Pakkikselta kadonneet nimimerkit

Kyllähän sä Mike olit joskus bannannut koko Joensuun yliopiston verkonkin :D Ihmettelin aikoinaan, että miksi hemmetissä koululla ei pysty lukemaan pakkista vaan heti lävähtää ruutuun: "Sinut on bannattu!"

Sä nyt olet vaarassa lentää ulos muutenkin, koska sun kusimuna broidis sekoili toisella nimimerkillä samalta koneelta. Teillä on ainoina sama IP, joten katoppa viestejäsi tarkkaan jatkossa. Ei tartte kun yksi sivuun, niin se on ip banaanissa.

Juuu.. veljeltä kysääsin niin se sano ettei se mitää tehny oo, mut mulla nyt melkeenpä kaverit asuu täälä, että ne nyt on voinu jotain peleillä tai sit joku pikkuveljen kavereista.. mitä nyt noihin mun viesteihin tulee niin mielestäni oon ihan asiallisesti kommentoinu, nuo viimeset parin päivän viestit voi olla sen takia vähä hyökkääviä ku on tullu oltua kipeänä ja tuo kuumekkin käynny tuolla neljänkymmen toisella puolella ..... että ei nyt mikään paras olotila.. mut anteeks nyt pyydä kuka se nyt o ollukkaan ...

Missäs Tomi on?

Missä Rinkku ja Aimo?

Tohveli ei oo tainnu täällä pyöriä pitkään aikaan ja pahiskin katosi johonkin. Ja Jemelyn on kadonnut myös..

Monta kertaa on bannattu syyttömiäkin, mutta ei voi millään tietää koska jonkun dynaaminen nappaa kiinni bannatun.

Mun veljen ip on myös bannattu, vaikka hän ei käsittääkseni ollut edes postannut mitään tälle foorumille. Muistaakseni hän lähettikin Mikelle postia asiasta, mutta en tiedä mikä oli lopputulos (tai no, ei hän edelleenkään pakkista pääse lukemaan).

Mun veljen ip on myös bannattu, vaikka hän ei käsittääkseni ollut edes postannut mitään tälle foorumille. Muistaakseni hän lähettikin Mikelle postia asiasta, mutta en tiedä mikä oli lopputulos (tai no, ei hän edelleenkään pakkista pääse lukemaan).
Ei varmaan sitten ole lähettänyt emailia. Siinä lukee aika selvästi mitä pitää tehdä, asia on ihan helvetin yksinkertainen. Ja se ihmetyttää, että jäädään seisomaan sormi suussa. "Joo kai se laitti mailia, en mie tiiä, ei se kai edelleenkään pääse, ehkä". Ota selvää hyvä mies tai sitten älä edes kirjoita mitään, tommoinen arpominen on perseestä. Mikä se sun broidin nimimerkki edes on?

Ei varmaan sitten ole lähettänyt emailia. Siinä lukee aika selvästi mitä pitää tehdä, asia on ihan helvetin yksinkertainen. Ja se ihmetyttää, että jäädään seisomaan sormi suussa. "Joo kai se laitti mailia, en mie tiiä, ei se kai edelleenkään pääse, ehkä". Ota selvää hyvä mies tai sitten älä edes kirjoita mitään, tommoinen arpominen on perseestä. Mikä se sun broidin nimimerkki edes on?

No ei nyt tarvi päälle käydä...Kunhan mainitsin asiasta kun sanoit että "syyttömiäkin" on joskus bannattu... Sanon että lähettää uuden meilin jos hän on käsittänyt jotain väärin.

Tomi taisi riitaantua Miken kanssa ja heitettiin ulos pakkiksesta tms. Oli ufs-foorumilla, mutta on nykyään nörttien palvoma bodari-mode Muropaketissa :D

Okei, kiitos tiedosta. :)

Muuten sama kuin kaiketi Odulla ja varmaan monella muullakin: eli aikanaan oli palava himo treeniin ja ruokavalioon ja palstaa tuli luettua sen mukaisesti, sittemmin on tullut muut asiat tärkeämmiksi (työ/ura, perhe jne). Eli nykyään luen palstalta lähes kaikkea muuta, paitsi treeni-ja ruokavaliojuttuja. Voimailu- ja bodaus -uutiset edelleen tosin kiinnostaa.
Ihan sama juttu. Kun on lukenut tarpeeksi monta viestiä treeniohjelmista ja väittelyä jonkun lisäravinteen toiminnasta, niin ei sitä enää jaksa seurata saatika osallistua. Itse tietää jo niin hyvin, mikä toimii itsellä ja mikä ei toimi. Nyt lähinnä kirjaan treenejä tuonne blogiosastolle, kun se on tapa ja sitä jotkut tutut vielä lukee, ja kun treenitkin alkaa olla jo sellaista vanhan miehen pumppailua ja kovimmat raudat on nostettu, niin taitaa olla aika lopettaa tuo treeniblogikin. :)

Ihan sama juttu. Kun on lukenut tarpeeksi monta viestiä treeniohjelmista ja väittelyä jonkun lisäravinteen toiminnasta, niin ei sitä enää jaksa seurata saatika osallistua. Itse tietää jo niin hyvin, mikä toimii itsellä ja mikä ei toimi. Nyt lähinnä kirjaan treenejä tuonne blogiosastolle, kun se on tapa ja sitä jotkut tutut vielä lukee, ja kun treenitkin alkaa olla jo sellaista vanhan miehen pumppailua ja kovimmat raudat on nostettu, niin taitaa olla aika lopettaa tuo treeniblogikin. :)
Kai se vähän tuommoiseksi on mullakin mennyt, siis palstan lukeminen ja tänne kirjoittelu, paitsi etten ole blogannut täällä, edes reenejä. Ehkä sitä voisi joskus harkita, kun nyt tavan vuoksi palstalla kumminkin hengailen vähän väliä.

Sen sijaan kovimpien rautojen nostamisesta olen eri mieltä. Maksimivoimareeni on iäkkäämmällekin mahdollista ja vielä siinä 40-50v voi rikkoa ennätyksiään. Niin aion ite tehdä. Nyt noin 2,5v reeni on ollut enempi kuntoilupotailua, mutta koska maksimivoiman kehittämiseen tähtäävä reeni on mulle motivoivinta ja kiinnostavinta, niin kun elämäntilanne sen sallii, palaan semmoisen reenin pariin ja tod.näk. rikon entiset ennätykseni selvästi. :evil: Niin voit sinä ja kuka tahansa muukin noin 30-50v tehdä, jos motivaatio löytyy. Jos entiset ennätykset on tehty lääkeaineiden avulla, on asia tietenkin eri, mutta siitäpä puhutaan doping/antidopingosiolla.

Parasiiteissä, eiku paranoideissa, EIKU poikaparassa. Saatana - PARATIISISSA siis.
:haart:

Rinkku lukee Pakkista, mutta ei ole kirjoitellut moneen aikaan. Sai traumoja muinaisesta Hanna Partanen-ketjusta.

Noniih, selvis tämäkin. Näiden kahden herrasmiehen juttuja oli aina ilo lueskella :D :haart:

Sen sijaan kovimpien rautojen nostamisesta olen eri mieltä. Maksimivoimareeni on iäkkäämmällekin mahdollista ja vielä siinä 40-50v voi rikkoa ennätyksiään. Niin aion ite tehdä. Nyt noin 2,5v reeni on ollut enempi kuntoilupotailua, mutta koska maksimivoiman kehittämiseen tähtäävä reeni on mulle motivoivinta ja kiinnostavinta, niin kun elämäntilanne sen sallii, palaan semmoisen reenin pariin
Itsellä vei tuloshakuisen treenaamisen halut se, kun hyviä tuloksia tuottanut, ylirasituksen (ei ylikunnon) rajoille viety periodisointi aiheutti ongelmia salin ulkopuolella stressin muodossa ja olkapääkin on kaksi kertaa ollut kuntoutettavana. Ehkä vedin överiksi, ehkä en, mutta jatkossa en enää tuollaisia syklejä aio kokeilla. Epäilyttää, tuleeko enää ennätyspainoja vähemmällä panostuksella. Toisaalta nyt 16 kg kevyempänä on ollut mukava huomata, miten painoon suhteutettuna voimatasot ovat pysyneet aika hyvin tällaisella pumppaamisellakin. :)

Eleonoora hävinny jonnekin :( Joskus männä vuosina karkasi hieman juttu lapasesta väärässä keskustelussa ja siitä off-topicin raunioilta syntyi sitten Ihmissuhdeongelmat-threadikin..:D

Mullakin on jäänyt mieleen tuo nimim. Opiskelija. Mitä nyt joskus silmäilin, kaveri oli aika perillä monenmoisesta.

Mutta onhan tää palstan selailu muuttunu. Ravintopuolelle jaksaa vielä kirjoitella, treenipuolta taas koskee se, että pyörää on hankala keksiä uudestaan, joten eipä juuri tule enää avattua.

Kai se tässäkin on jonkinlainen elinkaari... nuorena kun palautu, kehitty ja testot virtas jaksoi reenata, oli enemmän motivaatiota kaikkeen, nyt treenaaminenkin on vaan sellaista tekohengitystä vaanivan keskivartalolihavuuden haittojen minimoimiseksi. Ehkä kyse on vähän identiteetin muutoksestakin työelämän myötä, koska enää minuus ei ole vaan sitä olkavartta tai selän paksuutta.

Off-topic on kuitenkin edelleen hyvää viihdettä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom