On
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo kuitenkin ainoa suomalainen superraskaansarjan ME-mies painonnostossa. Tosi vähän kuulee miehestä nykyään puhuttavan mitään.Kalevi Lahdenranta, Top Olympic Lifters of the 20th Century @ Lift Up
History of Olympic Weightlifting at Lift Upwww.chidlovski.net
Tohon lisäks kaksinkertainen Suomen mestari voimanostossa.78v tänä vuonna täyttävällä Lahdenrannalla olis varmaan urheilusta ja siviilityöstään paljonkin tarinoita.
Joo kuitenkin ainoa suomalainen superraskaansarjan ME-mies painonnostossa. Tosi vähän kuulee miehestä nykyään puhuttavan mitään.
Urheilussa on paljon sattumaa. Ite opettelin sen hyväksymään uran aikana. Mulle oli tärkeintä että vihdoin suomalainen miesnostaja sai mitalin. Ei väliä kuka se oli. Ja Suomen olympiamitaleista painonnostossa 2/3 on boikottikisoista. Silti niiden merkitys lajille on iso. Kyllä mua junnuna inspiroi se että Pekka Niemi on olympiamitalisti vaikka sillä ajalla oli häntä parempia suomalaisia joilla ei ole mitalia. En ole sinällään kanssasi eri mieltä mutta urheilussa on sattumaa ja monimutkaisia kehityskäyriä joihin ei voi yksin vaikuttaa. Mun mielestä Eeron mitali oli hieno juttu. Itse haluasin että Milkolla olisi mitali koska hän on mun silmissä todella loistava nostaja mutta toisaalta ei se hänen tasoaan muuta onko sitä vai ei.Tää on jossain mielessä jopa surullista.
Eero ei lukeudu 2000 luvun top5 eikä varmaan edes top10 suomalaisissa. Ja silti hän on se joka saa mitallin.
En tiedä onko hienoa saada mitalli kisoista mistä puuttui kovat maat ja sen lisäksi tämäkin mitalli tulee käryn jälkeen.
Tässä taas pääsee todistamaan tätä urheilun epäoikeudenmukaisuutta!
Vai että oikeus tapahtui kun käryn jälkeen meidän eerolle mitalli?
Entäs se kun 10 parempaa suomalaista jäänyt ilman mitalin mitalia..
Tällaista syvällistä pohdintaa
Toi loppu lausahduksesi pitää kyllä niin paikkansa. Arvostus tulee tehdystä työstä, lahjakkuudesta ja nostetuista kiloista! Ei mitalista tai sen väristä.Urheilussa on paljon sattumaa. Ite opettelin sen hyväksymään uran aikana. Mulle oli tärkeintä että vihdoin suomalainen miesnostaja sai mitalin. Ei väliä kuka se oli. Ja Suomen olympiamitaleista painonnostossa 2/3 on boikottikisoista. Silti niiden merkitys lajille on iso. Kyllä mua junnuna inspiroi se että Pekka Niemi on olympiamitalisti vaikka sillä ajalla oli häntä parempia suomalaisia joilla ei ole mitalia. En ole sinällään kanssasi eri mieltä mutta urheilussa on sattumaa ja monimutkaisia kehityskäyriä joihin ei voi yksin vaikuttaa. Mun mielestä Eeron mitali oli hieno juttu. Itse haluasin että Milkolla olisi mitali koska hän on mun silmissä todella loistava nostaja mutta toisaalta ei se hänen tasoaan muuta onko sitä vai ei.
https://www.instagram.com/masu.thegiant/?hl=fiToi loppu lausahduksesi pitää kyllä niin paikkansa. Arvostus tulee tehdystä työstä, lahjakkuudesta ja nostetuista kiloista! Ei mitalista tai sen väristä.
Itse pidän sinua ja Milkoa ehdottomasti tämän aikakauden ylivertaisena kaksikkona!
Toivotaan että lajiin löytyisi vielä teidän kaltaisia kaikkensa panostavia lahjakkuuksia!
Tossa on lahjakas kaveri. En tunne yhtään muutaku sen mitä Jessen kanssa puhunut. Mutta sivusta katsottuna lahjakkain Suomessa. Odotan mielenkiinnolla.
Taitaa olla painonnoston heittäminen pois olympiakisoista lähempänä. Tosin muistelen että siitä on puhuttu ainakin 1988 Soulin kisoista asti.