Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

@rawpower

Hämää toi sun vaatetus, mutta näyttäisi kuin sulla olisi alaselkä hieman pyöreänä tosta L4-L5 kohdalta.

Taitaa tulla just housun resori tuohon kohdalle, joten mahtaiskohan tuo tulla siitä? Kohtuu leveä ja paksu se joten se saattais hyvinkin olla. Koitin kyllä vetää alaselkä niin tiukkana kun pystyin.

Taitaa tulla just housun resori tuohon kohdalle, joten mahtaiskohan tuo tulla siitä? Kohtuu leveä ja paksu se joten se saattais hyvinkin olla. Koitin kyllä vetää alaselkä niin tiukkana kun pystyin.

No sittenpä ei ongelmaa. Ja kyllähän sen itse tuntee, onko selkä suorassa vai ei.

Komeaa. Kauan oot harrastanu painonnostoa?

Emppu:n videon jälkeen ei tarvitse enää ihmetellä tätä pätkää jota oon taivastellu viimeisen kuukauden aikana useempaankin otteeseen:

Sama kaveri (*Emppu*) siis molemmissa videoissa, en minä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nyt kun täällä on ollut meteliä tuosta selän pyöristymisestä niin päätin itekkin kuvata ja ottaa selvää. Saa sitä tempaustakin kommentoida:

Tuttu sali, itekki mavettelin tänään tuolla paikalla. :D

Hyvältähän tuo näyttää, mut nousis 20kg enemmän molemmissa nostoissa jos salilla olis parempi musiikki. :)

Onneksi useimmiten voi vaihtaa musan mieleisekseen...

parin minuutin kapea pentteily
Videolla sanon, että otetaan 1-2 pakkotoistoa, mutta eipä niitä tossa ainuttakaan oikeesti otettu. Avustusta ylös asti vain.
125x8+1avustettu--->100x2+1avustettu--->70x3+1avustettu

Olen kovin koittanu saada keskikroppaa vahvistettua. Se on erittäin tärkeää raw nostoissa ja muutenkin vaikka varusteilla nostaisi.
Ei pitäs kisassa kyykyt "nokitella" kun on vatsat kunnossa.

...

Back
Ylös Bottom