Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

http://www.youtube.com/watch?v=W5XA...k2Q2nu12sz7vZrlICBmIROLLy1rxYwE&feature=inbox

Eilisestä kyykkyreenistä videoo, vedettiin etu- ja takakyykys sarja enkat :). Nyt täs 1,5kk ollaan tehty kyykkyä noin puolet kapeammalta kuin ennen niin on vielä hakemista! Saatiin viime viikolla kuitenkin otettua 1x170kg takakyykyssä :). Nyt on ollu pari viikkoa ranne sen verta kipeä että yläkroppaa ei juurikaan ole tullu tehtyä niin tämä kyykky oli tämän viikon 3jalkatreeni...huomaatkaa ero etukyykyn ja takakyykyn välillä, takareisissä ei ollu yhtään kimmosuutta jälellä :D

Nuo ole kyykkyä nähnykkää
Joo ihan paskaa! Etukyykyn syvyys juuri ja juuri, mutta takakyykässä jäi monta senttiä!

Ihan paskaa. Ei oo nähnytkään kyykkyä. Ja jotain siteitäkin näyttäs olevan polvissa ja vielä nostovyökin?! Varmaa käytettiin dopingiakin!

Harvemmin itse tykkään toisten suorituksia arvostella kun ei mullekkaan ole sitä voimanpaskaa juurikaan siunattu, mutta pakko sanoa että väärässä seurassa on treenattu jos etukyykyssä 100 kilon tiukan kolmosen jälkeen huudellaan PAPERIA!!!1 :D (tokihan omat enkat on aina jees rikkoa, ei siinä)

(edit. vai onko Temboo junnu? Aattelin että ois jo ikää ihan vaan kun on liittynytkin 2006. Mulle tuli jo huono omatunto loanheitosta :( )

Joo ihan paskaa! Etukyykyn syvyys juuri ja juuri, mutta takakyykässä jäi monta senttiä!

Ihan paskaa. Ei oo nähnytkään kyykkyä. Ja jotain siteitäkin näyttäs olevan polvissa ja vielä nostovyökin?! Varmaa käytettiin dopingiakin!

Ihan vitun järkevä postaus sulta. Sanoin mielipiteeni kuten täällä on tapana videoihin antaa. Osu ja uppos sit näköjään suhunkin:hyvä: Mutta ei vakuuta tuon kokonen ukko ja vyöllä sekä siteillä pelleileminen etukyykyssä ja 3x100kg karjutaan PAPERIA!11!!!!11! ja takakyykyt nyt on vitunmoisia pyllistyksiä.

Ihan vitun järkevä postaus sulta. Sanoin mielipiteeni kuten täällä on tapana videoihin antaa. Osu ja uppos sit näköjään suhunkin:hyvä: Mutta ei vakuuta tuon kokonen ukko ja vyöllä sekä siteillä pelleileminen etukyykyssä ja 3x100kg karjutaan PAPERIA!11!!!!11! ja takakyykyt nyt on vitunmoisia pyllistyksiä.

Siteet?

Utopiassahan nyt annettaisiin rakentavaa palautetta eikä haukuttas suorituksia pystyyn. Onhan tuo asenne vähän hassu mutta kukapa voi toista tuomita. Normi salitreenaajilla tommosia kyykkyjä näkee jatkuvasti ja kaippa ne on ihan ok mutta jos esim. kisoissa haluaa saada suorituksen läpi niin aika monta senttiä tosta vielä mennä alemmaksi.

Se on hyvä että annoit kommenttia mut pelkkä "Nuo ole kyykkyä nähnykkää" oli aika karkeasti sanottu. Mut on kyllä tärkeää opastaa porukkaa, itsekin aina mietin kun kyykkään et miten se nyt olis järkevin tehdä. Pitäis ehkä lisäillä tänne videoo niin sais kuulla miten menee. Itse olen sitä mieltä et Temboon kyykkyvideos painot oli ihan ookoo mut kuten sanoit vyöt ja siteet on pelleilyy. En kyllä oo mikään voimanostaja,eikä mun pikkupainoilla mitään välineitä tarvi :)

Se on hyvä että annoit kommenttia mut pelkkä "Nuo ole kyykkyä nähnykkää" oli aika karkeasti sanottu. Mut on kyllä tärkeää opastaa porukkaa, itsekin aina mietin kun kyykkään et miten se nyt olis järkevin tehdä. Pitäis ehkä lisäillä tänne videoo niin sais kuulla miten menee. Itse olen sitä mieltä et Temboon kyykkyvideos painot oli ihan ookoo mut kuten sanoit vyöt ja siteet on pelleilyy. En kyllä oo mikään voimanostaja,eikä mun pikkupainoilla mitään välineitä tarvi :)

Noi on polvilämppärit ja vyö on ihan sen takia että mulla on liukumaa alaselässä niin en sen takia kehtaa enempää selkää rikkoo et pakkiksella kukaan ei pääsis sanomaan että; oho, et käyttäny ees vyötä :)

Normi salitreenaajilla tommosia kyykkyjä näkee jatkuvasti ja kaippa ne on ihan ok mutta jos esim. kisoissa haluaa saada suorituksen läpi niin aika monta senttiä tosta vielä mennä alemmaksi.

Minkä takia ne olisivat ok (muutakuin egolle)? Ei nuo vajavaiset kyykyt palvele kuin voimanostossa jossa tarvitsee liikuttaa painoa paikasta A paikkaan B. Mutta sitä en ymmärrä miksi kyykky jätettäisiin vajaaksi jos pystyy alemmaksi menemään, jos ei niin olis suotavaa katsoa mm. liikkuvuutta sekä tekniikkaa paremmaksi. Mä en pidä sitä kyykkynä jos se ei mene alle 90 asteen vai 45 astetta mikä lie tajuatte kuitenkin. Tuo etukyykky nyt on siinä ja siinä.

Minkä takia ne olisivat ok (muutakuin egolle)? Ei nuo vajavaiset kyykyt palvele kuin voimanostossa jossa tarvitsee liikuttaa painoa paikasta A paikkaan B. Mutta sitä en ymmärrä miksi kyykky jätettäisiin vajaaksi jos pystyy alemmaksi menemään, jos ei niin olis suotavaa katsoa mm. liikkuvuutta sekä tekniikkaa paremmaksi. Mä en pidä sitä kyykkynä jos se ei mene alle 90 asteen vai 45 astetta mikä lie tajuatte kuitenkin.

Tuo sun logiikkas on täysin outo. Ei nuo kyykyt menisi läpi missään voimanostokisoissa, paitsi ehkä proo-puolella.

No siinä tapauksessa en osaa perustella, oon kyllä ymmärtänyt että sen reiden kasvattamiseen riittää vajaatkin kyykyt, jos puhutaan perus salibodareista. Ja kai monia pelottaa että "polvet hajoaa", vaikka kyseessä on nivelelle täysin luonnollinen liikerata.

:) Olihan se takakyykky vähän vajaa, mutta ei mulle silti tulisi ekana mieleen ilmaista mielipidettäni toisen postaamasta treenivideosta lausahtamalla vain: "Nuo ei ole kyykkyjä nähnytkään"

:) Olihan se takakyykky vähän vajaa, mutta ei mulle silti tulisi ekana mieleen ilmaista mielipidettäni lausahtamalla vain: "Nuo ei ole kyykkyjä nähnytkään"

Joo sen takia tuossa valmentaja vieressä sanoki mistä kohtaa nousta ylös kun tosiaan kuten sanoin alkuperäisessä postissa niin tää on 3jalkareeni (2punttia + lajireeni) tälle viikolle niin alkaa olemaan itse lihakset mutta myös nivelet vähän kippeenä jo niin sen takia ei pohjasta otettu :)

No siinä tapauksessa en osaa perustella, oon kyllä ymmärtänyt että sen reiden kasvattamiseen riittää vajaatkin kyykyt, jos puhutaan perus salibodareista. Ja kai monia pelottaa että "polvet hajoaa", vaikka kyseessä on nivelelle täysin luonnollinen liikerata.

Eikös sekin ole täälläkin jo todettu, että vajaat kyykyt on polville huonompi vaihtoehto kuin täyskyykky? Tottahan toki se reisi kasvaa kun sitä edes jotenkin ärsytetään, mutta sitä en ymmärrä miksi ne kyykyt tarkoituksella jätettäisiin esim. videon tyyliin noinkin vajaiksi. Kun varmasti pienellä hienosäädöllä saatas parempia tuloksia aikaan. Ja joo, olisin voinut asiallisemmin heti alussa kommentoida Temboo:n videota.

Back
Ylös Bottom