pakara lihakset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja midor
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
eli mave ja kyykky ei kuulu mun reeniohjelmaan koska mulla on ala selkä paskana. löytyykö jotain korvaavaa liikettä millä sais pakaroihin lihasta. jalkoihin pystyy muuten reenata muttei just noita pakaroja.

midor sanoi:
eli mave ja kyykky ei kuulu mun reeniohjelmaan koska mulla on ala selkä paskana. löytyykö jotain korvaavaa liikettä millä sais pakaroihin lihasta. jalkoihin pystyy muuten reenata muttei just noita pakaroja.

Oheisesta linkistä löytyy muutama liike:
http://www.exrx.net/Articulations/Hip.html#anchor845621

Tuo taljalla tehtävä liike kannattaa tehdä myös niin, että "työntää" jalkaa taaksepäin.

pystytkö prässiä tekemään? älä tee liian alas, silloin mullaki alkaa tuntumaan ala selässä.

Prässi ottaa varmasti pakaroihin, kun jalat ovat tietyssä/oikeassa asennossa.. Tai askelkyykky on toinen, mutta onnistuuko?

Eikö salilta löydy jotain pakaroille tarkoitettuja hilavitkuttimia? Vaikka TÄHÄN tyyliin? :hyper: Voihan tuota yrittää vaikka taljassa. Semmonen lenkki vaan jalkaan ja menoks. :whip:

Askelkyykkyä itsekin suosittelisin jos selkä antaa myöden. Se tuntuu ainakin omassa rektumissa hyvin.

Proteos sanoi:
Askelkyykkyä itsekin suosittelisin jos selkä antaa myöden. Se tuntuu ainakin omassa rektumissa hyvin.

Onkos kisiksen mekaanisesta jalkaprässistä mihinkään? Itse teen sillä ja jalkaprässillä sarjoja, kun on alaselän kanssa myös ongelmia? :nolo: Askelkyykkyä oon joskus koittanut, ja se tuntui aika passelilta. Kuinka paljon askelkyykyn ja mekaanisen jalkaprässin ero on? Siis kummasta enemmän habaa pakaroihin? :D

Proteos sanoi:

Omat paskapatterit on ollut taas pari päivää kosketusarat, kun aloin tekeen askelkyykkyä pienen tauon jälkeen. Pakaroiden lisäksi tuntuu hyvin myös taka/sisäreisissä. Jos alaselkä vaivaa, niin kokeile tehdä askelkyykky käsipainot kädessä. Näin saat alaselän painetta vähän vähemmäksi.

MKM sanoi:
En tiedä millä tavalla selkäsi on paskana, mutta linkin liike on paitsi erinomainen pakaraliike, myös selkävaivoista kärsineiden voimanostajien suosikki selän kunnossapitämiseksi:

http://www.exrx.net/WeightExercises/GluteusMaximus/WtReverseHyperextension.html
AIka näppärän näköinen liike... täytyykin heti koittaa kun persettä treenataan.

Prässi on varmaan myös ihan käypä liike hanurille. Itse en ole sitä kuitenkaan vähään aikaan tehny, koska mun salin prässi on hiukan venäläinen.

Tuo kyseinen pakaralihaslaite on leimattu "naislaitteeksi" jolla heilutellaan viiden kilon painoja ja kiinteytetään persettä... mutta kyllä siihen sata kiloa saa eli jätkiä lisää vaan tuota käyttämään... itsekin lisäsin sen viikko sitten jalkapäivään...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Proteos sanoi:
AIka näppärän näköinen liike... täytyykin heti koittaa kun persettä treenataan.

Ottaa alaselkään ja "ylä" perseeseen huomattavasti kovemmin kuin tavallinen selänojennus eli selkäpenkki, tuskin pystyy tekemään jos alaselkä on pahasti rikki. Liikkeen kovuutta saa helposti lisättyä tekemällä liikkeen vähän hitaammin. Polttelee mukavasti, suosittelen.

Porkkanaraastin sanoi:
pystytkö prässiä tekemään? älä tee liian alas, silloin mullaki alkaa tuntumaan ala selässä.

Joo, prässia vaan, ja pidä huolta ettei ala_selkä pääse pyöristymään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom