtubessa, siellä se opastaa hyvin farmarikävelyn tekniikkaa, kannattaa katsoa josset ole katsonut.

Olkapääongelmia vuodesta 2011 lähtien, nyt on vihdoinkin alkanut hellittää sen verran että pystyn taas treenaamaan kunnolla. 2-3kk treenattu penkkiä ja kehitys on ollut hurjaa. Tänään oli pienet salikisat joita mun oli tarkoitus mennä katsomaan, mutta en malttanut olla osallistumatta. Vielä kun kisoissa sais 2-alkuisen penkkituloksen, niin ei tarvitsisi hävetä enää.

205kg - YouTube

On voimaa. Mutta täytyy sanoa että vähän jopa vitutti katsoa :hyper: Samaan sarjaan olen klassiseen SM:iin menossa, enkä ole lähellekään 200 salipenkkikuntoa tällä hetkellä. Ihmeitä pitää tapahtua että pystysi edes jollainlailla haastamaan.

Joo eli penkin ryssäpiikkaus ja samalla 6 viikon ankara RHP-kausi tuli päätökseen tuossa perjantaina. Lähtötaso piikkaukselle oli 105kg ja piikkauksella saatiin maksimia nostettua kymmenellä kilolla kuten videolta näkyy. Snadisti tuntui paketti hajoavan tuossa nostossa mutta eipä nyt videolta katsoessa näytä ihan hirveältä ainakaan omaan silmään :)

[video=youtube_share;UWGOVzHcpSw]http://youtu.be/UWGOVzHcpSw[/video]

Pertus: Hyvinhän se nousee. Kannattaa vaan sanoa varmistajalle että koskee siihen tankoon vasta sitten kun ei oikeasti nouse omin voimin, mua ainakin vituttaisi kauheasti maksiminostossa jos joku edes hipaisisi siihen tankoon, kun sitten ei voisi olla täysin varma tuliko 100% omin voimin. En siis väitä, ettei tässä tapauksessa olisi ilman kosketusta noussut, pisti vaan silmään :)

Ammattitaitoinen varmistaja tuntuu olevan ainakin tuolla omalla yliopiston salilla helvetin harvinainen luonnonvara, poislukien omat treenikaverit tietysti.

Itse asiassa huomautin asiasta juuri ennen 115kg nostoa kun 110kg:ssa näyttäisi olevan sormet kiinni tangossa. Eipä tuo kovasti häiritse kun viimeisimpien treenien perusteella oli aikalailla satavarmaa että tuo rauta nousee omilla :puntti:

[video=youtube_share;gxBdPhMZ0yo]http://youtu.be/gxBdPhMZ0yo[/video]

Takakyykkyä kokeilin. 5x140 tuli, tekniikassa olisi varmasti parannettavaa vielä. Saa antaa vinkkejä ja huomautuksia, kiitos :)

Yhteistreenejä pakkikseltakin tuttujen Lapuan körmyjen kanssa. Ite nostin kisan itteäni vastaan, kyykyssä ja penkissä enkat mutta veto ei kulkenu yhtään. Kyykytkin niin hilkunkilkun rajoilla, että meniskö läpi. Kuvakulma nii onneton syvyyden tutkailemiseen, kun joka kyykky on nii korkean näkönen. Tosin heikko ja kankea on mieskin, eli voi ne olla korkeitakin! Mukava oli kuitenkin nostella ja tutustua porukkaan :)

Back
Ylös Bottom