Pakkislaisten omia treenivideoita

Tein vielä tämmöisen "treenimontaasin", johon yhdistelin myös punttitreenejä vuosien varrelta. Nyt ei kikkailla tekniikolla, vaan mätetään menemään Doomslayer berserk-moodissa. Loppuun typistin parhaat palat usean minuutin kyykkypudotussarjasta, joka päättyi nelinkontin lattialle.

Heh. Kävi naurattaa tuo lopun konttaaminen. :D

Onko mikä laji taustalla? Ku näytti karatekickboxingtaekwadoojiujutsulta. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko mikä laji taustalla? Ku näytti karatekickboxingtaekwadoojiujutsulta. :D

Taekwondoa aikoinaan harrastin. Nykyään suurin osa treenistä on kai jonkinlaista (kunto)thaiboxingia höystettynä taekwondopotkuilla, lisäksi punttitreenit kerta-kaksi viikkoon.

Tein vielä tämmöisen "treenimontaasin", johon yhdistelin myös punttitreenejä vuosien varrelta. Nyt ei kikkailla tekniikolla, vaan mätetään menemään Doomslayer berserk-moodissa. Loppuun typistin parhaat palat usean minuutin kyykkypudotussarjasta, joka päättyi nelinkontin lattialle.

Eikö vieläkään ole yhtään naisjäsentä? Luulis olevan tunkua, ku testo ja paska haisee tänne asti. Vetää fitnesämmiä puoleensa ko kärpäsiä.

Eikö vieläkään ole yhtään naisjäsentä? Luulis olevan tunkua, ku testo ja paska haisee tänne asti. Vetää fitnesämmiä puoleensa ko kärpäsiä.

Eihän sitä ukkomiehenä uskalla "valmennettavia" ottaa. Emännälle kyllä illalla näytin pillun toivossa videon. Totesi jaa ja meni nukkumaan. Mutta sepä onkin juoksija, eikä fitnesämmä.

Patjaki on valmiina.

Hyhhyh, sali on pyhä paikka olkoonpa vaikka autotallissa. Siellä ei mitään irstailuja harrasteta.

"Piikkailu" meni jotenkin pieleen esim. Mavessa peruskauden jälkeen 6*160kg ja sen perään 1x200kg ennätys... nyt 2kk myöhemmin 210kg nousee muutaman sentin :kakka:(n):woot:
Jani rossinen on Instagram: “Mave fail vielä kirsikkana kakussa joskus on vaa syytä luovuttaa suosiolla olipa siis varsin epäonnistunut lopetus hyvälle voimajaksolle…”
Aavistuksen syö miestä ja eilen olin jo valmis lopettamaan koko touhun vaa ehkä tässä vielä kerätään motivaation rippeet ja jatketaan treeniä.

Ei 6x160kg sarjalla nyt ihan hirveesti yli 200kg yleisesti voi olettaakaan. Sellanen 6x6 olisi jo vakaampi pohja, tarkottaisi keskimäärin varmaan about 9rm. Jos toi 6x160 oli helppo joku

1. 5x170
2. 4x180
3. 3x190
4. 2x200
5. 1x210

...voisi toimia. Yksinkertainen on kaunista.

Joo onhan 6x160 sarjalla 1x200 jo aika helkkarin hyvän irtiottokyvyn vaativa maksimiykkönen. Itsellä 200 veto vaati vakaan 5x180 sarjan perusvoimaa.

"Piikkailu" meni jotenkin pieleen esim. Mavessa peruskauden jälkeen 6*160kg ja sen perään 1x200kg ennätys... nyt 2kk myöhemmin 210kg nousee muutaman sentin :kakka:(n):woot:
Jani rossinen on Instagram: “Mave fail vielä kirsikkana kakussa joskus on vaa syytä luovuttaa suosiolla olipa siis varsin epäonnistunut lopetus hyvälle voimajaksolle…”
Aavistuksen syö miestä ja eilen olin jo valmis lopettamaan koko touhun vaa ehkä tässä vielä kerätään motivaation rippeet ja jatketaan treeniä.

Seuraavaks kevennys + perusvoimajaksolle. Vaikka sitten minun kotisalille niin laitetaan penkki kulkemaan. Ei luovutuksia. Joskin ainakin jokunen viikko menee vielä kotisalin saamiseen siihen pisteeseen, että voi kunnolla voimailla :puntti:

Joo onhan 6x160 sarjalla 1x200 jo aika helkkarin hyvän irtiottokyvyn vaativa maksimiykkönen. Itsellä 200 veto vaati vakaan 5x180 sarjan perusvoimaa.

Mave vaikuttaa tottelevan laskurien logiikkaa aika huonosti. Siinä taitaa olla niin paljon muuttujia pelissä, että maksimikunnon ennustaminen on erityisen vaikeaa. Itse otin ekan kerran 200 niinkin kepoisella perusvoimalla kuin 3 x 3 x 160. Ehkä noissa oli vähän varoja, mutta esim. 180 kilolla en olisi todellakaan saanut kolmosta ylös tuolloin.

Vedän toki sumona, ja olen suhteellisen tekninen nostaja, mikä varmasti vaikuttaa asiaan. Ja toki mulla taitaa olla myös pikajuoksijan lihassolujakauma. Kyykyssä ja penassa on kuitenkin aina ollut odotuksenmukaisempi suhde sarjojen ja maksimin välillä.

^ Hyvännäköistä tekemistä. Meitä on täällä pakkiksella vissiin useampi suunnilleen samoissa raudoissa olevia, joten tsemppailuja tarvitaan varmasti puolin ja toisin.

Itellä ollut aika takkuista viime aikoina. Täällä joku vinkkasi, että kokeile kyykätä 2krt /vko, mutta se oli mulle liikaa. Ei vaan yksinkertaisesti palaudu. Toki se toinen treeni voisi olla varmaan joku palauttava nopeuskyykky tms. Dieettikin tietty syö voimia, seli seli.

Pitäisi keksiä jotain. Jalat tuntuvat kovin tukkoisilta, eikä niistä saa ulosmitattua voimaa. Tuntuu, että sitä on siellä koivissa hitusen enemmän, kuin mitä saa irti.

Nyt tulee työn takia melkein viikon breikki. En tiedä mitä sen jälkeen keksisi. Jos jollain on heittää jotain fiksua kommenttia, niin ilomielin ja nöyränä kuuntelen. Eli tiivistetysti. Tammikuusta asti vedetty nousujohteista kyykkytreeniä, jonka tarkoitus olisi se, että ennen kesää saisi uuden enkan rikottua. 170kg on siis tavoite.

Tuossa jotain kyykkendaalia viikon-parin takaa. Jos ei höpinöitä jaksa kuunnella, niin kyykyt alkaa noin 3min. kohdalta.

View: https://youtu.be/LZRVs_soFIc

Wendlerin 531 pari vuotta putkeen. Varmana kyllästyy mutta on kyllä niin idioottivarmaa ja helppoa
Olen valitsemassa itselle uutta ohjelmaa maveen ja tukkipunnerrukseen. Wendlerin 531 näillä näkymin ykkös vaihtoehtona. Hyvää palautetta näyttäisi ohjelmasta löytyvän täältä foorumilta.

Mave vaikuttaa tottelevan laskurien logiikkaa aika huonosti. Siinä taitaa olla niin paljon muuttujia pelissä, että maksimikunnon ennustaminen on erityisen vaikeaa. Itse otin ekan kerran 200 niinkin kepoisella perusvoimalla kuin 3 x 3 x 160. Ehkä noissa oli vähän varoja, mutta esim. 180 kilolla en olisi todellakaan saanut kolmosta ylös tuolloin.

Vedän toki sumona, ja olen suhteellisen tekninen nostaja, mikä varmasti vaikuttaa asiaan. Ja toki mulla taitaa olla myös pikajuoksijan lihassolujakauma. Kyykyssä ja penassa on kuitenkin aina ollut odotuksenmukaisempi suhde sarjojen ja maksimin välillä.
Ite vedin 2x200 ja 1x230 joskus. Ekassa sarjassa just ja just yks helvetin ruma toisto varaa. Ei mee mave samaltappaa mitä muut liikkeet, käyrä on paljon jyrkempi.

Ite vedin 2x200 ja 1x230 joskus. Ekassa sarjassa just ja just yks helvetin ruma toisto varaa. Ei mee mave samaltappaa mitä muut liikkeet, käyrä on paljon jyrkempi.

Minulla kyykyssäkin on suhteet erikoiset. Luulen kyllä johtuvan siitä, kun jokainen toisto on tehtävä ykkösnoston omaisesti ja tarkasti johtuen liikkuvuusongelmista. Ettei lantio karkaisi pahasti. 4x160kg oli sarjaennätys kun ekan kerran 200kg kyykkäsin aikanaan. Ja syvyydestä ei ollut kiinni kun aina aika ATG kyykkään. Penkissä taasen aika keskiverrolla suhteella mennään, että 10x160kg = 1x200kg.

Olen valitsemassa itselle uutta ohjelmaa maveen ja tukkipunnerrukseen. Wendlerin 531 näillä näkymin ykkös vaihtoehtona. Hyvää palautetta näyttäisi ohjelmasta löytyvän täältä foorumilta.
Se on pomminvarma ohjelma. Kehitys ei ole nopeaa mutta varmaa. Itse nuorempana tein vuoden putkeen ihan sitä ensimmäistä perinteistä versiota ja pääsin itselleni parhaisiin tuloksiin. Nyt palannut tekemään sitä 1-jakoisena

Kova irtiottokyky. Mulla nuorena meni 5x200, 3x205 ja sillä 1x220. Kaikki siis kuolettamalla. Vähintään 5 tai 6 toistoa mun pitää 180:lla saada 200 kilon kuntoon.

Suositut

Back
Ylös Bottom