Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

@Tumppa

Kuvittelenko vaan vai dippaako sulla perse hieman oikealle kyykyn alaosassa?

Hyvinkin paljon mahdollista, oli perse niin jumissa tuona päivänä että meinasin jättää treenin väliin :D + Oon ruukannu pitää sitä jakkaraa siinä alla... Oli ihan kummallinen kyykkiä ilman.

Miten toi voi olla jo kerännyt 4 dislikea? Kertoo kyllä todella huonosta ilmapiiristä pakkiksella, mikä nyt ei tietenkään sinänsä ole yllätys.

Miten toi voi olla jo kerännyt 4 dislikea? Kertoo kyllä todella huonosta ilmapiiristä pakkiksella, mikä nyt ei tietenkään sinänsä ole yllätys.

Oon huomannut, että liki jokaisessa tähän ketjuun postatussa videossa on vähintään yksi dislike. Mun teoriani on, että tätä ketjua seuraa joku kyyninen ihmisperse, jonka elämäntehtävä on dislikeä mahdollisimman monta videota. Tosin vaikea selittää miksi jopa neljä ihmispersettä on nyt hyökännyt yhteen videoon, joka mielestäni ei ansaitse yhtäkään dislikeä.

Oon huomannut, että liki jokaisessa tähän ketjuun postatussa videossa on vähintään yksi dislike. Mun teoriani on, että tätä ketjua seuraa joku kyyninen ihmisperse, jonka elämäntehtävä on dislikeä mahdollisimman monta videota. Tosin vaikea selittää miksi jopa neljä ihmispersettä on nyt hyökännyt yhteen videoon, joka mielestäni ei ansaitse yhtäkään dislikeä.

antti65

Siellä on taas ollut jotkut sankarit asialla, jotka ovat kyykänneet sen 3x10 sarjan smithissä viimesen 5 vuoden ajan samoilla painoilla. Onhan se väärin jos joku nostaa enemmän. Suomen taivaan alla ei uutta.

Mie luulen että ne disliket johtuu A. Pienistä pohkeista B. Kolistelusta C. Ähkimisestä
Kyllä tuohon kritiikkiin on valmistauduttu ennen ku on painettu sitä vastaa nappulaa :)

Loppusuoralla mennään, tänään aamupaino 126,0kg. Lokakuusta lähdettiin ja silloin kisapaino 147,6kg. Yllättävän hyvin saanu voimahävikkiä ehkäistyä, penkki ainoa joka on ottanut vähä kipeetä (n.7,5kg). Mutta joo pitkästä aikaa hyvä ja energinen treeni, selkää PIRUSTI!!! päivänjatkoja!

http://www.youtube.com/watch?v=Ey_djH2oB9k&feature=youtu.be

Miten pitkä oot? Et kyllä näytä 150 kiloiselta noissa vanhoissa videoissa.:wtf:

Tarkotus olis itekkin ruveta kuvailemaan omia treenejä, suositelkaas jotain edullista kameraa ulko ja sisä kuvaamiseen hd laadulla? :)

Osta järkkäri, pitkäaikanen sijotus ja voit käyttää muuhunkin ku treenien kuvaamiseen. Nykyvehkeissä kaikissa on sitä paitsi vielä Full HD laatu.. Canonin 600D on varsin näppärä kun siitä saa käännettyä näytön itseään kuvaamista varten esimerkiksi..

Pistäänpä taas salitouhuja näkyville, vaikka ihan tyttöpainoilla mennään edelleen. Tällä kertaa videolla aika ruma etukyykkyennätys (100 kg). Tietysti kunnon pomppu pohjista että tuollaiset raudat saa ylös. Taitaa siinä taas vähän jalat kääntyä sisään. Yläselkä tietenkin pyöristyy, mutta omaan silmään näyttäisi että alaselkä pysyy kuitenkin kontrollissa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pistäänpä taas salitouhuja näkyville, vaikka ihan tyttöpainoilla mennään edelleen. Tällä kertaa videolla aika ruma etukyykkyennätys (100 kg). Tietysti kunnon pomppu pohjista että tuollaiset raudat saa ylös. Taitaa siinä taas vähän jalat kääntyä sisään. Yläselkä tietenkin pyöristyy, mutta omaan silmään näyttäisi että alaselkä pysyy kuitenkin kontrollissa.

Komiat tuuletukset ;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pistäänpä taas salitouhuja näkyville, vaikka ihan tyttöpainoilla mennään edelleen.

Nostan hattua, aina on mukava katsoa pätkiä kun ihmisen kyykkää tai mavettaa, siinä on tekemisen meininkiä. Ihan hyvät painot kuitenkin, sillä ei näytä painoa olevan tangon alla ainakaan enempää kuin sivuilla.

Back
Ylös Bottom