Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

@billmaier
Jos saa neuvoa niin yritä saada selkä pystympään ennenkuin irrotat maasta. Itse teen tuon aina niin että ensin ote, happea, polvia koukkuun ja sivuille ja sitten istut taakse(tavallaan käytät omaa kropan painoa vipuvartena) yrittäen saada selän pystyyn ja perseen alas. Ja sitten kun on hyvä paine/asento niin irrotat. Oliko tossa nyt mitään tolkkua? Hyvin on kyllä voimaa sulla, tsemppiä :)

Yllä vähän kovempia vetoja mut laitetaan nää omat räpellykset tänne..

http://www.flickr.com/photos/71947973@N07/6942001986/ 3x130kg

http://www.flickr.com/photos/71947973@N07/7076981851/ 2x140kg

Vikoja tekniikasta? Tuntuu (lue= näyttää) selkä pyöristyvän vaikka minkä tekee, oon hinkannu pienemmillä painoilla vaikka kuinka paljon, vyön kanssa- ja ilman, mutta silti näyttää aika samalta aina. Nostoissa on vähän varaa, ei uskalla laittaa enempää painoa kun on epävarma olo tuosta tekemisestä. Tuo rullaus alussa tuntuu jotenkin paremmalta, mutta kyllä siitä pystyy luopua ihan kivutta jos tarttee. Jos raadin mielestä siltä näyttää niin luovun vaikka koko liikkeestä. Kaikki kommentit / parannusehdotukset / haukut tervetulleita

Tuntuu (lue= näyttää) selkä pyöristyvän vaikka minkä tekee

Ensinnä osaatko käyttää vyötä oikein? Tarkoitus ei oo vetää sitä tiukalle, vaan jättää sen verran varaa että pystyt pullistamaan vatsan voimakkaasti sitä vasten.
Toiseksi voisit kokeilla ottaa selän ryhdin ja paineet sisään jo siinä vaiheessa kun seisot tangon edessä. Eli laskeudut tangolle selkä valmiiksi jäykkänä pakettina ja keskityt siihen, että selkäranka pysyy lukittuna koko ajan.
Muuten en keksi kuin voiman puutteen keskivartalon lihaksissa.

Ensinnä osaatko käyttää vyötä oikein? Tarkoitus ei oo vetää sitä tiukalle, vaan jättää sen verran varaa että pystyt pullistamaan vatsan voimakkaasti sitä vasten.
Toiseksi voisit kokeilla ottaa selän ryhdin ja paineet sisään jo siinä vaiheessa kun seisot tangon edessä. Eli laskeudut tangolle selkä valmiiksi jäykkänä pakettina ja keskityt siihen, että selkäranka pysyy lukittuna koko ajan.
Muuten en keksi kuin voiman puutteen keskivartalon lihaksissa.

Koitan kyllä aina saada sen "paineen" vyön kanssa, parantamisen varaa varmastikkin siinä kuitenkin. Jätetään ens kerralla nuo rullaukset sun muut pyörimiset pois ja koitetaan saada se paketti kasaan samantien. Mahaosaston voimista en tiedä, eiköhän tässä ole kyse koko kropan voimanpuutteesta, ensi kerralle pienemmät painot taas ja nostan sen tangon ylös selkä suarana..

On kyllä huikee toi albertto! :D Timmii, kun spottaaja vetään kieliä jo! Ison maailman meininki! ;) Mut siltiiih, onhan sitä voimaa sen verta, että promille pakkiksen penahirviöistä pääsee noihin lukemiin! (Itse en pääse koskaan, vaikka itse ronsteri varmistamassa) :D

On kyllä huikee toi albertto! :D Timmii, kun spottaaja vetään kieliä jo! Ison maailman meininki! ;) Mut siltiiih, onhan sitä voimaa sen verta, että promille pakkiksen penahirviöistä pääsee noihin lukemiin! (Itse en pääse koskaan, vaikka itse ronsteri varmistamassa) :D

Varmistajasta nyt varmaan näkyykin,että ei ole ihan peri suomalainen ja mulle riittää ihan pelkkä varmistus, mitä sitten varmistaja huutaa/ tekee ennen mun nostamista on samantekevää =D

http://www.youtube.com/watch?v=3Amt...DvjVQa1PpcFMmtU4wFskXTa7u1_W3ajY2EFPW--IUP_k=

Vähän salipenkkiä. Kyllä 200kg/2-x bw penkkitavoitteet vielä elää. Josko vaikka vuoden päästä? Muutaman kilon tarviis lisää pihviä yläkertaan, niin pystys suurempia rautoja käsittelemään. Kyllä huomasi ettei ollut 4kk kovia ykkösiä ottanut, ei jälkimmäisessä nostossa pysynyt asento enää kasassa. Oli kuitenkin oma enkkarauta. Aamupaino 100kg pintaan(180cm).

Hidas ja ruma ku mikä, mutta vuoden tappelun jälkeen kyykyssä parempaan suuntaan. 2,1 kertaa omapaino. :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tanko on ainakin alotuksessa liian lähellä sääriä. Lähtee heti kaareutumaan eteenpäin toi tangon liikerata, kun ei oo tilaa mennä suoraan ylös.
Vaikea sanoa täysin varmuudella, mutta näyttäis että alaselkä olisi pikkusen pyöreenä jo heti alotuksessa.

On muuten tiheät limput tangossa ku tulee noilla 320kg. :D

kyllä se tanko saa ja pitääkin olla säärissä kiinni, ensiksi jalat sitten selkä ja lasku toiste päin niin ei tanko törmäile polviin.

Hyvännäkönen mave. Luulisin että kyykistyt liian alas ja siksi sääret tulevat tangon tielle, kokeile jättää lantio hieman ylemmäksi.

Vähän Zercher-häröilyä tältä aamulta. Tekniikka isommilla raudoilla vähän mitä sattuu, mutta kai nuo syvyisiä ovat että voi laskea.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom