• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Pakkikselta kadonneet nimimerkit

Ei mutta, mun muistaakseni tällanen ketju oli joskus, joku tietävä voisi valaista. Itseä ainakin aina kiinnostaa mihin jengi sitten päätyy, kun kirjottelu loppuu. Ihan sen takia, et jos sattuu delaamaan, niin ei jää haamunikkejä.

mxm

Joo, muistaakseni tällainen on kans joskus ollut. Ihan mielenkiintoista kuitenkin kuulla, minne jengi katoaa.

Ikä
38
- Missä Neutraali?

- Ja aikanaan monta vuotta sitten oli nimimerkki Rühl, joka linkkasi kaikki bodi-uutiset aina maailmalta. Vai muuttiko vaan nimimerkkiä sitten. Jossain vaiheessa tuotakin tapahtui joidenkin vakkarikirjoittelijoiden kohdalla, esim nimim "meitsi", en muista miksi hän vaihtoi nimensä.

- JJJ?

Kadonneita nimimerkkejä on monia, pitäis oikein miettiä ja muistella, mitkä ne olikaan.

mxm

En saa nyt nickiä mieleen mutta kukas oli se kundi, joka meni kihloihin joskus 15 tai 16-vuotiaana ja sitä hehkutti kovasti. Sellainen kihara letti sillä ainakin oli kuvista päätellen. Soiko kellään kellot?

Kiinnostais tietää mitä Huhtamolle kuuluu.
Huhtamo heitti kyllä sellasta settiä että iloinenhyljekkin kalpenee :D Ite sillon aloittelevana pakkislaisena olin että onkohan tää ihan normaalia tällä foorumilla, kun luulin että täällä puhuttas vaan raudan kolistelusta :lol2:

Edit. Onhan tuo hulkkiki johki kadonnu. Mutta kertokaa miks neutris on hävinny! :(

Huhtamo heitti kyllä sellasta settiä että iloinenhyljekkin kalpenee :D Ite sillon aloittelevana pakkislaisena olin että onkohan tää ihan normaalia tällä foorumilla, kun luulin että täällä puhuttas vaan raudan kolistelusta :lol2:

Edit. Onhan tuo hulkkiki johki kadonnu. Mutta kertokaa miks neutris on hävinny! :(
Eikös Hulkki Nyyssölän ketjussa spekuloi stargåtea ja silloin tällöin kommentoi pro-bodaajien ketjussa.

mxm

Christian Alatalo on kans yks nicki, joka on kadonnut jo jokin aikaa sitten. Aiemmin kirjoitteli kovastikin.