Hieman omituinen muotoilu sikäli, että ainakin omasta mielestäni olen aloittanut painonnoston yli vuosi sitten ja kirjoitellut siitä tuonne blogien puolellekin melko pitkän tovin."Oikeasti kovilla tuloksilla" tarkoitan sellaisia mitä tehdään kansainvälisissä kisoissa, tyyliin 320+@77. Jos yrität vihjata ne olisivat minulle jotenkin mahdollisia, täytyy todeta että arvostelukyky on silloin päässyt pettämään. Niihin tarvittaisiin täysipäiväistä panostusta, lahjoista riippumatta. Ei minun sellaisia tarvitsekaan nostaa, mutta totta helvetissä yritän aina olla vähän parempi kuin aiemmissa treeneissä. Olen jossain vaiheessa heittänyt itselleni hieman pidemmän aikavälin tavoitteeksi pn-takakyykkyyn 200@80, joten sitä taustaa vasten voi miettiä minkälaisia nostoja on mahdollista tehdä. Tuollekin välille mahtuu tietysti jos jonkinlaista suurta harppausta. Jos vaikka tempausta miettii, niin omat mielipiteeni ovat seuraavat: 100 kg? Varmasti. 115? Täysin tehtävissä. 130? Erittäin epätodennäköistä.
BTW, olet minulle yhden onnistuneen ylöstyönnön velkaa. Yksi nosto meni viime treenissä pressoutiksi kun hätäilin sen niin nopeasti rinnalta ylös. Olisin tasan varmasti onnistunut siinä jos olisin odottanut hetken.Mutta huumori huumorina, hyvät ohjeet olet antanut, koetan totettaa niitä parhaan kykyni mukaan.
Kyllä olen huomannut, että olet aloittanut yli vuosi sitten. Tarkoitin ettei se olisi vielä 26 vuotiaanakaan liian myöhäistä aloittaa. Suurilla harppauksilla tarkoitin tekniikan ynnä muiden tekijöiden mahdollistamaasi suhteellista parannusta tuloksiisi. Kyllä me molemmat tiedetään ettet sm tai em karkeloihin ole nyt etkä huomenna menossa. Kovat on tavoitteet. Jossain vaiheessa se kehitys alkaa aika nopeastikin hidastua, varsinkin jos noita jo aikaisemmin mainittuja asioita ei nyt tämän vuoden aikana saada korjattua.

Sovitaan että ylöstyönnön pummi menee puoliksi mun piikkiin. Puolet jää sun kontolle, kun aivokoppasi ei vielä osaa antaa käskyä niin nopeasti ja suoraan ylöspäin.