Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Penkkiräpellystä. Kaksi ensimmäistä ähellystä oli melkosta runkkupenkkiä, kolmas jotenkuten siedettävä suoritus
[video=youtube_share;zN_NeSr3C9Y]http://youtu.be/zN_NeSr3C9Y?t=29s[/video]

Penkkiräpellystä. Kaksi ensimmäistä ähellystä oli melkosta runkkupenkkiä, kolmas jotenkuten siedettävä suoritus
[video=youtube_share;zN_NeSr3C9Y]http://youtu.be/zN_NeSr3C9Y?t=29s[/video]

Onko Voimaharjoittelusta ostettu fat bar millä penkkailet? Oletteko punninneet? Mielenkiinnosta kysyn koska itsellä samanlainen ja 26.5kg

Ottaako toi ylempänä näytetty fatbar enempi ojentajiin punnerrusliikkeissä vai miksi tuota käytetään penkissä?
Eipä se siihen kai vaikuta mitenkään (oleellisesti ainakaan). Tulee vähän variaatiota, forkut työskentelee eri tavalla kun on erilainen tanko ja lisäksi jotkut kehunut että ei ota ranteisiin niin paljoa.
Kai tuo on vaan mieltymyskysymyksiä.

Korjatkaa jos olen väärässä.

Onko Voimaharjoittelusta ostettu fat bar millä penkkailet? Oletteko punninneet? Mielenkiinnosta kysyn koska itsellä samanlainen ja 26.5kg

Joo, muistaakseni tuo on Sakelta ostettu, ei olla punnittu, vaan luotetaan siihen mitä tangossa lukee ;)

- - - Updated - - -

Eipä se siihen kai vaikuta mitenkään (oleellisesti ainakaan). Tulee vähän variaatiota, forkut työskentelee eri tavalla kun on erilainen tanko ja lisäksi jotkut kehunut että ei ota ranteisiin niin paljoa.
Kai tuo on vaan mieltymyskysymyksiä.

Korjatkaa jos olen väärässä.

Mun mielestä fatilla on jopa parempi reenata penkkiä ku tavallisella. Vedossa olen huomannut huomattavaa gripin parannusta, kun on ottanu muutaman viikon fatbar-kuurin.

Tämänpäiväistä etukyykkäilyä, tangossa rautaa 102,5kg. Ei syvimpiä, ei kauniimpia, mutta laittaahan tuo hengästyttämään:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Laitetaanpa omaa raakakyykyn rypistelyä tähän jatkoksi. Oma ennätys, tasaraha 200kg, vaa'an näyttäessä 89,1 kiloa

2kk raakareenauksen jälkeen maximia

Parannnusehdotuksia...

Hienosti vedät lapoja yhteen, mutta noin kapealla otteella suorastaan kerjäät olkapääongelmia, levennä vähän.
Ranteet on alusta asti kipeen näkösesti taaksepäin... pidä ne suorassa, auttaa kun otat apinaotteella kiinni tangosta.
Ainakin tästä kulmasta näyttää, että polvet menee tosi voimakkaasti eteen... yritä istua enemmän taakse.
Alhaalta lähdettäessä perse ampuu ensin ylös ja sitten vasta pää lähtee nousemaan (varsinkin 145kg kanssa)... tämän pitäisi olla päinvastoin... ensimmäinen mitä alhaalla pitäisi tehdä on että yritä ojentaa selkää taakse, koska tällöin pää lähtee nousemaan ensin ja perse vasta sitten.
Sopivasti vaakatasoon kyykkäsit, mutta voimanostokisassa (ipf) molemmat olisi tuomittu raakasti liian korkeiksi, vähän alemmas ens kerralla.

Lisää treeniä, niin kyykky kehittyy :thumbs:

Back
Ylös Bottom