Pakkislaisten omia treenivideoita

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Brutaalia menoa, voi saatana!!! En ole koskaan voinut käsittää miten jotkut pystyy vääntämään tota liikettä noin järkyttävillä raudoilla. Jonkun verran saa olla voimanpaskaa keskikropassa ettei selkä katkea.
:worship:

Kyllä ne sieltä ajan kanssa tulee. Tänään oli nopeuskyykky ja aavistus vielä alaselän puolella jullet ilmoitteli. :puntti:

Juu kaikki propsit äijälle, mutta ei tossa kyllä mistään nätistä tekniikasta voi puhua. Itse teen jullen, niin että selkä on lähes vaakatasossa maahan nähden. Näkyy kyllä painoissa, mutta tuntuu takareisissä!

Juu kaikki propsit äijälle, mutta ei tossa kyllä mistään nätistä tekniikasta voi puhua. Itse teen jullen, niin että selkä on lähes vaakatasossa maahan nähden. Näkyy kyllä painoissa, mutta tuntuu takareisissä!

Voimanostossa tää homma toimii hieman eri periaatteella kuin normi salitreenissä. GM on apuliike jolla haetaan pitoja keskivartaloon sekä vahvistetaan tukilihaksia kovia kyykkyjä & maastavetoja varten. Sitten kun tehdään takareisiä niin otetaan syvemmältä. Tekniikasta vielä sen verran että se menee tossa mun videossa juuri kuten pitääkin. Bodailut ym on erikseen....

runkkupena 167,5kg, Hahaa, tulihan se sieltä kun alkoi taas itseänsä lihottamaan ja vähän rumenti nostotyyliä.

Näyttää että kyllä se 2x omapaino jää saavuttamatta. Tällä viikolla aamupaino ollut siinä 85kgn päälle.

Olen aina ennen laskenut hallitusti rintaan ja ylös, nykyään koitan ottaa pompulla ja ei haittaa vaikka persekki vähän kevenee. Jos saisi räjähtävyyttä nostoihin edes pikkusen.

Lattiapenkki ja penkkipunnerrus pinnoilta on hyvä apu räjähtävyyteen..

Ite oon tehny nyt jo vähän aikaa rintatreenissä ekana liikkeenä pinnoilta punnertamista, 3toiston sarjoja, jossa jokasen toiston välissä max 10sek lepoa.. Tangosta kiinni, paineet tankoon ja PUM! räjähtävä toisto.. Lattiapunnerrus samalla tyylillä...

I, Bodybuilder treadissä on lisää juttua noista "metodeista"...

runkkupena 167,5kg, Hahaa, tulihan se sieltä kun alkoi taas itseänsä lihottamaan ja vähän rumenti nostotyyliä.

Näyttää että kyllä se 2x omapaino jää saavuttamatta. Tällä viikolla aamupaino ollut siinä 85kgn päälle.

Mitä jos kiskaiset ketoosidieetin päälle ? 3-4 päivässä voi lähteä semmoset 3kg ja voilá 200% todennäkösesti saavutettu!

Minkä merkkiset sleevet on kyynärpäissä? Onko noista mitään iloa/hyötyä verrattuna tavan neopreenilämmittimiin?

Mitä jos kiskaiset ketoosidieetin päälle ? 3-4 päivässä voi lähteä semmoset 3kg ja voilá 200% todennäkösesti saavutettu!

Pitää päivän olla kohdallaan että irtoaa yli 160 kgn rautoja meikäläisellä että tuskin onnistus.

Minkä merkkiset sleevet on kyynärpäissä? Onko noista mitään iloa/hyötyä verrattuna tavan neopreenilämmittimiin?
Strengthshop Double Ply 'Thor' Elbow Sleeves xxxl koko ja silti niin tiukat että itku pääsee. Kyllä nuo aika jämäkät kädessä on mutta samat kilot ja sarjat olen aina ottanut ilman hihojakin. Jos tuommosia tukia hommaa niin ostakaa ihmeessä kaikesta suurimmat, turhaa alkaa liian pieneillä temppuileen.

Strengthshop Double Ply 'Thor' Elbow Sleeves xxxl koko ja silti niin tiukat että itku pääsee. Kyllä nuo aika jämäkät kädessä on mutta samat kilot ja sarjat olen aina ottanut ilman hihojakin. Jos tuommosia tukia hommaa niin ostakaa ihmeessä kaikesta suurimmat, turhaa alkaa liian pieneillä temppuileen.

Itellä on aika-ajoin ollut kyynärpäissä kipuja vaikka tulee noita Rehbandin neopreenilämmittiä käytettyä. Vois vaikka huvikseen kokeilla tommosia hihoja. Strengthshopilla on näköjään single ply versiona noita, eli pitäisi olla hieman löysemmät. Jos kokeilis noita löysempiä ja vielä isoimmassa 4XL koossa.

Suositut

Back
Ylös Bottom