Paino kun ei nouse millään

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ryal
  • Aloitettu Aloitettu
Jep, sitä on tässä jo kolme sivua toitottanu kaikki. Nää luurangot ei vaan tajua että niitten pitää syödä niin että pahaa tekee. Sama se on kun luonnostaan "rehevät" kaverit joutuu tappelee enemmän miinus kaloreilla.

Jos painoindeksi on täysin normaali = luuranko ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos painoindeksi on täysin normaali = luuranko ?

Kun tämmösellä foorumilla ollaan niin kyllä. 58kiloo on aika helvetin vähän vaikka pituutta ei ton enempää ole. Eikä tää salihomma mitään rakettitiedettä ole. SYÖ,NUKU,BODAA.:D Vaikka sää kuinka väität että syöt helvetisti niin sitä on vaan syötävä helvetisti enemmän.

Kun tämmösellä foorumilla ollaan niin kyllä. 58kiloo on aika helvetin vähän vaikka pituutta ei ton enempää ole. Eikä tää salihomma mitään rakettitiedettä ole. SYÖ,NUKU,BODAA.:D Vaikka sää kuinka väität että syöt helvetisti niin sitä on vaan syötävä helvetisti enemmän.

Ehkä mä sitten tulin väärälle foorumille keskustelemaan.

Itse olen sitä mieltä, että vaikka tavoitteena ei olisikaan tulla järjettömän kokoiseksi salibroileriksi, niin voi täällä silti keskustella voimailusta ja ravinnosta jne. Vai onko pakkiksen virallinen kanta tosiaan nykyään, että jos tavoitteena on esimerkiksi vain kohtuullinen lihaskasvu, niin nokan voi suunnata johonkin kiloklubin sivuille? Vähän suvaitsevaisuutta kehiin.

Itse olen sitä mieltä, että vaikka tavoitteena ei olisikaan tulla järjettömän kokoiseksi salibroileriksi, niin voi täällä silti keskustella voimailusta ja ravinnosta jne. Vai onko pakkiksen virallinen kanta tosiaan nykyään, että jos tavoitteena on esimerkiksi vain kohtuullinen lihaskasvu, niin nokan voi suunnata johonkin kiloklubin sivuille? Vähän suvaitsevaisuutta kehiin.

Onks se sun mielestä kans vastaavanlaista suvaitsevaisuutta, jos uutta pakkislaista haukutaan luurangoksi, jos BMI on normaali, ja rasvat hiipii alle 10% ?

Oli tavoite mikä tahansa, lihaksen kasvatus toimii ihan samalla tavalla. Vaikkei olisikaan tarkoitus kerätä suuria massoja, ei ole mitään järkeä tehä treenejä tai syömisiä huonosti.

Syö vaikka aamulla puuroa, raejuustoa, mehukeittoa, hedelmä ja pari siivua ruisleipää juustolla ja kinkulla+ öljyä.
Välipalaksi pähkinöitä.
Lounaalla lihaa/kalaa/kanaa, pastaa/riisiä/perunaa ja kasviksia sekä hedelmä + öljyä.
Välipalaksi vaikkapa rahkaa ja marjoja.
Päivällinen samaan tapaan kuin lounas.
Välipalaksi rahkaa/prodejuoma/pähkinöitä
Iltapalaksi rahkaa/rasvaista juustoa/raejuustoa tai vaikkapa munakas, johon sekaan vaikkapa kinkkua, tonnikalaa.. +öljyä

Ja noita määriä fiksaat sen mukaan miten jaksat syödä, mutta koita syödä niin paljon kuin napa vetää ja enemmänkin. Öljyä tunge ihan joka aterialle niin saat helpolla kaloreita. Ruokailurytmin pidät tiheänä ja vaikka pähkinäpussi koko ajan mukana niin saat tankattua evästä nopeasti.

edit. Mä NIIN haluaisin tollasen aineenvaihdunnan että vois syödä järkyttävän paljon eikä lihois.. =)

edit. Mä NIIN haluaisin tollasen aineenvaihdunnan että vois syödä järkyttävän paljon eikä lihois.. =)

Joo se on kyllä ihan totta, että harva valittaa ihan samasta asiasta kun minä. Rasvat ne vaan pysyy kympissä vaikka söisin aina mäkkärissä. Vedin yhessä vaiheessa kermajäätelöäkin joka päivä kuukauden (vähintään puol litraa, 2 viikkoa tästä 1 litra /pv), eikä rasvat muuttunu mihinkään suuntaan.

Tajua nyt helvetti että se on ihan sama mitä syöt jos et syö yli kulutuksen. Vaikka syösit aina mäkissä ja vetäisit kaks litraa jäätelöä, mutta kompensoit sen liikkumalla et tule saamaan läskiä tai lihasta.

Tajua nyt helvetti että se on ihan sama mitä syöt jos et syö yli kulutuksen. Vaikka syösit aina mäkissä ja vetäisit kaks litraa jäätelöä, mutta kompensoit sen liikkumalla et tule saamaan läskiä tai lihasta.

Mitä sä siinä riehut? Mä oon yli 20 postausta sitten kiittänyt neuvoista, mut sä vaan jatkat vielä tohon tyyliin? Mitähän "testoboostereita" sä oot vetänyt tai mihin sun älykkyysosamäärä on jäänyt? Mun mielestä mulla tossa iässä ne oli kuitenki aika lähellä nykyistä..

Lopetan kun tunnustat ettet syö tarpeeksi. Mun mielestä on hauskaa riehua, älä ota liian vakavasti. Onneks sä oot niin kovasti vanhempi että on varaa siitä mainita.

Lopetan kun tunnustat ettet syö tarpeeksi. Mun mielestä on hauskaa riehua, älä ota liian vakavasti. Onneks sä oot niin kovasti vanhempi että on varaa siitä mainita.

Enköhän mä tunnustanut sen jo siinä vaiheessa kun kiitin neuvoista. Enkä tiedä kuinka paljon tiedät ihmisen persoonan kehityksestä, mutta kyllä se jatkuu melkein 30 vuotiaaksi asti. Kuvittele (jos pystyt tai on kokemusta) vaikka, että alat ihmissuhteeseen "jopa" jo 20 vuotiaankin naisen (tai miehen) kanssa. Siinä vaiheessa kun se on 25 vuotias, se on ihan täysin eri ihminen.

Katsoin, että noita treenejä olis aika paljo, joten kaloreitakin kuluu näin paljon. Vähennä treenejä ja muuta niiden laatua. Jos nuo treenit on tällä hetkellä jotain yli tunnin hikijumppia, niin ei ihme, jos pysyy hoikkana. Suosittelisin vähentämään treenin määrän vaikka kolmeen ja tekemään sarjat raskailla painoilla. Treeni-osiossa on hyviä vinkkejä massatreenaukseen. Ruokailuun lisäisin kreatiinin ja jonkin massanlisääjän, jos ei jo ole. Vähemmän kulutusta + enemmän kaloreita = enempi massaa. :puntti:

Katsoin, että noita treenejä olis aika paljo, joten kaloreitakin kuluu näin paljon. Vähennä treenejä ja muuta niiden laatua. Jos nuo treenit on tällä hetkellä jotain yli tunnin hikijumppia, niin ei ihme, jos pysyy hoikkana. Suosittelisin vähentämään treenin määrän vaikka kolmeen ja tekemään sarjat raskailla painoilla. Treeni-osiossa on hyviä vinkkejä massatreenaukseen. Ruokailuun lisäisin kreatiinin ja jonkin massanlisääjän, jos ei jo ole. Vähemmän kulutusta + enemmän kaloreita = enempi massaa. :puntti:

