Pakkislaisten omia treenivideoita

Siis itsekin sain kerran bannit kun postasin threadiin "Opetusvideot" kuinka naisen saa squirttaamaan, mutta miksi ihmeessä vaginaattori on saanut bännit? :D
Kaikella kunnioituksella häntä kohtaan niin saattaa tehdä jopa hyvää olla hetki pois koneen ääreltä :) (t: toinen nettiaddekti)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ainakin tämä ketju alkaa taas käydä järkeen. Ko. kaveri ollut mulla ignoressa pitkään, joten on vaikea seurata näitä ketjuja, missä se on paljon äänessä.

Sorry offtopic, jatkakaa postailua jotta voin kateellisena kotona mutista "aivan varppina roinaa toikin"

Vaginaattorille sen verran kuitenkin nostettava hattua, että tuottaa kuitenkin sisältöä foorumille herättää keskustelua, luo räväkkyyttä. Meitä on moneen junaan ja monenlaista on mielipidettä. Mä

Mikä muuten on syy sille että sai bannit? Eikai pelkkä kiivas keskustelu? Sitä en ymmärtänyt.

Huhhuh! Jannulla hiukan voimaa(y) Oletko hankkinut painonnostolla nuo voimat vai onko joku urheilulaji taustalla?

Maajoukkueessa penkaillut ipf. Muuta en minä osaa vastata, mutta tuon nyt tietää kaikki, jotka suomalaista ipf-voimailua yhtään seuraa. Että eiköhän monipuolista voimailua ole kuitenkin nuoresta asti taustalla.

kolmen lajin kisaajahan teemu on ja junnu vielä. edustusmies 74/83- sarjoissa. liiton tilastoista löytyy tuloksia.

View: https://youtu.be/AU2RQvYhDBU

Taas piti vähän käydä kyykkäilemässä :D
Ton sarjan jälkeen piti käydä vaa'alla tsiigaamassa omapaino kun ei kämpiltä vaakaa löydy, niin 72.2kg näytti tuo vempain painoksi. Youtuubin tekijänoikeudet ei antanut tuota radiosta soivaa biisua videolle jättää niin siellä on sen takia vähän tyhjää tilaa äänien puolesta, mutta @teBra :n loppu "kannustus" huudot youtube näköjään silti halusi jättää videolle kuultavaksi :D

Jätkä alottanu kunnon tuntuma bodauksen! Monesta varmaan näyttää että on aika runnommista, mutta jos on hyvin hermotetut lihat ja oikeasti osaa treenata kohdelihaksia, nii perille menee! Tuo näkemys erottaa juuri amatöörin ammattilaisesta!

Mun mielestä parasta @jsjarvn treeneissä on ulkotreenit. Kunnon äijämeininkiä, ei mitään kermaperseilyä. Ja varustelekan kuteet on aina plussaa. (y)
Ja se, että äijässä on näemmä voimaa kuin pienessä kylässä. Sellasta todellista oikeaa voimaa, jota ite arvostan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom