Pakkikselta kadonneet nimimerkit

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Nonniin, yksi kova takaisin! Eipä ole miehestä paljon ilmeisesti kuulunut, ei ole ainakaan silmään sattunut :(

Vai kova... :cool:

Oon mä nyt jonkin aikaa lueskellut pakkista ja päivitellyt blogia. Jos nyt vähän pidempään malttaisi täällä vaikuttaa kun ostin VIPin kahdeksi vuodeksi.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Eli kyseessä on ilmeisesti tosi rakkautta, koska pakkis on täysin unohdettu.

Jep! Mutta pakarat näyttää yhtä hyviltä, ellei paremmilta. Mä voisin alkaa päivittää sen treenipäiväkirjaa :D

Elääköhän happo vielä?:rolleyes:

Happo on elossa mutta ei paljoa koneella pyöri. Tuossa kesällä kerrän dokailin sen kanssa ja päivitettiin kasvotusten kuulumisia kun ei ole miestä täällä näkynyt. Facebookista löytyy myös mutta harvemmin sinnekään kirjottelee. On aikamoisen, hmm... erilainen elämä nykyään. Mut vielä oli lihoissa vaikka puntti onkin jäänyt hieman taustalle :puntti:

Gillyannea minäkin kaipaan.

Gillyanne on aktiivisesti vaikuttanut muilla forumeilla, syytä Pakkiksen lopettamiseen en tiedä. Löytyy mulla FB, ja on aikamoisen menestynyt noissa voimailukisoissa. Kaikenlaista mitalia ottanut nyt tämän vuodenkin aikana :) Laitanpa sille terkkuja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Karstakeuhko on edelleen keskuudessamme. Muodossa tai toisessa.

Olikos porkkanamies nimeltään Eugen? Eugen oli aivan hillittömän hauska hahmo. Muistaakseni bannattiin, mutta en yhtään muista miksi. Ei ollut yhtään räyhääjätyyppiäkään.

Ei ole Munakasta näkyny foorumilla :/ Oli niin piristävä aina sunnuntaisin kirjautua pakkikselle, kun kaveri päivitti puhtailla raaka-aineilla rakennetun viikon ruokavalion :)!!

Eikös se melko ahkerasti päivittele Zack Khan -ketjua ainakin?

Tää threadi koskee omaakin asijaa. Vanhemmat foorumilaiset muistaa nimimerkki paistijauhelihan ja toi hakukin löytää joitain sen posteja(nimimerkkihaulla, toisin on ihan turha hakeekaan :)). Kuitenkin olis haussa ketju, jossa tyyppi selittää mm. sitä miten se kävi verenpainemittauksessa ja se mittauspanta ei mahtunut sen hauiksen päälle - sitten otettiin joku reiteen tarkoitettu panta ja se sitten juuri ja juuri mahtui. Viestiä tuli aikanaan repeiltyä aivan huolella - siinä jo näkyi se trollaus ihan 100%, mutta suurimpaan osaan käyttäjiä vielä upposi tuokin juttu. En nyt tota ketjua löytänyt missä toi juttu oli, joten jos joku muistaa paremmin niin linkatkaa ihmeessä. Voi olla tietty hävinnytkin...

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom