Paistoin kinkun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Kiitos Huppe! :) Ja kiitos myös Jakob, tuokin pitänee pitää mielessä!

E: Mistä tommosia joulukalentereita saa?!?!?

9 eurolla Real Supermarketista Saksasta.
http://www.real.de

Ei ole valitettavasti on-line-shopissa vaan ihan joutuu itse käymään Saksasta. Mulle kaveri lähetti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^^No joo... Ehdinkin kaivella ja googlailla. En tosin löytänyt tuota vielä valikoimasta. Pitää koittaa selvitellä josko jotain kautta sais moisen hankittua.

Tavoitteena ylikypsä ihanuus.

Ensin 90 asteessa kunnes sisälämpötila seitsemässäkympissä, sitten pinta 250 asteessa kunnes kasikymppiin.

siksa.jpg

Kauanko saa paistaa ysikympissä tuollaista jöötiä jotta saa sisälämmöt 70 asteeseen?

Oon paistellut jossain 110-120 asteessa noita ja sekin kestää aikasta kauan, mutta ei vielä kuivaa kinkkua. Vois hyvinkin pistää vielä alhasemmalla jos siitä selkee hyöty on?

Kauanko saa paistaa ysikympissä tuollaista jöötiä jotta saa sisälämmöt 70 asteeseen?

Oon paistellut jossain 110-120 asteessa noita ja sekin kestää aikasta kauan, mutta ei vielä kuivaa kinkkua. Vois hyvinkin pistää vielä alhasemmalla jos siitä selkee hyöty on?

Laita vaan

Pitää käydä tänään savustamolta palvattu joulukinkku. Ihan Atrian tai vastaavan 7kg juhlakinkun vein sinne palvattavaksi kun niiden omat kinkut oli jo varattu loppuun.
Iltasella maistellaan!

Savukinkku. Hyvää on mutta hieman mietityttää onko 6,7kg jo yliannos savulihaa.

savukinkku.JPG

Pitänee pakastaa osa.

onko pakko kuorruttaa jos ei jaksa (... odottaa)
possun jalka meni klo 1500 uuniin, kohta puoleen ois valmista. Sisälämpötila oli äskettäin jo siinä 70 asteen tuntumassa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom