Laitan vaikka myöhemmin videota, kun yritän korjailla tekniikkaa. Teen muutaman viikon pienemmillä painoilla ja keskityn noihin asioihin mitä te nyt sanoitte. Kiitos!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsehän ole susipaska tuon vedon suhteen, mutta meillähän on tapana neuvoa jotka ei itse osaa... eikö tuossa ennen polven ylitystä ala näyttämään melkein suorinjaloin vedolta, tosin välityksetkin näyttelee osaa. Ekassa toissa luonnollisesti paketti parhaiten kasassa.
no olen kyllä itekin huomannu että tulee aika paljon selällä vedettyä, mut eikös se ole ihan ok jos se ei vaan liikaa pyöristy?
no olen kyllä itekin huomannu että tulee aika paljon selällä vedettyä, mut eikös se ole ihan ok jos se ei vaan liikaa pyöristy?
siinä oli tekemisen makua pieni voiman puutos yhdessä kohtaa kun vapasiVetoa 255kg / 90.7kg. http://www.youtube.com/watch?v=_WKBqBHPAZI&feature=youtu.be

siinä oli tekemisen makua pieni voiman puutos yhdessä kohtaa kun vapasi![]()
IPF:n alaisissa kisoissa kun kisailen, niin pikkusen on joka treenin jälkeen hirvittänyt, että mahtaako syvyys riittää kyykyissä?
Pistetääs taas uutta pätkää. Tämän ja viime viikon treenit oli mitä oli, vatsatauti söi tehoja pois jonkin verran. Tänään aloitettiin kuitenkin viimeinen kovempi treeniviikko hieman etuajassa. Kolmen viikon päästä nuorten SM-kisat.
Kyykyt alaosalla 2x150kg, 2x170kg ja olkaimet ylhäällä 2x190kg ja 2x210kg. IPF:n alaisissa kisoissa kun kisailen, niin pikkusen on joka treenin jälkeen hirvittänyt, että mahtaako syvyys riittää kyykyissä?
Eikö epäselvissä tilanteissa pitäisi aina tuomita nostajan hyväksi, mutta eihän sitä valttämättä kaikki tee.
WPC/GPC liitoissa ainakin. IPFssä ei.
IPF:n alaisissa kisoissa kun kisailen, niin pikkusen on joka treenin jälkeen hirvittänyt, että mahtaako syvyys riittää kyykyissä?