Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Muutama liike olkapäitä rintatreenin jälkeen:

Kannattaa kokeilla vipunostoja sivulle nojaten jos tuntuu epäkkäissä yleensä viparit, auttaa eliminoimaan epäkästä todella hyvin!

Heinäkuussa kokeilin ensimmäisen kerran niskan taakse leuanvetoa, silloin meni 2 kpl vaivalloisesti. Elokuussa innostuin treenailemaan tätä kerran viikossa ja nyt 5 viikkoa myöhemmin tulos on tämä:

Heinäkuussa kokeilin ensimmäisen kerran niskan taakse leuanvetoa, silloin meni 2 kpl vaivalloisesti. Elokuussa innostuin treenailemaan tätä kerran viikossa ja nyt 5 viikkoa myöhemmin tulos on tämä:

Aika kova tulos! Itse en ole koskaan saanut enempää kuin 8 niskaan, vaikka normiotteella on mennyt 14. Pään taakse pitää vetää niin kontrolloidusti ja hitaasti, jottei paikat hajoa, että voimatkin loppuvat paljon nopeammin.

Rumaa kulmasoutu yläselälle, ja touch and go mavea pitkästä aikaa treenin loppuun.. Loppuu kunto ennen kun vähäiset voimat, eikä ainakaan näköjään rest pauseja kannattais tehdä jos aerobinen kunto on nolla! :D
Painot tubessa videon kuvauksessa.

Ei tuo mun mittapuulla erityisen rumaa ollut. Hyvä meininki ja kun tuntee oma kroppansa, niin välillä voi laittaa rautaa liikkuun vähän ronskimmallakin tyylillä :)
Eilen tuli kanssa itsekin soudeltua varmaan maailman epäpuhtaimmalla tekniikalla. Ei vain maistunut alkaa vähenteleen jo ennestään onnettomia kilomääriä :D

Ei tuo mun mittapuulla erityisen rumaa ollut. Hyvä meininki ja kun tuntee oma kroppansa, niin välillä voi laittaa rautaa liikkuun vähän ronskimmallakin tyylillä :)
Eilen tuli kanssa itsekin soudeltua varmaan maailman epäpuhtaimmalla tekniikalla. Ei vain maistunut alkaa vähenteleen jo ennestään onnettomia kilomääriä :D

Nojoo, toi nyt oli tollanen yläselkään ja epäkkäisiin tähtäävä muutenkin, mut olis silti voinut siistimpikin olla.. Enkä missään nimessä tekisi noin jos koko selkään/latseihin yrittäisi optimaalisesti osumaa antaa, kyllä se yläkroppa pitäisi olla melkein 90 asteen kulmassa, ja yläkroppan täytyisi olla täysin liikkumatta.. Mut jos kerran pari kuukaudessa ottaa tietoisesti ja jonkun tarkotuksen hakuisesti, ilman että loukkaantumisriski kasvaa hirveesti ni voihan silläkin jotain pientä kehitystä toivottavasti aikaan saada :)

Nyt kun on viimeiset treenit käynnissä ennen dieetin alkamista olen myös ottanut pieniä vapauksia treeneissä, tänään halusin kokeilla että mitä lähes 7kuukauden tuntuma/pumppi treeni pienillä painoilla on tehnyt mun penkille, jota on tänä aikana ehkä 5-6 kertaa tehty, (tuntumalla). :) Yllätyin.

Olkapääreenistä pientä clippiä ja poseerausta 10 päivää ennen SM-kisoja.. Ukko on aivan täysin tyhjä ja nesteinen, ketoosilla ollaan menty 1,5 viikkoa. Paino kylläkin tippuu ja ukko kiristyy kamalaa kyytiä.. Hyvä meininki ja ens viikolla alotellaan viimeistelyt sitten Expoa varten taas! :)

Back
Ylös Bottom