Paino puoliksi, 176kg -> 88kg

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Onkos muuten jäänyt iho roikkumaan kun on noin suuri painonpudotus takana?

Päivitystä tilanteeseen.

Paino on jämähtänyt sen verran pahasti paikalleen että syö jo motivaatiota ja miestä. Välillä on menty väärään suuntaankin. Liekö sitä tullut sokeaksi omille virheilleen, mutta en kyllä keksi mistä kiikastaa, hyviä ideoita otetaan vastaan.

Paino:
01.01.2009: n. 107-108
20.02.2009: 106,5
26.02.2009: 107,3
05.03.2009: 107,0
12.03.2009: 106,0
19.03.2009: 106,2
26.03.2009: 107,5
02.04.2009: 105,2
09.04.2009: 106,5

Kalorien määrä oli päässyt loppuvuodesta vähitellen hivuttautumaan 2700 pintaan, vuoden alussa rupesin kirjaamaan kaikki syömiset ylös.

Keskimääräiset päiväkalorit, sisältää yhden cheattipäivän (3500-4000kcal) per viikko:
08.01 - 23.01: 2475kcal, ei lenkkeilyä
24.01 - 06.03: 2275kcal, satunnaista lenkkeilyä
07.01 - 08.04: 2400kcal, 7-11km lenkki 5 kertaa viikossa

Vajaa kolme viikkoa olen suurimman osan lenkeistä juossut, jotain positiivistakin sentään. Paino tuntuu olevan tällä hetkellä suurin rajoittava tekijä, kunto kestäisi mutta jalat eivät.

Propsit täältäkin, hurjat luvut tosiaan!!

Saisko noi alkuperäset kuvat näytille vielä kun eivät noi etusivulla olevat avaudu, pääsis ihmettelemään muutosta omin silmin :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä ne täällä vielä ainakin toimii.. Ihan hiton isot rispectit sulle kyl. Ihan uskomaton muutos :worship:

Loistava suoritus!

Itse olen pudottanut nyt vajaassa kahdessa vuodessa 127,5kg -> 85,5kg, mutta toi sun suoritus on aivan maaginen.

Kovasti tsemppiä! Kyllä ne viimesetkin liikakilot lähtee, kun jaksaa painaa...

Jännä että painon pudotus tyrehtynyt nuin pienillä kaloreilla, ihme sekin että niin pienillä kaloreilla olet itsesi saanu aikoinaan alun jättimäiseen kuntoon. Taikatemppuja en osaa kertoa. Syö vahemmän, liiku enemmän tai sitten jotakin pitää tehdä että aineenvaihdunta piristyisi?? Eiköhän joku viisaampi osaa kertoa mitä.
Tsemppiä vielä loppurutistukseen.

Propsit täältäkin, hurjat luvut tosiaan!!

Saisko noi alkuperäset kuvat näytille vielä kun eivät noi etusivulla olevat avaudu, pääsis ihmettelemään muutosta omin silmin :)

Kysymys merkkiä osoiterivin perään niin kuvat näkyy.

Päivitystä tilanteeseen.

Paino on jämähtänyt sen verran pahasti paikalleen että syö jo motivaatiota ja miestä. Välillä on menty väärään suuntaankin. Liekö sitä tullut sokeaksi omille virheilleen, mutta en kyllä keksi mistä kiikastaa, hyviä ideoita otetaan vastaan...
Vau, mikä muutos!

Olet saman pituinen, painoinen ja vain muutamaa vuotta nuorempi. Eli vertaan itseeni, mutta kuvista päätellen minulla on jonkin verran enemmän lihasmassaa. Eli neuvoni ei päde suoraan suhun, kun sinulla on tuo painonpudotusprokkiskin suurimmalta osin takana.

Eli olen huomannut, että normaali syömisellä olen ihannepainossa. Jos laihdun, tulee kilot takaisin tähän painoon. Mutta tämän painon yli en juurikaan ole mennyt, vaikka joskus tulee kunnolla herkuteltuakin. Eli joutuisin tekemään suuremman elämänmuutoksen, jotta saisin painoni esim. 95 kg:n ja silloin oltaisiin minun epämukavuusalueella (jota toki pitkällä aikavälillä pyrin koko ajan muuttaamaan sitä positiivisempaan suuntaan).

Toinen syy on, osittain menee em. kanssa samaan, että tällä iällä aineenvaihdunta on vakiintunut ja jopa hidastunut. Eli joudun syömään vuosi vuodelta vähemmän tai liikkumaan enemmän pitääkseni painon samassa. Tämä tosin tapahtuu hitaasti, mutta sitäkin "salakavalammin".

Eli jatka vaan samaan malliin ja älä anna periksi. Ja katso enemmän peilin kertomaa muutosta, kuin vaa-an näyttämää lukemaa, varsinkin kun alat käymään salilla (suosittelen kovasti!).

Taustaa sen verran että käyn salilla 2-3 krt/vko + lenkit ja muut pallon kanssa pelailut.

onnea vaan...

oma tipsi olisi, että lisäät uimisen lenkkeilyn lisäksi..ei pitäisi rasittaa niin paljo jalkoja ja tulee vähän koko kropalle liikettä. Sitten vaan salille tekemään esim. Arnoldin kultaista kutosta.

oma tipsi olisi, että lisäät uimisen lenkkeilyn lisäksi..ei pitäisi rasittaa niin paljo jalkoja ja tulee vähän koko kropalle liikettä. Sitten vaan salille tekemään esim. Arnoldin kultaista kutosta.

Uimiseen kynnys on kyllä aika kova, sattuneesta syystä ei uimahalleista kovin mieltäylentäviä muistoja ole. Salillakäyntiä olen tietoisesti "säästellyt". Alunperin oli tavoitteena päästä ensin alle, tai ainakin lähelle 90kg, ja aloittaa sitten heti varovainen lihasmassan kasvatus.

Pitänee kuitenkin laittaa salillakäynnin aloittaminen harkintaan. Jos sattuu jollakin Ylivieskan kuntosaleista olemaan kokemusta, niin kumpi on suositeltavampi?

Ehdottomasti punttisalille. Vaarana pitkässä dieetissä on se, että menettää lihasmassaa läskin mukana. Tästä seuraa tietysti se, että keho ei kuluta yhtä paljon kaloreita ja laihduttaminen vaikeutuu.

Ei ole mitään syytä "säästellä" salilla käyntiä.

Saat aivan varmasti uutta potkua dieettisi jatkamiseksi ja tavoitteisiisi pääsemiseksi, kun aloitat punttailemisen. Muista syödä riittävästi proteiinia, sinun tapauksessasi n. 200 g/pv ja muutenkin monipuolista ruokaa. Ravinto-osiolta löytyy varmasti vinkkejä.

Ja vielä muistathan olla tyytyväinen saavutukseesi ja kiittää itseäsi.

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom