Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Ehtoota. Yleisön pyynnöstä kuvattiin jatko-osa Paulis Ouppeniin (alempi video) ja päätettiin kovan treenikauden päätöksestä ottaa video (Paulis Cloussing). Videolla mukana massblast92.

Kauden avajaispätkä (linkattu jo joskus keväällä tänne)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ai saatana. Menikö pahastiki takareisi?

Oli onnex kylmäpussit salilla messissä ja pääsin nopeasti kotiin kunnon jäillä hoitamaan. Nyt oon vetäny 800mg buranoita ja vielä ei ainakaan ole tullut veret läpi lihaksesta. Huominen kertoo enemmän. Pääsispä vaan venähdyksellä + kalvojen paukkeella. Sattu kyllä aika kovaa siinä vedossa jalkaan. Yleensä ei pikku kipuja huomaa kun on painetta koneessa mutta nyt huomasi.

Tänään vähän leukamaksimin kokeilua ja samalla sitten videolle dippiä ja vetoakin. Paino treenivaatteet päällä oli 83,5kg.

I'm just gonna leave this here. Maven tekniikka on hionnan alla, joten sitä ei tartte välttämättä kauheasti teilata :D Katotaan toimiiko musiikit kuinka kauan, tuli jotain herjaa niistä. Ja video on otettu kahdesta eri treenistä, en siis käy kesken treenin vaihtelemassa vaatteita...

Kairalle, hyviä liikkeitä teet salilla. Dippi on naiselle kova liike ja siitä rispect!
Välistävedon tekniikkaa en teilaa, mutta muutaman asian sanon vaikka varmaan tiedät itsekkin. Onko tanko niin lähellä jalkaa että sääreen tulee nirhaumia? Jos tulee, silloin tanko on oikealla kohtaa. Sitten voisit miettiä auttaisiko pieni lantion aukaisu, eli jalkateriä hieman enemmän auki niin lantio pääsee vielä lähemmäs tankoa => edullisemmat vipukulmat ja pienempi paine alaselälle. Ensimmäisessä toistossa nosto menee hieman liian aikaisin selälle, mutta muissa toistoissa homma toimii kun ei nosteta kuollutta rautaa.
Kaikenkaikkiaan hyvää tekemistä:thumbs:

I'm just gonna leave this here. Maven tekniikka on hionnan alla, joten sitä ei tartte välttämättä kauheasti teilata :D Katotaan toimiiko musiikit kuinka kauan, tuli jotain herjaa niistä. Ja video on otettu kahdesta eri treenistä, en siis käy kesken treenin vaihtelemassa vaatteita...

Mavessa ja räkkivedossa kaks juttua mitkä pisti silmään.
1. Älä hosu
2. Pyllistä enemmän.

Jos mun pitäis tuosta arvioida niin sun takareisissä ei tunnu kiristystä ollenkaan ala-asennossa? Näytti ainakin siltä että lantio liikku vähän miten sattuu ja tämän takia ensimmäinen neuvo on että älä hosu. Räkkivedossa kannattaa päättää haluatko tehdä sen niin että jalat on suorana vai maven apuna. Jos maven apuna niin pyllistä enemmän. Jos jalat suorana niin sille on parempia liikkeitä :D

Liian harvinaista nähdä muijan persettä täällä treenivideoketjussa.

Tänne on muutenkin tullut erinomaisia videoita viime päivinä. Heimon veto oli hardcore asenne touhua. Lisäks adrift on lyönnissä ja toi nurmikson on kehittyny pelottavaa vauhtia. Selkä pysyy ihan luotisuorana vaikka maksimit tangossa.

Nii ja lol tolle koffilätsälle.

Kyllä sieltä ois kaheksas dippi tullu vielä helposti. :)

Ei se kyllä ois tullu, siinä oli totaalinen seinä vastassa :)

Kairalle, hyviä liikkeitä teet salilla. Dippi on naiselle kova liike ja siitä rispect!
Välistävedon tekniikkaa en teilaa, mutta muutaman asian sanon vaikka varmaan tiedät itsekkin. Onko tanko niin lähellä jalkaa että sääreen tulee nirhaumia? Jos tulee, silloin tanko on oikealla kohtaa. Sitten voisit miettiä auttaisiko pieni lantion aukaisu, eli jalkateriä hieman enemmän auki niin lantio pääsee vielä lähemmäs tankoa => edullisemmat vipukulmat ja pienempi paine alaselälle. Ensimmäisessä toistossa nosto menee hieman liian aikaisin selälle, mutta muissa toistoissa homma toimii kun ei nosteta kuollutta rautaa.
Kaikenkaikkiaan hyvää tekemistä:thumbs:

Joo, toi lantion asento on mulla ongelmana aika monessa muussakin liikkeessä, mutta mavessa kyllä runnoutuu noi sääret jonkin verran, siks mä kietasenkin aina lahkeet nykyään ylös, koska muuten joko tanko tarttuu housuihin tai sitte repii ne paskaksi. Jalkaterät mulla onkin jonkin verran ulospäin, en vaan tiedä paljonko on ok, ettei mene polvien asento ihan päin helvettiä. Vasemman polven kanssa oli alkukesästä ongelmaa. Mutta luulisin, että suurimmat ongelmat on lantionseudun ja lonkan kireys, joka ei siis anna myöden mennä tarpeeksi matalalle, jotta veto tulisi tarpeeksi jaloille. Mutta hiotaan, hiotaan :)

Mavessa ja räkkivedossa kaks juttua mitkä pisti silmään.
1. Älä hosu
2. Pyllistä enemmän.

Jos mun pitäis tuosta arvioida niin sun takareisissä ei tunnu kiristystä ollenkaan ala-asennossa? Näytti ainakin siltä että lantio liikku vähän miten sattuu ja tämän takia ensimmäinen neuvo on että älä hosu. Räkkivedossa kannattaa päättää haluatko tehdä sen niin että jalat on suorana vai maven apuna. Jos maven apuna niin pyllistä enemmän. Jos jalat suorana niin sille on parempia liikkeitä :D

Mulla on levoton lantio/perse, tosi monessa liikkeessä näen itsekin, että lantio vatkaa. Alaselän notko on isompi kuin normaali-ihmisellä pitäisi olla, joten alaselkään joutuu kiinnittää tosi paljon huomiota. Voin kertoa, että vaikkei tilanne vieläkään ole optimaalinen, on se jo paljon parempi kuin ennen :) Ja räkkivedon tarkoitus on puhtaasti mennä alaselälle ja vahvistaa selkää mavea ym. varten. SJMV:t sitten erikseen ;)

Back
Ylös Bottom