Joo eli ettei nyt kenelläkkään ole enää epäselvää (en nyt todellakaan tarkoita sinua jota quottaan) niin aion lisätä raskaammat aamu- ja iltapalat ja mahdollisesti tunkemaan tuon toisen lämpimän aterian johonkin yrittäjän työkiireiden väliin sekä rasvaa joka paikkaan (niinkuin ennenkin ;) ). Unikin on varmaan eräs tekijä, minkä takia massa ei nouse, koska välillä teen duunia läpi yön niin, että valvon 2 päivää putkeen. En vaan usko, että sitä saan noin vaan korjattua normaaliks, ellen palkkaa jotakuta tekemään puolia töistäni. Treenit, kuten aiemmin mainitsin, ei oo hikitreeniä, hyvä jos hiki edes otsaan tulee. 40 minsaa sellasta treeniä jolla koitan runnoo lihaksia mahd. suurilla painoilla. Käytän massanlisääjää, jossa itsessään kreatiini, ja sen lisäks vedän beta-alaniinia. Testobuusterit aion suosiolla jättää pois.

Jotka ovat koko threadia lukeneet, tietävät että mulla oli viikon teho-osastoa vaatinut tulehdus alkuvuonna ja alan epäilemään, että sekin on osa syy tähän ettei massaa tahdo tulla, koska se tuhosi osan ruoansulatukseni toiminnasta vastaavasta elimestä. Täytyypi jutella myös lääkärien kanssa aiheesta.

Jahas.. no tuo selvittääkin jonkin verran :D Tietty painon nostaminen on aika kovaa hommaa. Jos ajatellaan, että viikossa pitäisi nostaa kilo, niin pitäisi kiskoa päivittäin yli tuhat kaloria ylimääräistä,
joka on omasta mielestä aika pirun työlästä. 7000 kaloria tais vastata suunnilleen kiloa rasvaa. Kestää siis jonkin aikaa, kun paino alkaa nousta. Noista työajoista vois päätellä, että kahvia menee
jonkin verran joka kiihdyttää aineenvaihduntaa ja nesteet poistuu tehokkaasti.

Monilla on hoikilla tyypeillä on vekkuli juttu ton syömisen kans. Hoikat monesti syövät määrällisesti paljon oikeaa ruokaa, mutta todella optimaalisesti ja jättävät herkuttelun pois. Itse olin koko
peruskoulun ajan lievästi ylipainoinen ja yritin laihduttaa syömällä vähemmän ruokaa. Sain sitten päivän kalorit jostain pirun karsuista yms. paskaksta ja paino pysyi. Nykyisin vetelen aikalailla
karppausruokavaliolla eli rasvaa ja proteiinia, niin paino vain tippuu tai pysyy tehokkaasti samassa.

Tietty sehän on vain hyvä jos ei paino nouse ainakaan rasvana vaan ilmaantuu kehoon lihaksen muodossa. Kestää vaan jonkin aikaa, että alkaa tulokset näkyä. Ainiin ja tosiaan nuo testobuusterit on hyvä jättää ostamatta. Itselläni on kovasti hehkutettu DAA ekaa kertaa(samalla viimeinen) käytössä, eikä ole niin mitään tehoa. Aiheuttaa vaan kovaa kataboliaa talouteen.

Eiköhän se paino jossain vaiheessa ala nousta. Toivottelen projektiin menestystä. :hyvä:

Itsekin lähinnä kateellisen lueskelin ongelmaasi liittyen, mutta tuli tuosta unesta mieleen, että (nyt täysin mutulla kun en jaksa yrittää etsiä lähdettä) univajeessa jne. tilassa ravinnosta jopa 30% menee ns. ohi suun. Mitä sille sitten tapahtuu, en tiedä.

Kuitenkin jos olettaisi, että edes osa tästä väitteestä on totta, niin jos pari päivää valvoo on varmasti kroppa aika sekaisin. Ruokaa lisäämällä kohta vetelet päivittäin 5000 kaloria naamariin päivässä, mutta jos viidennes siitä ei esim. jotenkin mystisesti imeydykkään levon puutteen takia, tulee siitä aika iso siivu.

Tällaisesta mutuilusta pitäisi kuitenkin teloittaa, yritän etsiä jotain faktaa.

Jo on perkele, rupee mättämään ruokaa aina jos mahdollista, ja rasvaa niin että suonet huutaa apua. Ota vaikka ennen nukkumaan menoa 2tunnin sisällä kunnon iltapala, vaikka maha täyteen niin varmasti nousee paino. Nimim, paino noussut 10kiloa puolessa vuodessa :kakka:

En tiedä miksi jaksoin ees lukea tän ketjun. Suurin osa on taas niin kujalla.

Edelleen jos on diapets ja nostaa hiilarien määrää pitää nostaa insun määrää ja se taas ei oo mitenkään terveellistä. Vain suomalaiset lääkärit ja lääketehtaat suosittelee jotain sellasta millä saa ihmisen nopeammin penaliin ja multiin. Hiilareilla ei myöskään ole muuta fuktiota kropassa kun olla energiaa niitä ilman voi olla. Rasvaa ja prodea taas käytetään kudosten korjaamiseen ja hormonien valmistukseen vain kaksi mainitakseni. En suositttele hiilareista pidättäytymistä vaan vaan maltillista hiilarin syöntiä ja nekin mielellään runsaskuituisina, jotka hidastaa imeytymistä ja mahakin kiittää. Ainoostaan heti treenin jälkeen nopeita hiilareita se on ainoa aika jolloin irkkareita voi syödä hyvillämielin. Ottaa vastaavasti sitten maltoa vähemmän.

Palarissa kannattaa suosia hera hydrolisaattia se imeytyy hyvin ja tosi nopeasti. Muullion proteiini voisi olla vaikka 50/50 heraa ja kaseinaattia tolla pitää proteiini tason ylhäällä pitkään ja tasaisemmin.

Treeniin suosittelisin enemmän suunnitelmallisuutta. Jos haluat kehittyä tossa ip lajissa paremmaksi hommaa jostain siihen sopiva ohjelma. Sellanen joka painottaa parantamaan kesto ja nopeus voimaa. Kahvakuula on muuten loisto väline kun ensin viitsii opiskella perusteet. Jos taas haet vaan sitä massaa ni hommaa siihen hyvä ohjelma, mutta siinäkin olis fiksua treenata periodi tyyppisesti. Hyvällä sinulle sopivalla oikein jaksotetulla kaikki toimii paljon paremmin, kun vaan puurtamalla aina sitä samaa. Eikä kaikkea tartte ite osata ei se perustason personal trainerin käyttö maksa paljon. Jättää pari ryyppyreissua vuodessa väliin ni se on melkeen siinä.

Niin ja se spiruliina ja Chlorella ei sit oo mitään testobuustereita. Ne on vihreitä kuivattuja leviä jotka sisältää paljon lehtivihreää ja proteiinia. Ne voi jättää hyvin kauppaan jos syö vihreyksiä joka päivä. Muulloin noi on käteviä ja super terveellisiä varsinkin, kun painottaa rasvaa ja prodea.

ps. kreatiinin ja beta-alaniinin seuraksi sopii vielä sitrulliini malaatti. Se on melkeempä paras treeni buusteri jota ei tartte ottaa kun pelkästään ennen treeniä.
ps. 2 tee ruoka edellisenä iltana valmiiksi annoslaatikkoon. Kyllä ne ehtii syödä kiireessäkin vaikka sittem e-maileja purkaessa. Taaskin suunnitelmallisuutta ja rutiinia.

En tiedä miksi jaksoin ees lukea tän ketjun. Suurin osa on taas niin kujalla.

Edelleen jos on diapets ja nostaa hiilarien määrää pitää nostaa insun määrää ja se taas ei oo mitenkään terveellistä. Vain suomalaiset lääkärit ja lääketehtaat suosittelee jotain sellasta millä saa ihmisen nopeammin penaliin ja multiin. Hiilareilla ei myöskään ole muuta fuktiota kropassa kun olla energiaa niitä ilman voi olla. Rasvaa ja prodea taas käytetään kudosten korjaamiseen ja hormonien valmistukseen vain kaksi mainitakseni. En suositttele hiilareista pidättäytymistä vaan vaan maltillista hiilarin syöntiä ja nekin mielellään runsaskuituisina, jotka hidastaa imeytymistä ja mahakin kiittää. Ainoostaan heti treenin jälkeen nopeita hiilareita se on ainoa aika jolloin irkkareita voi syödä hyvillämielin. Ottaa vastaavasti sitten maltoa vähemmän.

Palarissa kannattaa suosia hera hydrolisaattia se imeytyy hyvin ja tosi nopeasti. Muullion proteiini voisi olla vaikka 50/50 heraa ja kaseinaattia tolla pitää proteiini tason ylhäällä pitkään ja tasaisemmin.

Treeniin suosittelisin enemmän suunnitelmallisuutta. Jos haluat kehittyä tossa ip lajissa paremmaksi hommaa jostain siihen sopiva ohjelma. Sellanen joka painottaa parantamaan kesto ja nopeus voimaa. Kahvakuula on muuten loisto väline kun ensin viitsii opiskella perusteet. Jos taas haet vaan sitä massaa ni hommaa siihen hyvä ohjelma, mutta siinäkin olis fiksua treenata periodi tyyppisesti. Hyvällä sinulle sopivalla oikein jaksotetulla kaikki toimii paljon paremmin, kun vaan puurtamalla aina sitä samaa. Eikä kaikkea tartte ite osata ei se perustason personal trainerin käyttö maksa paljon. Jättää pari ryyppyreissua vuodessa väliin ni se on melkeen siinä.

Niin ja se spiruliina ja Chlorella ei sit oo mitään testobuustereita. Ne on vihreitä kuivattuja leviä jotka sisältää paljon lehtivihreää ja proteiinia. Ne voi jättää hyvin kauppaan jos syö vihreyksiä joka päivä. Muulloin noi on käteviä ja super terveellisiä varsinkin, kun painottaa rasvaa ja prodea.

ps. kreatiinin ja beta-alaniinin seuraksi sopii vielä sitrulliini malaatti. Se on melkeempä paras treeni buusteri jota ei tartte ottaa kun pelkästään ennen treeniä.

No kiitos että jaksoit, sun neuvot tässä tais olla kaikista hyödyllisimpiä.

Treeniohjelmasta mulla ei oo sinänsä mitään epäselvää, kun aiemmin satuin mainitsemaan erään jonka mielestä tän hetkinen ohjelmani on oikein hyvä mulle, sattui olemaan Personal Trainer ja lajin X valmentaja. Ja kyllä mä mielelläni siihen PT:iin rahaa laittaisin jos tarvetta olis, alkoholia en käytä koskaan, ja sillä pelkästään teenkin helposti parit kaukomatkat vuodessa + saan melko suuren edun kilpailulajeissa kun ainakin 99% suomalaisista käyttää alkoholia. Suosittelen muillekin.. siitä tulee aika paljon kun laskee baareissa drinksut + taksimatkat + yösyömingit ja siihen päälle säännölliset saunabisset ym. ym. Helposti tuhansia euroja vuodessa.

Spirulinaa ja Chlorellaa jo tilasinkin, kiitoksia siitä neuvosta.

Sitrulliini malaattia mulla on ollu käytössä aiemmin Fast PUMP+ sisältämänä.. ja kun koitin tossa sitä etsiskellä pelkästään niin meinaa löytyä googlella vaan kalliita tuotteita, joissa tää on yks ainesosa.. joku hyvä vinkki mistä hankkia pelkkää tätä stuffia?

-R

Manninen Nutraceuticals on ainakin suomalainen firma joka sitä purkittaa. Pump sisältää liian vähän itse ota n 5-7g kerralla.

Alkoholi ei pienissä määrissä ole välttämättä edes paha. Pari bisseä kovan treeniviikon jälkeen saattaa olla jopa ihan ok. Rentouttaa saa ja hiukan ekstra kaloreita. Oletuksena että painon kanssa ei ole ongelmia ja se jää siihen pariin annokseen. Kaikesta ei tarvitse kieltäytyä eikä ole järkevääkään ainakaan ympäri vuoden. Kyllä kunnon rasvainen pizza ja olut on joskus "soulfoodia" parhaimmillaan. Sitten jaksaa taas satsata ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom