Painon lisäyksestä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Massiwe
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
37
Kuinka paljon pitää syödä plus kaloreilla että saisi massaa kilon viikossa lisää, jos päivittäinen kulutus on noin 2700 kaloria? Ku meni tän kesän dietit ihan v****lee keuhkokuumeen takia niin jos tässä nyt vetäis syksyy asti massakuuria sitten.

Sun pitäs syödä jotain 4000kcal päiväs mut siin ei oo kovin suurta järkee jos sun
perus kulutus on jotain 2700kcal luokkaa? koska suurin osa tuolla kilo viikos
tyylillä todennäkösesti tulee olemaan puhasta läskiä. Ota ennemmi tavotteeks
semmone kilo kuukaudessa vauhti.

hpt sanoi:
Sun pitäs syödä jotain 4000kcal päiväs mut siin ei oo kovin suurta järkee jos sun
perus kulutus on jotain 2700kcal luokkaa? koska suurin osa tuolla kilo viikos
tyylillä todennäkösesti tulee olemaan puhasta läskiä. Ota ennemmi tavotteeks
semmone kilo kuukaudessa vauhti.
höpönhöpöt.. Mielestäni sellanen 0,5kg viikossa on ihan jees vauhti. Kyllähän sitä läskiäkin tietty tulee jonnin verran, mutta eipä mene miljoonaa vuotta kerätä massaa ja myös se, että eipähän jää ainakaan maksimaalinen kehitys liian vähän syönnin piikkiin :)

joo kyllä se 0,5-2kg pitää viikossa tulla... läskin voi dietata myöhemmin pois(kunhan nyt kattoo ettei ihan hylkeeks muutu :)

itse alussa kun alotin salilla käymisen niin vedin painoa lisää noin 4 kiloa viikossa kuukauden ajan, 17 kiloa yhteensä. Aika paljon tuli kyllä läskiä, noin 6kk kesti päästä siittä kohtuu hyvään kuntoon ja paino neljä kiloa saadusta. Eli 1kk 63->81, 6kk 81>77. että luulisin että tuo 1-2 kg viikossa ei ole viellä edes paha. Nyt 3 ½ kk tavoite olisi 77->92. Paljon perusliikkeitä 6-8 toiston sarjoilla niin saa taas vähä voimatasookin nostettua.

Ei sitä läskiä kannate turhaa kerätä. Melko perseestä alkaa vetää dieettiä ku tiputtavaa on jotai 30 kg.

Oletteko ottaneet huomioon että se diettauskin on kaikki pois massan kasvatuksesta (ellei sitten ole geneettinen ihme joka kasvaa miinuskaloreilla). Harvempi naturaali kasvaa niin nopeasti ettei tuollainen 300kcal kulutuksen päälle riittäisi. Kaikki ylimääräinen läski on välillisesti pois lihasten kasvusta (ellei sitten satu pitämään pysyvästä possu-lookista). Lisäksi suuria kalorimääriä syötäessä keho alkaa "tuhlailla" ravintoaineita. Rasvan kohdallahan tämä ei haittaa, mutta proteiinien hyväksikäytön kannalta se ei ole kovin suotavaa.

veijari sanoi:
joo kyllä se 0,5-2kg pitää viikossa tulla... läskin voi dietata myöhemmin pois(kunhan nyt kattoo ettei ihan hylkeeks muutu :)

Tuo nyt on ihan paskapuhetta, 2 kiloa viikossa tarkoittaa melkein 16kg 2 kuukaudessa josta ehkä 1kg on lihaa. Ja kun sen 15 kg läskiä ja nestettä polttelet niin olet siinä mistä lähit. Korkeintaan.

Sellanen 0,5kg/viikko on ihan jees tahti, itse en sen yli enää mene, kokeiltu on ja opittu on.
Turhan monella aloittelevalla on vaan mielessä sana "massa". Mikä vitun massa kysyn minä. Se on lihasta tai läskiä eikä mitään "massaa".
Intissäkin tupakaveri hehkutti kuinka "tulee massaa" sikabulkilla koko ajan, ja sokeena tuijotteli "paksumpaa" hanskaa peilistä vaikka jätkä muuttui tosiasiassa ihan laardipossuksi.

Tämä kaikki siis naturaalitreenaajia koskien. Järki käteen jannut !

Itse vetelen nyt painoa lisää noin kilon viikossa. Tarkoitus hidastaa tahtia kunhan saa tuota rasvaa kerättyä kehoon vähän lisää, kun rasvaprosentti huitelee tuossa 3.2 lukemissa. Ei haittaisi jos sitä vähän saisi kerättyä lisää, kun tuntuu jo pikkasen liian alhaiselta tuo luku.

Pyranha sanoi:
Tuo nyt on ihan paskapuhetta, 2 kiloa viikossa tarkoittaa melkein 16kg 2 kuukaudessa josta ehkä 1kg on lihaa. Ja kun sen 15 kg läskiä ja nestettä polttelet niin olet siinä mistä lähit. Korkeintaan.

Sellanen 0,5kg/viikko on ihan jees tahti, itse en sen yli enää mene, kokeiltu on ja opittu on.
Turhan monella aloittelevalla on vaan mielessä sana "massa". Mikä vitun massa kysyn minä. Se on lihasta tai läskiä eikä mitään "massaa".
Intissäkin tupakaveri hehkutti kuinka "tulee massaa" sikabulkilla koko ajan, ja sokeena tuijotteli "paksumpaa" hanskaa peilistä vaikka jätkä muuttui tosiasiassa ihan laardipossuksi.

Tämä kaikki siis naturaalitreenaajia koskien. Järki käteen jannut !

Jep. Asiaa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
No tällä viikolla lekurille verikokeisiin katsomaan, että toimiiko tuo kilpirauhanen "vähän" yliaktiivisesti. Käyty kahdessa paikassa mittaamassa tuo rasvaprosentti ja toisessa tuli tuo 3.2 ja toinen sai lukemaksi 3.5. Ongelmana on nut lähinnä tuo että painon saa kyllä nousemaan ylöspäin, mutta keho alkaa poltteleen rasvoja pois heti kun kalorit ei ole reilusti yläkanttiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom