Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Tässä taas mun tekemisiä. Tempaus ja työntö on nyt niin hukasssa ja kaameaa räpistelyä ettei niistä mitään videota kannata esitellä, niin pannaan sitten tilalle etukyykkyä ja tietenkiä penkkiä! Etarissa siis ykkösenkka, penassa sarjaenkka. Tolla kunnolla vois jo satasta hätyytellä, mutta ykkösnostot menee aina huonosti. Isoin otettu rauta on 94,5 kg, tuli melko kevyesti tossa kaks viikkoa sitten.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^ Mitkä noi kengät on? Näyttää yhtäkkiä naisten kävelykengiltä mun silmään. :puntti:

Maastavetotossut näyttäisi olevan. Itekin käytän noita kisoissa kun sukkasilteen ei saa nostaa.

kerhotossut.jpg

Eivät eroa lasten kerhotossuista mitenkään.

Farmarikävely 102kg/käsi 50m

Myös muutama muukin otevoima pätkä kanavalle, leuanveto ketjuilla ja Hub Lift kokeilua.

Millä helvetillä te käännätte noita videoita 90 astetta jos on kuvaajalla ollu kännykkä väärin kädessä? Tässä taas pari tuntia oon turhaan yrittäny löytää ilmasta ohjelmaa millä toi onnistuis ilman mitää watermarkkeja.

Noniin helvetti!! Hirveen wintous muvie meikker-manaamiset päätteeksi taiteellinen tuskani on ohi ja akan blogi saa videonsa. Tuli aikamoinen eepos noin treenivideoksi mutta itse olen aika tyytyväinen! Ja toiveita kuunneltiin kun taustalla näkyy ilmeisesti niitä himottuja teekkareita? en tiedä onko ihan arkkityyppejä.

^"Kerran menin istuun siihen (reidenlähentäjäkoneeseen) vahingossa mavesarjojen välillä ja hävetti niin paljon ettei kolmeen viikkoon kehdannut salilla käydä" :D

XP:n movie maker ei avaa, joku wondershare video converter läiskäsee kunnon vesileiman keskelle, after effects crashaa vaikka sitä kyllä en käyttääkkää osaa... Joskus oli total movie converter mikä toimi, siinä loppu triali kesken. Nooo jatketaa yrittämistä..

Back
Ylös Bottom