Pakkikselta kadonneet nimimerkit

Mikä idea on vaihtaa nikki kokokaan uuteen? Kirjottelee niin paskaa läppää, et ei kestä edes nimimerkin takana enää olla?
Niin, minnehän sitten katosi Bodaaja? Sen faijalla oli kuulemma ainakin vitun iso haba. Hieno mies muutenkin.

Nyt vois sanoa että lol:D

kyllä toi nikki vaihtuu kaikkii aikaisempiin posteihin kanssa. Jos sitä haluaa aloittaa nollasta, niin pitää luoda kokonaan uusi nikki. Viestihistoria suolaa aika nopsaa, jos pelkästään vaihtaa nimimerkin eikä tee uutta.

Sikäli hullua, että koko TOP 10 ekat rekannutta ever vuonna 2002 ovat olleet aktiivisena kaikki tänä vuonna ja yhtä lukuunottamatta kaikki marraskuun jälkeen.
Lähes päivittäin tulee vieläkin selailtua palstaa. Treeniasiat eivät jaksa juurikaan enää kiinnostaa, sillä nykyään kehityksen esteenä ei ole tiedon puute, vaan oma laiskuus.
Palstan ylläpito on sen verran korkealla tasolla, että keskustelut eivät mene täysin perseilyksi, joten Pakkista jaksaa seurata.

Sikäli hullua, että koko TOP 10 ekat rekannutta ever vuonna 2002 ovat olleet aktiivisena kaikki tänä vuonna ja yhtä lukuunottamatta kaikki marraskuun jälkeen.

Ja jos aletaan tilastoja lisää kaivamaan, niin top 100 ensimmäisestä rekisteröityneestä 39kpl ovat edelleen 7,5 vuoden jälkeen aktiivisia käyttäjiä, kaikki loganneet sisään joulukuun 2009 aikana. Lojaalia porukkaa ja meikä on aika otettu.

Itse olen yksi niistä, jotka seurasivat jo muinoista Roinaforumia (itse asiassa jo sitäkin ennen ollutta roina.da.ru vai mikä se nyt olikaan). Sitten kun tuli Pakkis ja piti rekisteröityä uudestaan 2002 huhtikuussa, niin mukana oltiin. Kaikki nämä vuodet aktiivisesti, oikeastaan päivittäin palstaa seuranneena, silloin tällöin viestitelleenäkin... Voi v***u kuinka monta tuhatta tuntia on tullut täällä norkoiltua vuosien saatossa. Edelleen tuntikaupalla lähes päivittäin. Olisin varmaan miljonääri, jos sen ajan olisi käyttänyt johonkin bisneksiin :)

Muuten sama kuin kaiketi Odulla ja varmaan monella muullakin: eli aikanaan oli palava himo treeniin ja ruokavalioon ja palstaa tuli luettua sen mukaisesti, sittemmin on tullut muut asiat tärkeämmiksi (työ/ura, perhe jne). Eli nykyään luen palstalta lähes kaikkea muuta, paitsi treeni-ja ruokavaliojuttuja. Voimailu- ja bodaus -uutiset edelleen tosin kiinnostaa. Itse olenkin viime vuosina arvostanut juuri palstan monipuolisuutta: tämä on ainoa foorumi, jota seuraan. Ja vaikka en itse aktiivisesti enää salitouhuja harrastakaan ja alan threadeja täällä lueskele, niin joku juttu tässä silti on "sitouttanut" palstaan. En usko, että jaksaisin samanlailla seurata sisällöltään täysin samanlaista palstaa, jos lajina palstalla olisi vaikka jääkiekko. Eli vaikken kehoilija enää olekaan, niin silti ala on jotenkin lähellä sydäntä, aina. En osaa selittää ajatuksiani tähän, ehkä joku tajusi...

Eli kiitokset vaan Mikelle.
Ps. Monen montaa nimimerkkiä olen minäkin jäänyt kaipaamaan. Ehkä he joskus tekevät comebackin... toivotaan!

Mikä idea on vaihtaa nikki kokokaan uuteen? Kirjottelee niin paskaa läppää, et ei kestä edes nimimerkin takana enää olla?

Yksi syy voisi olla esim. se, että on halunnut olla täällä ihan anonyymisti, ja sitten jostain postauksista joku kummin kaiman serkku onkin tunnistanut.

edit. Just. Vastasin sitten toiseksi viimeisen sivun alimmaiseen postiin luullen, että se oli koko ketjun viimeinen, eikä kukaan muka ollut siihen vielä kommentoinut. *läpyläpy*

Heinäkuusta 2002, ja varmaan silloin lopputalvesta aloin selailemaan. Tais olla jo Roinaforum?

Ihmettelinkin Miken kommenttia VIP uusinnan yhteydessä: " Kiitos, taas ". Selvisipä sit sekin :)

Sama kuin muilla. Treeni ja Ravinto osio pyörii ympyrää joten lähinnä postailen ns. " offtopic " ketjuihin.

Joka kymmenes vuosi puoleen hintaan?

Joo, alusta asti ollaan oltu täälläkin linjoilla. Tosin, olen odottanut jo 2 vuotta että Mike päästää mut lukeen tota senioripalstaa, vink vink :)

Täälläkin ilmoittautuu yksi muinaisjäänne roina.da.ru ajoilta. Aktiivisesti olen palstaa seuraillut vaikka oma antini sisältöön on ollut aika vaatimaton. Nyt olen tosin uskollisesti jaksanut päivittää treenipäivyriä jo 1,5 vuoden ajan.

Pakkista tulee luettua edelleen säännöllisesti. Vaikkakin treeni- ja ravintopuolta aika harvakseltaan. Tänään jostakin syystä muistin salasanani, niin piti ihan loggautua sisään :) Semmosta.

Mitäs sitte jos kirjoittelee tänne pakkikselle julkisella paikalla ja joku muu hemmo kans kirjoittelee tänne sieltä... ja jos joku muu saa bannit niin saanko mäkin bannit sieltä? Ei tällä hetkellä paljoo kotona tuu koneella oltua ku kone rikki, välillä nyt veljen konetta tulee käytettyä, mut ei kauheesti ku aika paska kone :D oon huomannu vaan että aika moni ihminen käy kyseisellä paikalla pakkiksella aina kun kirjaudun sisään nii siinä on varmaan niitä nimi vaihtoehtoja 20 .........

Mitäs sitte jos kirjoittelee tänne pakkikselle julkisella paikalla ja joku muu hemmo kans kirjoittelee tänne sieltä... ja jos joku muu saa bannit niin saanko mäkin bannit sieltä? Ei tällä hetkellä paljoo kotona tuu koneella oltua ku kone rikki, välillä nyt veljen konetta tulee käytettyä, mut ei kauheesti ku aika paska kone :D oon huomannu vaan että aika moni ihminen käy kyseisellä paikalla pakkiksella aina kun kirjaudun sisään nii siinä on varmaan niitä nimi vaihtoehtoja 20 .........
Sä nyt olet vaarassa lentää ulos muutenkin, koska sun kusimuna broidis sekoili toisella nimimerkillä samalta koneelta. Teillä on ainoina sama IP, joten katoppa viestejäsi tarkkaan jatkossa. Ei tartte kun yksi sivuun, niin se on ip banaanissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom