Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Farmarikävely 2x100 kg tukkipunnerrus 100kg toistoja maastavedossa 1. nosto 230kg 2. 240kg 3. 250kg etukannattelussa 20kg säkit 120kg ja 2x110kg ja kyllä se farmari on hiekalla tehtynä aika paskamainen verrattuna normaaliin :D

Ehkä jos alkaa tulemaan kymmenittäin, mutta tuommonen nyt menee tuossa ohessa niinkun kaikki muukin. Ja voisi Jeissikin alkaa laittamaan niitä videoitaan taas tänne. Paljon helpompi täältä käydä katsomassa kun ei aina muista käydä blogia lukemassa!

Tässä omista treeneistä viimeiseltä kuukaudelta muutamat sarjat kovimmista, eli jonkin sortin kuukausikooste.

[video=youtube_share;b8UcMI8PFYQ]http://youtu.be/b8UcMI8PFYQ[/video]

Komiaa tekemistä. Kysymys: kiinnitti huomiota että kapea penkki kulkee noin paljon paremmin kuin normipenkki, syy tälle? Itsellä ainakin 5-10kg heikompi kapean sarjapainot

Komiaa tekemistä. Kysymys: kiinnitti huomiota että kapea penkki kulkee noin paljon paremmin kuin normipenkki, syy tälle? Itsellä ainakin 5-10kg heikompi kapean sarjapainot

Vaikka herra itse en olekaan, uskoisin että normipenkkiin ei vain ole samallailla panostettu. Itsellä tasoittu kapean penkin ja normipenkin ero, kun rupesin ottamaan maltilla painon rinnalle, stoppeja ja muutenkin puhtaampia nostoja.

Kävin salilla kantamassa kiloja. 4*15m*120kg käsi. Videolla ensimmäinen ja viimeinen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Käsilläseisontapunnerruksia seinää vasten. Pyydän anteeksi örinää, olin yksin salilla!

Ei oo heleppoo heikolle :(

Kävin salilla kantamassa kiloja. 4*15m*120kg käsi.

Paljon painoa, onnistuuko sillain, että jo nostovaiheessa lähdet kävelemään? Nyt nouset aluksi, otat hapen sisään, katsot telkkaria 10min ja lähdet kävelemään ;)

Paljon painoa, onnistuuko sillain, että jo nostovaiheessa lähdet kävelemään? Nyt nouset aluksi, otat hapen sisään, katsot telkkaria 10min ja lähdet kävelemään ;)

Omapaino on jotain 100, jos siis sitä meinasit. Mulla meinaa lähtä painot heilumaan ja keikkumaan jos lähden heti liikkeelle. Liian vähän voimaa siis :D

Edit: niin oon treenannu farmareita vasta maaliskuusta alkaen. Tekniikassa vielä paljon parannettavaa :whip:

Jatketaan. Alussa parit kyykyt ja vedot, ja sitten haetaan niitä tehoja tempaamalla blokeilta Rick Astleyn(!) tahtiin:

Tuntuisi että blokeilta voisi olla nyt potentiaalia isompiinkin rautoihin kuin maasta. Tarvitaan siis työtä (keskikroppaa) että positiot pysyisivät ykkösvedossa.

WTF Kyröölääne? Nostelet kiviä jossain Afrikassa?! :D HAHHAHAHHAHAH, mahtava idea! Mitä seuraavaksi? Meksikoon kantamaan tukkeja?

Back
Ylös Bottom