Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Tässäpä tuoretta raakavideota penkkipunnerruksen tiimoilta!

Tekniikasta sun muusta vinkkejä ja rajumpaakin arvostelua saa (ja pitääkin) laittaa nostoista. :)

Treeni oli pakkotoistollakin esillä ollut "pomminvarma"-penkkiohjelma, ja siitä treeni nro10
hieman modailtuna, ja samalla menin ennätysrautojakin yrittämään.

Nousiko se vai ei - katso video! :)

[video=youtube_share;MQzVYKOEnek]http://youtu.be/MQzVYKOEnek[/video]

Noniin. Uutta pätkää tarjolla ja kaipaisinkin tekniikkapoliiseilta mielipiteitä suoritustekniikasta. Sivuohuomautuksena haluan mainita että rakenne on ainakin tällä hetkellä jotenkin niin joustamaton ja kankea että normikyykkyä en pysty tekemään ilman "linkkuefektiä" vaikka niskassa olisi pelkkä tanko. Pikkulinnuilta vaan kuulin kun pari pikkupoikaa salilla oli keskenään puhunut että "toi tekee ton ihan väärin". :hyvä:

onpa rumaa kyykkyä, hyvä ihminen venytele varmasti tuolta saliltaa löytyy joka osaa sulle jalkakyykkyn opettaa!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tässäpä tuoretta raakavideota penkkipunnerruksen tiimoilta!

Tekniikasta sun muusta vinkkejä ja rajumpaakin arvostelua saa (ja pitääkin) laittaa nostoista. :)

Vahvaa penkkaamista! Itellä värähti silmään tuo että jalkoja vispaillaan ja siirellään noston aikana (kun tanko käsillä). Suoraan asento stapiiliks vaan ja sitte keskittyy täysillä siihen sarjaan, saat lissää painoa laitettua. Negatiivinen oli tosi kontrolloitu lukuunottamatta muutamaa vikaa senttiä, jossa paino melkeen pudoteltiin suoraan rintaan? Toki riippuu iha millasta reeniä hakkee mutta tuommonen äkkinäinen liikkeen nopeuden muutos ei välttämättä kovin hyvä? Toki kun voimien äärirajoilla mennään (kevyitähän nuo olivat, mutta kun et aiemmin oo vastaavilla tehny), nii pää helposti antaa periks ja tekee sen niin että saa sen varmasti nousemaan. :) Viisaampi jatkakoon.

Itellä tänään kuvailtiin tissihauis-reeniä. Tai siis eilen. Tällä kertaa otettiin hauista muutama liike ku viimeks jäi vähäsemmäks se osa. Kovimmissa seteissä kaveri autto sen 1-2 toistoa.

Edit: Ja ettei videot olis aina samanlaisia, alkuun hcbb-tyyliin jauhamista onmyway2dagym. :D

^^Jäi vähän tuossa seisten mutkatangolla vääntäessä liikerata lyhyeksi? Jatkuvassa supistuksessa lihas.

Ihan tiedostettua, juuriki tuohon supistukseen keskittyen tuossa liikkeessä. Scottihauperissa pääs hauis "pikkusen" venymään sitte vuorostaan.

Eilisen parit treenit videolla. Kevyttä kokeilua pienen sairastelun jälkeen.

3708_401164059938453_1523183334_n.webp

Tais olla toi penkkiki koristeena tossa smith-hässäkässä.

Ne on hyvin vajaita, mä saan hyvän tuntuman reisiin noin. Treeni oli kevyt ja sitä varten tein normaalistakin vajaampia. Täytyy tehdä niin kuin itsestä tuntuu parhaimmalta, ja nyt puhun tälläisestä sunnuntain pumppailemisesta. Mä kerron sitten videossa jos yritän kyykätä oikeaoppisesti.

Ne on hyvin vajaita, mä saan hyvän tuntuman reisiin noin. Treeni oli kevyt ja sitä varten tein normaalistakin vajaampia. Täytyy tehdä niin kuin itsestä tuntuu parhaimmalta, ja nyt puhun tälläisestä sunnuntain pumppailemisesta. Mä kerron sitten videossa jos yritän kyykätä oikeaoppisesti.

ei millään pahalla katoin niitä missä opettin 2 naista kyykkämään, aika hukkassa sulla tuo tekniikka puoli on jos et saa asiakaita oikein oppisesti tekeemään jalkakyykkyä ÄLÄ silloin edes opetta.... ja kutsut itsesii pt ?!

ei millään pahalla katoin niitä missä opettin 2 naista kyykkämään, aika hukkassa sulla tuo tekniikka puoli on jos et saa asiakaita oikein oppisesti tekeemään jalkakyykkyä ÄLÄ silloin edes opetta.... ja kutsut itsesii pt ?!

Noh, kaikki oppii aikanaan ja jotkut on hyvinkin kauan syvyyden suhteen jääräpäisiä.

Heh.. Tuota.. Mä en jaksa lähtee tällä sen enempää spekuloimaan aihetta, osittain sen takia kun mua naurattaa.. Niin pitkään kun et tiedä asiakkaan taustoja yms. voit olla ihan hissukseen.

- - - Updated - - -

Joo porvoon bodytonicista on kuvattu, sielä pumppailen ja välillä aina keskustan kunto klubilla.

Se on kiva ku jotku jaksaa videoita ees tänne tehä, ja vieläpä ilman että ne ois nokian kuuskuuskympillä kuvattuja, propsit siitä :) Videon sisällöistä nyt varmaan aina joku valittaa niinkauan kun niitä tulee. Vieläku musiikit sais ihmismäisemmiks..

Oon niin täpinöissäni että melki ihan tärisen täällä! Yksi suuri treeniuran etappi on nyt saavutettu!

[video=youtube_share;f3u5qhhmeNo]http://youtu.be/f3u5qhhmeNo[/video]

Heh.. Tuota.. Mä en jaksa lähtee tällä sen enempää spekuloimaan aihetta, osittain sen takia kun mua naurattaa.. Niin pitkään kun et tiedä asiakkaan taustoja yms. voit olla ihan hissukseen.

Oli kyllä semmosia kyykkyjä että kyllä kannattais oikeasti harjoitella itse ensin tekniikka kuntoon ja sitten vasta lähteä opettamaan muita. Nuo kyykyt näyttivät lähinnä pystysuorilta niiauksilta, joissa rikotaan polvet.

Back
Ylös Bottom