painonnostovyö eka sellainen

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kaupunki
pks
kattelin prismasta body sclupture vaalee nahkanen 19,90 tarjouksessa. mitäs sanotte onko ton hintasissa muita vaihtoehtoja? tarttisin kyykkyihin ja maastavetoon 1-2x viikossa.

Osta kunnon (pikalukollinen) voimanostovyö vetoon ja kyykkyyn. Painonnostovyöllä repii vaan vatsansa auki.

Wrangelta voimanostovyö 40€. Sillä pärjää hyvin.

Komppailen. Wrangen perus voimanostovyö ollu käytössä vuosia ja hyvin on pelittäny. Eikä välttämättä kannata käydä pihistelemään muutaman kympin takia, kunnon vyö kuitenkin kestää kovaakin käyttöä vuosia. Ellei sitten satu kasvamaan siitä ulos...

hmm sitten olis tarkotus saada siihen vielä keikkoja kiinni leuanvetoa varten.

mitä eroa painonnosto ja voimannostovyöllä on käytännössä/päällepäin.?

Wrangelta voimanostovyö 40€. Sillä pärjää hyvin.

Salilla jossa itse käyn on ollut monta vuotta juuri kyseinen vyö kaikkien käytössä .
On todella hyvin kestänyt ja lukko systeemi on todella hyvä

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Selvennetäänpä hieman. Oheisessa kuvassa on esimerkit kaikista tässä ketjussa mainitusta vöistä.

Ylimpänä tuo lisäpainovyö, johon voi laittaa roikkumaan lisäpainoja niin leukaa vedettäessä kuin kuvanmukaisesti dippiä tehdessä. (itse suosittelen käyttämään käsipainon sijasta levypainoja).

Seuraavana painonnostovyö, joka siis on takaa leveämpi ja edestä kapeampi.

Alin on voimanostovyö, joka on siis painonnostovyöstä eroten leveä koko matkalta, myös edestä. Kuvan vyössä on tavallinen solkilukko, mutta yleinen on myös pikalukko.

5546589.jpg

Itse käytän alimmaista versiota, eli voimanostovyötä (pikalukolla) ja suosittelen sitä kyllä muillekin. Omasta mielestäni paljon parempi käyttä kuin tuo edestä kapeampi versio.

Kuten ehkä kuvan eroista huomaat, painonostovyötä ja voimanostovyötä käytetään tukemaan keskivartaloa. Niitä ei voi käyttää lisäpainojen kannattelemiseen. Samoin ei lisäpainovyötä, eli dippivyötä voi käyttää tukemaan keskivartaloa. Kyseessä on siis kaksi ihan erityypin vyötä täysin eri käyttötarkoituksiin.

Sain joululahjaksi tuollaisen Duke fitness voimannostovyön jossa on pikalukko, ja on kyllä parhain ja tukevin vyö mitä voi olla! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom