Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

@Dona Komea sali, missäs tollainen?

Ei nyt niinkään liity itse treenaamiseen, mutta toimiikot motivaationa niille joille ei ruoka maita.

Siinä vaiheessa kun tuntuu että on täysi, niin menee sama määrä ruokaa mitä on syönyt. Vatsalaukku venyy ihan helvetisti ja noin viikon treenillä tuplattua annoskoot mikäli siihen on tarvetta.

Pitkästä aikaa pystyy treenaamaan jalkoja jotenkin, niin uskalsi koittaa kyykkyssä vähä isompaa. Tavoitteena kyykätä 250kg jossain vaiheessa, nyt kun saa nuo reidet kuntoon.

200kg ilman vyötä:

Todella helpon ja hyvän näköinen nosto! Varaa vaikka kuinka :rock:

@Dona Komea sali, missäs tollainen?

Ei nyt niinkään liity itse treenaamiseen, mutta toimiikot motivaationa niille joille ei ruoka maita.

Siinä vaiheessa kun tuntuu että on täysi, niin menee sama määrä ruokaa mitä on syönyt. Vatsalaukku venyy ihan helvetisti ja noin viikon treenillä tuplattua annoskoot mikäli siihen on tarvetta.

Oikein mukavaa dieetillä katsoa näitä. :D Tässähän tuli nälkä :D

Muutama enkka nosto tältä päivältä. Penkkiä 4*140 ja hangbar kyykky 1*220. Vedin vielä ilman vyötä maasta 1*240, joka on 10kg parannus kuukausi sitten vedettyyn enkkaan.

Treeni kulkee tosi kivasti.

Fuxi se vaan puksuttaa :) Kiva nähdä miten kehitystä tulee koko ajan, vieläpä oman painon pysyessä vakiona.

Fuxi se vaan puksuttaa :) Kiva nähdä miten kehitystä tulee koko ajan, vieläpä oman painon pysyessä vakiona.

Kiitos sorzo! :)

Joo kyllä sitä tulee kun malttaa vaa reenaa. Treenaaminen on kyllä ollu viimeset 2-3 vuotta nii helvetin mukavaa, että varmaan tuokin on vaikuttanut kehitykseen.

Kevennystä tällä viikolla penkistä, kyykystä ja mavesta, niin olihan se pakko ottaa kaikki irti ja lähteä perseilemään... Sellaiset 3 tuntia tuli kaikkea mitä päähän juolahtaa tehtyä, mutta tuossa nyt kovimmat.
Ensi viikolla sitten takaisin ruotuun ja 15.9 kisaamaan ylitornioon voimanostossa.

PS: Ihan vitullinen piip ääni kuului tossa yhdessä pätkässä niin oli ihan pakko peittää

Tosi luonnollisen näköisiä vetoja. Penkki ja kyykky vaatii vielä vähän säätöä.
Joo, kannatti kaventaa jalkojen asentoa sumossa vaikka ainakin vielä vähän heikompi niin.
Kyykyssä oikeastaan sama ongelma että en voi pitkistä jaloista/reisiluusta huolimatta tehdä kovinkaan leveällä jalkojen asennolla koska lonkat sanovat itsensä irti jossain vaiheessa. Pikkuhiljaa koitan totutella leveämpään asentoon low bar kyykyissä koska olen selvästi vahvempi niin.

Kisoihin ilmeisesti tähtäät niin miksi et ota vetoja kuoletuksella?
Olen huomannut että progressio nopeampaa kosketuksella tehdessäni ja asento pysyy parempana sarjan ajan, lähempänä kisoja sitten kuolletuksella lyhyemmät sarjat.:)

Back
Ylös Bottom