Painon lasku pysähtyny :(

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dariel
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
39
Eli paino laski keväästä tähän viikkoon asti 112->91. Nyt paino on pysyny paikoillaan parisen viikkoa vaikka mitä tehny. Mietinki että voisivatko nämä olla osasyyllisiä?

Rasvat. En ole tietoisesti vedelly terveellisiä rasvoja ja epäilen että saan niitä rutkasti liian vähän. Voiko vaikuttaa painon laskuun?

Kroppa säästöliekil. Mahdollisuus mutta en usko koska treeni kulkee hyvin.

Onko teillä muita ideoita?

mun käsityksen mukaan jos et saa rasvaa juuri lainkaan pitää kroppa viimeiseen asti kiinni siitä rasvasta mitä kropassa on:jahas:

Pidä mässypäivä. Eli herkuttelet jonkunverran päivän verran. Se ei pahaa ehdi aikaiseksi saada, josset nyt rupea vetämään mitään 5 perhepitsaa ja 14l kokista. Pitäisi vähän elvyttää tuota rasvanpolttoa.

Dariel sanoi:
Eli paino laski keväästä tähän viikkoon asti 112->91. Nyt paino on pysyny paikoillaan parisen viikkoa vaikka mitä tehny. Mietinki että voisivatko nämä olla osasyyllisiä?

Rasvat. En ole tietoisesti vedelly terveellisiä rasvoja ja epäilen että saan niitä rutkasti liian vähän. Voiko vaikuttaa painon laskuun?

Niin siis oletko tarkoituksella laskemassa painoa vai oletko kiristelemässä? Paino voi hyvinkin olla pitkiä aikoja samassa, vaikka koko ajan kiristyykin, ei siitä kannata niin huolestua, peilistä sen näkee. Eri asia on sitten se, mikäli nimenomaan haluaa painoa alas.

Mässypäivä olis tosiaan hyvä kokeilla.
Samoin hyviä rasvoja kehiin! Itse olen joskus juuri jättänyt ne syömättä ja kun aloin syödä niitä niin silloin alkoi paino taas pudota.

Dariel sanoi:

Listaapa joutessasi, mitä syöt esimerkiksi yhden päivän aikana. On helpompi neuvoa, mitä tulisi muuttaa.

Aika upea painonpudotus ollut. :thumbs:
Tuossa ne tulikin jo kaikki:
-koita lisätä ruokiisi hyviä rasvoja, kuten kylmäpuristettua oliiviöljyä(niinkuin jo uumoilitkin)
-pidä yksi mässypäivä viikossa
-juo PALJON vettä jos sitä et vielä tee. Omalla kohdalla ainakin vilkastuu aineenvaihdunta huomattavasti. Itselläni taitaa mennä se väh. 10-15litraa päivässä silkkaa vettä. Ei sun tietenkään tota samaa määrää tarvitse imeä, mutta vaikka sen 3-5litraa edes.

Muista mittanauha!
Itse olen ollut miinuskaloreilla viimeiset kolme kuukautta, paino pysynyt samassa mutta vyötärö -10cm ja reidet +3cm.

Tsemppiä :thumbs:

Kiitos neuvoista. Pitää kokeilla tota mässypäivää jos vaikka lähtis siitä taas liikkeelle. Ja öljyjen suhteen aijon hakea jotain hyviä vinkkejä searchin kanssa oikeista määristä ja miten sen pitäis saada ales :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Et varmaan juuri laskeskele kaloreita? Yksi mahdollisuus kai vielä voisi olla se, että kun paino on tippunut 20kg, on peruskulutus vähentynyt myös etkä ole enää miinuskaloreilla...

Oon kyllä aika varma että olen vielä miinuskaloreilla. Huikea aerobisen määrä ja aika tarkka ruokavalio pitää siitä huolen. 95% varmuudella voin sanoa että olen miinuskaloreilla

Hmm en searchilla kyllä löytänyt mitään hyviä vinkkejä. Millasia määriä tota oliiviöljyä ja kalanmaksaöljyä pitäis vetää? Ja mihin sekotatte ne että saatte ne ales? :)

Dariel sanoi:
Hmm en searchilla kyllä löytänyt mitään hyviä vinkkejä. Millasia määriä tota oliiviöljyä ja kalanmaksaöljyä pitäis vetää? Ja mihin sekotatte ne että saatte ne ales? :)

Itse pistän iltaisen protskudrinkin joukkoon vaan 1 rkl rypsi/oliiviöljyä. Lisäksi otan pirkka kalaöljy-kapseleita.

Itse pitäisin viikon tauon dieetissä. Salli itsellesi viikon aikana hieman enemmän herkkuja ja pidä plussana kalorit. Älä kuitenkaan mitään tuhansia kaloreita. Noin pitkällä dieetillä minullakin pysähtyi lopuksi. Voi olla, että vie kauemmin kun yhden mässypäivän startata elimistö taas täysillä käymään. Painoa kyllä tulee helposti pari kiloa, mutta lähtevät nopeasti pois.

Muista syödä rehuja ja kasviksia tarpeeksi. Suoli toimii taas. Ennen en syönyt mitään hedelmiä tai kasviksia juurikaan. Kun aloitin syömään niitä runsaasti, niin sai käydä kakilla viisi kertaa päivässä ja ihan kiinteää tavaraa tuli ( :david: :iäkin kiinnostaa ). Kehityskin parani paljon, verrattuna vitaminitabletteihin. Lisäksi kuitua tulee mukana, joten aamupuuro + pari näkkileivän palasta päivällä riittää kuiduiksi. Banaani on kaksipiippuinen hedelmä. Sillä on ruoansulatusta edistävä vaikutus, mutta sokerit ovat vallan nopeita.

Edit: Kalaöljykapseleiden suositusannokset ovat paljon pienemmät mitä suoraan pullosta nautittavan. Hinta on taasen sama, samalle ajalle, joten kalaöljyn kun vetää pullosta saa 2,5 kertaa enemmän niitä rasvahappoja. Eli öljyä suositellaan ottamaan 5g/6ml päivässä ja kapseleita 2kpl=2g. Jos ottaa 4 kapselia päivässä saa ehkä liikaa D vitaminia (?) ja tulee tuplaten kalliimmaksi. Muiden öljyjen tarve taas riippuu siitä mitä syöt. Eli laske keskimäärin, mitä syöt päivässä ja lisää siihen, jos on tarvetta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom