Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Hyvin on tullut yön aikana vastauksia. Ja joo, ihan ei oo siis turhaan huolettanut tuo kyykky, eli syvempään pitää koittaa jollakin ilveellä painaa. :)

E. Niin ja tosiaan tuohon alku ja loppuasentoonkin pitää kiinnittää huomiota, hyvä kun sanoitte.

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että SM kisoissa ja muissa isommissa kisoissa vaaditaan kyllä tosi syviä kyykkyjä että menee läpi. Treeneissä omasta mielestä syvät kyykyt ei jostain syystä oo kisoissa aina meinannu kelvata tuomareille. Nuo sun kyykyt jää mun mielestä sen verran pintaan että muutaman sentin ottaisin varman päälle syvemmältä. Voi toki kelvata nuokin jos on mukavat tuomarit.

Mutta esimerkkinä mun suoritus:
Nuorten PM-kisat 2010 eka kyykky 215kg 2-1 hylkyyn http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=p3np2Ay5hc8#t=5s

toi eka oli turhan korkea, 2nosto selvästi syvä, vikassa nostossa pumppasi

Hmm. Taitaa mun kahvinkeittimelläkin tulla tarkempaa kuvaa.
Vedosta ei sinänsä mitään sanottavaa kun ei tuosta näe edes kunnolla kuinka mutkalla se selkä on.

Watch my back, sanoi kyttyräselkä.

pitänee sijoittaa parempaan sauvasekottimeen.

Viimeset ykkös testaukset ennen kisaa. Kyllä kaiken järjen mukaan pitäis 230kg vetää 3½ viikon päästä. Tässä vedossa pohjilla jo 5x155, 5x165, 5x175, 5x165, 5x155, 1x170 ja 1x190

Tässä 210kg @84,9kg

Aika jännä ku laskin niin tää paino suhteutettuna omaan painoon, vastas mun ennätys raw-vetoa 242,5kg @98kg :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyllä, ei mulla ole varaa palkata mitään kemistiä sekoittelemaan sellaisia roinia jotka ei näy testeissä.:D Ei nuo roinasyytökset mua haittaa, ainakaan netissä nimettömiltä henkilöiltä. Kertoo vaan että jotain on tehty oikeinkin.:)

haahhahahahah,
tomppa jatka samaa malliin vaan laitaa lisää videoo, joo on ne kemistit aika kallittaa kyllä mlla oli omasta takaa :wtf::hyper: tää pakkotoisto alkaa on niin läppää paikka huhuu

Päästäsin kassajonossakin edelle :D
On se kyllä karmeen näköstä ku eihän toi paina mitään tuo rauta. ÄIJÄ!

Sulla on varmaan aika pitkiä sun kauppareissut, jos nöyristelet kaikkia isompias ja päästät ne sun edelle..

Nyt ei mitekään tomsonille osotettu, mutta naurattaa aina noi "isot lihakset = vitun hyvä tappeleen ja hakkaa sut heti jos katot vahingossa silmiin". Kattoo esim Jatkiksen pullisteluvideon niin joka toinen.kommentti on "sulle ei varmaan vittuilla kaupungilla" :)

Back
Ylös Bottom