Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
täällähän minä, tosin vahingosa googlen kautta päädyin tonne moto osiolle. ei tuu enää seurattuu näitä voimailu sivustoja sen takia en oo kirjotellu. ehkä joskus taas innostuu, ei voi tietää. joo ei tuu perseitä nuoltua :D:evil:Missä on NEUTRAALI? Neutraalin juttuja oli kiva aina lukea, ei ollut turhaa perseennuolentaa vaan faktat faktoina.
Missä on Bodaaja faijoineen?
Missä on NEUTRAALI? Neutraalin juttuja oli kiva aina lukea, ei ollut turhaa perseennuolentaa vaan faktat faktoina.
Missä on Bodaaja faijoineen?
täällähän minä, tosin vahingosa googlen kautta päädyin tonne moto osiolle. ei tuu seurattuu näitä voimailu sivustoja sen takia en oo kirjotellu. joo ei tuu perseitä nuoltua :D
NEUTRAALI ja muinaiset penkkivääntöketjut on parasta viihdettä pakkiksella! "140 penkkaaja ei ota 170 penkistä vaikka mitä intät" on jäänyt päähän. :D
Tämä.
Oliko Jimmykin sittenkin vain heikko yksilö, joka ei kestänyt sitä raivokkaiden himojensa aiheuttamaa häpeää, kun palstan naiset jossain threadissa paljastivat Jimmy Kikkelin lähestyneen yksityisviestein tyyliin jokaista palstan vaginan omaavaa, joka nimimerkin kirjoitusasun perusteella saattoi olla edes keskivertoa haluttavampi. Jimmy, jos luet tämän: olen pettynyt sinuun. Tule takaisin, kaipaan sinua.
Missä ChildInTime? Ei oo kuulunu hetkeen, ikävä ihan tulee.
Battleaxe tainnut jättää pakkiksen kokonaan :(
Ihmetellyt mihin pyssy katosi, sehän suolsi tyyliin kymmeniä viestejä päivässä.