SUPERCARB 1kg -40%

Pakkikselta kadonneet nimimerkit

Ankara Aatu?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Missä on NEUTRAALI? Neutraalin juttuja oli kiva aina lukea, ei ollut turhaa perseennuolentaa vaan faktat faktoina.

Missä on Bodaaja faijoineen?

Missä on NEUTRAALI? Neutraalin juttuja oli kiva aina lukea, ei ollut turhaa perseennuolentaa vaan faktat faktoina.

täällähän minä, tosin vahingosa googlen kautta päädyin tonne moto osiolle. ei tuu enää seurattuu näitä voimailu sivustoja sen takia en oo kirjotellu. ehkä joskus taas innostuu, ei voi tietää. joo ei tuu perseitä nuoltua :D:evil:

NEUTRAALI juuri tunti sitten kommentoi autot ja motot ketjussa, viimeisestä aikaa 2-vuotta :D on tätä odotettu ;)

täällähän minä, tosin vahingosa googlen kautta päädyin tonne moto osiolle. ei tuu seurattuu näitä voimailu sivustoja sen takia en oo kirjotellu. joo ei tuu perseitä nuoltua :D

Alahan ruveta taas aktiiviseksi! Joko 200kiloa selätetty penkistä?

NEUTRAALI ja muinaiset penkkivääntöketjut on parasta viihdettä pakkiksella! "140 penkkaaja ei ota 170 penkistä vaikka mitä intät" on jäänyt päähän. :D

NEUTRAALI ja muinaiset penkkivääntöketjut on parasta viihdettä pakkiksella! "140 penkkaaja ei ota 170 penkistä vaikka mitä intät" on jäänyt päähän. :D

Harmi kun ei nähnyt Vastiksen ketjua.

Tämä.
Oliko Jimmykin sittenkin vain heikko yksilö, joka ei kestänyt sitä raivokkaiden himojensa aiheuttamaa häpeää, kun palstan naiset jossain threadissa paljastivat Jimmy Kikkelin lähestyneen yksityisviestein tyyliin jokaista palstan vaginan omaavaa, joka nimimerkin kirjoitusasun perusteella saattoi olla edes keskivertoa haluttavampi. Jimmy, jos luet tämän: olen pettynyt sinuun. Tule takaisin, kaipaan sinua.

Uteilaisuus heräsi, onko näin oikeasti tapahtunut ja mistä moisia paljastuksia löytää :D

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
I'm back! Vuosikymmenen hiljaiselon jälkeen päätin palata foorumille. Josko sitä motivoitus lisäämään intensiteettiä salilla tässä samalla.

Missä ChildInTime? Ei oo kuulunu hetkeen, ikävä ihan tulee.

Haha :D

Tapasin elämäni naisen 2012 ja ghostasin sitten kaikesta muusta elämästä aika tehokkaasti. Tällä hetkellä ollaan muuttamassa britteihin eikä näillä näkymin olla tulossa takaisin ihan heti.

... Ei vain ole enää mitään keskusteltavaa tällä foorumilla. Sama paska vuodesta toiseen kiertää, naamat vain vaihtuu. Oon shiftannu harrastustoimintani lähes kokonaan lauluun ja musiikkiin niin tää punttipuoli on silleen jotenkuten mukana. :)

Kiitos kaipauksesta höpönassu. <3

Nimimerkki pahis_. Jollakin oli siquna sen posti joka meni tyyliin näin "nyt olen bs bulkilla painoi nous 2 päivässä 3 päivää"

Battleaxe tainnut jättää pakkiksen kokonaan :(

Profiilista voit käydä nopeasti tsekkaamassa ;)...Aina, kun joku on vähemmän aktiivinen. Ei nyt hirveän kauan vielä ole ollut pakkikselta pois.

Ihmetellyt mihin pyssy katosi, sehän suolsi tyyliin kymmeniä viestejä päivässä.

Ihmetellyt mihin pyssy katosi, sehän suolsi tyyliin kymmeniä viestejä päivässä.

Pyssy katosi forum softan päivityksen yhteydessä. Ei ole miehestä sen jälkeen kuulunut. Jos joku tuntee muutenkin kuin nimimerkin takaa, niin voisi kyllä vihjata, että tulee takaisin :)

No LOL, aika mystistä sitten,varsinkin kun ottaa huomioon pyssyn aktiivisuuden.

Back
Ylös Bottom