Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Ei perkele. Melkonen sarja. :rock:

ps. alko vähän naurattaa lopussa, kun kaveri taustalla ähkii scotissa hauista tehdessä, samalla tavalla kun sää 50 toiston jälkeen.. :D

jälleen vähän mäkeä juoksemassa.

Tekniikkanipo jatkaa. Käsien käyttö näyttää aika pahalta. Käsien liike pitäisi olla suoraan juoksun suuntaista. Tossa heiluu poikittain ja vähän miten sattuu. Kaiva Youtubesta juoksutekniikkavideo jossa kerrotaan käsien käytöstä. Pari tekniikkatreeniä alle vaikka lämmitellessä ja pääset vähän kovempaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tekniikkanipo jatkaa. Käsien käyttö näyttää aika pahalta. Käsien liike pitäisi olla suoraan juoksun suuntaista. Tossa heiluu poikittain ja vähän miten sattuu. Kaiva Youtubesta juoksutekniikkavideo jossa kerrotaan käsien käytöstä. Pari tekniikkatreeniä alle vaikka lämmitellessä ja pääset vähän kovempaa.

Ei oikeen pysty jos jännittää latseja samaan aikaan, jatkuva bodylook lenkkipoluilla(kin) ftw!

Ps. :arvi:

Täytyypi kiinnittää huomiota, vaikka nopeus ei ookaan päätavote noissa. Vaan loppuun asti vieminen.

Pelimijäs, jos en seonnu laskuissa, kun videolta katoin, niin 54 toistoo.

Vähän kevyemmällä pääsen, koska painan vaan n. 73kg ja omalla painolla teen.
Muista pyöristää ylöspäin. ;) Omalla painollahan tuokin oli, että en tiedä onko se sulle yhtään kevyempää. Kivaa se ei ainakaan ole. :D

Ovenkarmit sanoi:
Kokeile joskus mikä vaikutus on kun pitää selkä-niskalinjan pysyy suorana eli toisin sanoen ei tuijota yhteen ja samaan pisteeseen.
Pitää koittaa. Ei oo tullu tähän mennessä juurikaan kiinnitettyä huomiota katseen sijaintiin.

Moro :) meikäläinen nyt paralympialaisten jälkeen aloittanut uutta reenaamista ! Penkkiä tullut otettua ja ennätykset parantunut ! 165 on nyt noussut aika kevyesti laitan tähän alle videon jostain punnerruksesta mistä video löytyy kertokaa toki mielipiteitä nostosta yms :)
[video=facebook;461625150545982]https://www.facebook.com/photo.php?v=461625150545982&set=vb.343178522390646&type=3&theater[/video]
siinä joku reilu 2vk sit otettu suht tiukka 140kgx4 tonne mun fb kanvaa kyllä tulee vielä 160 ja 165 nostot varmaan tällä viikolla!
ja tässä vähän tuttua TFP temppuilua ja koulukiertuette:

Noniin helvetti!! Hirveen wintous muvie meikker-manaamiset päätteeksi taiteellinen tuskani on ohi ja akan blogi saa videonsa. Tuli aikamoinen eepos noin treenivideoksi mutta itse olen aika tyytyväinen! Ja toiveita kuunneltiin kun taustalla näkyy ilmeisesti niitä himottuja teekkareita? en tiedä onko ihan arkkityyppejä.

http://www.youtube.com/watch?v=wrp_tnCRZqE&feature=youtu.be

Hehe, osu silmään puntilla.. maanantaina? rahkamuija aka Sylvi K. Tai ainakin näin oletan. :D Mietin hetken että hetkinen, näyttää jostain tutulta... Piti tulla tänne vielä tarkistamaan. :)

Laitetaan tänne vielä tuo toisessa ketjussa mainitsemani satasen penkki. Videolla ensin 1x97,5 ja sitten tuo 1x100.

Noniin helvetti!! Hirveen wintous muvie meikker-manaamiset päätteeksi taiteellinen tuskani on ohi ja akan blogi saa videonsa. Tuli aikamoinen eepos noin treenivideoksi mutta itse olen aika tyytyväinen! Ja toiveita kuunneltiin kun taustalla näkyy ilmeisesti niitä himottuja teekkareita? en tiedä onko ihan arkkityyppejä.

Jumalauta! Maastopyöräilyä, porrasjuoksua, enemmän leukoja kuin itsellä (sekä vedettynä että naamassa) tatuointeja ja HC:ta! Oliko siis kyseessä jonkun vaimo vai...

Back
Ylös Bottom