Paino puoliksi, 176kg -> 88kg

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Katsastusasemalla ainakin pitäis löytyä kunnon vaaka.:lol2:

Samalla saa aamulenkin kun sinne maanantaina aamuna tallustelet punnitsemaan painon ;)

Taas vaihteeksi rupesi laihduttaminen tökkimään ja motivaatiokin on tahtonut olla välillä heikolla hapella kun paino on muutamia viikkoja junnannut paikallaan. Tästä tein ilmeisen johtopäätöksen ja laitoin pystyyn ihan oman blogin, saa lukea jos kiinnostaa, ei ole pakko. Kielenä on erinäisistä syistä johtuen englanti.

http://howfitcaniget.blogspot.com/

PS. Myöhästyneenä vinkkinä isojen miesten punnituksista kyseleville tiedoksi, että minä kävin viime kevääseen asti neuvolan vaa'alla kun en itse moista omistanut.

Onneksi olkoon vain. En pysty edes kuvittelemaan kuinka paljon työtä tuohon vaaditaan. :thumbs:

Uskomaton suoritus mieheltä! Kumarruksia täältäkin! :worship:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mites iho onko palautunut hyvin?

Ja onnea :piis:

Oletko alkanut punttia kolistamaan?

En vielä, eiköhän sekin kohtapuoliin ajankohtaiseksi tule.

On tainnut tulla vähän kommenttia tutuilta :D

Moni tuntee vasta äänestä, mutta yleensä kukaan ei ole huomaavinaankaan mitään muutosta jos ei itse sitä ota esille, kai se on tätä suomalaisuutta.

Mites iho onko palautunut hyvin?

Ei täydellisesti, mutta paremmin kuin voisi olettaa.

Vaikka oma tavoite on kasvaa niin on tälläne suoritus kyllä kunnian arvonen. Oikeastaan onnitella tässä pitäs. Elämä varmasti muuttunnu niin helvatisti. ONNEA!

Moni tuntee vasta äänestä, mutta yleensä kukaan ei ole huomaavinaankaan mitään muutosta jos ei itse sitä ota esille, kai se on tätä suomalaisuutta.
.

Tuo on juuri sitä suomalaisuutta, kokeilisivat itse tota urakkaa minkä oot saanu aikaseks! Voin sanoo hyvällä omallatunnolla, että tavallisista tallaajista varmaankin yks sadastatuhannesta onnistuu tommosessa:hyvä: Ei voi kun hattua nostaa ! :worship:

Ja mee ihmeessä salille kolisuttelee jos innostusta riittää :thumbs::thumbs:

Tuohon ei moni pysty, kuten kaikki varmaan toteaakin :D, mutta järjettömät propsit täältäkin! :rock:

Jep, kateellisuus taitaa olla suomalaisten (ei onneksi kaikkien) suurin kansan sairaus. Laihtua halutaan, mutta mitään sen eteen ei olla valmiita tekemään ja mistään kivasta ei haluta luopua ja kun joku siihen pystyy, niin sitten rupee muita v*tuttaa. Nyt vaan rohkeesti uimaan ja salille pumppaa sitä rautaa!! Rupee kohta toisilla tulemaan kynnystä mennä kyseisille mestoille, kun sieltä löytyy tommosen suorituksen tehnyt :D Iso ja käsi ja kumarrus myös täältä!!!

Tuo on juuri sitä suomalaisuutta, kokeilisivat itse tota urakkaa minkä oot saanu aikaseks! Voin sanoo hyvällä omallatunnolla, että tavallisista tallaajista varmaankin yks sadastatuhannesta onnistuu tommosessa:hyvä: Ei voi kun hattua nostaa ! :worship:

Ja mee ihmeessä salille kolisuttelee jos innostusta riittää :thumbs::thumbs:

Back
Ylös Bottom